ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

18/2/11

O "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ" ...ΕΙΜΑΙ ΒΟΛΕΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΜΟΥ

Φίλε είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και αν είμαι βολεμένος έιμαι βολεμένος με την αξία μου.Είμαι έμπορος.Πουλάω ένα προιόν,τις γνώσεις μου και την εμπειρία μου και αν θέλει ο πελάτης το αγοράζει. Ποτέ δεν έχει μπεί στην τσέπη μου χρήμα του δημοσίου.Ακόμη και το μισθό που δικαιούμουν σαν στρατιώτης (100 δρχ) δεν καταδεχόμουν να τα εισπράξω.Επομένως ανήκω στην κατηγορία των ανθρώπων που δεν επηρεάζονται με τίποτε και απο κανέναν.Ανήκω στην κατηγορία των ελευθερα σκεπτόμενων ανθρώπων. Οταν γράφω η λέω κάτι αυτό δεν γίνεται τυχαία.Προηγείται πάντα η ωμή λογική σκέψη χωρίς επηρεασμούς από συναισθηματικές φορτίσεις. Η δουλειά μου εξάλλου απαιτεί την χρήση της λογικής. Δεν θα ήθελα λοιπόν να επεκταθούμε σε αυτό το blog σε εν γένει πολιτικές συζητήσεις.Αστο να πάει στο διάολο.
Από το χρήστη ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ στις ΠΡΟΣ "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ"......ΚΡΑΤΑ ΜΙΑ ΠΙΣΙΝΗ στις 11:58 πμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails