ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ ΠΥΡΓΟΥ
Από την «υπερδισέλιδη» επιστολή του προς τον εισαγγελέα, κρατάω μόνο δυό προτάσεις:
α. «ο μικρός και πολύπαθος δήμος Ζαχάρως» και
β. «πέρασαν τρεις ολόκληροι μήνες, χωρίς να λειτουργήσει ο Ν.3852/2010 που είναι υποχρέωση του κράτους και δεν έχει εγκατασταθεί το δημοτικό συμβούλιο επειδή έτσι αποφάσισε ο σε αργία ευρισκόμενος και επανειλημμένα καταδικασμένος, επανεκλεγμένος δήμαρχος».
Ως προς το
α. απαντώ: ένας δήμος που έκανε τζίρο πολλών εκατομμυρίων ευρώ σε αγορές, σε έργα υποδομής και έργα καθημερινότητας, δεν μπορεί να λέγεται μικρός. Εκτός αν τον αποκαλούν έτσι για να μετριάσουν τον πόνο της θλίψης τους, επειδή τέσσερεις παρατάξεις στήθηκαν εκλογικά απέναντι στον δήμαρχο και το μόνο που κατάφεραν ήταν να υποστούν την «συντριβή του Δράμαλη».
Ως προς το
β. των προτάσεών τους έχει ενδιαφέρον γιατί διερωτάται γιατί δεν λειτουργεί ο δήμος. Μέσα από μια σειρά επισημάνσεων και γεγονότων θα δώσω στους πολίτες του δήμου την ευκαιρία να βγάλουν μόνοι τους τα συμπεράσματά τους γιατί φτάσαμε εδώ.
1η επισήμανση: Γνώριζαν όλοι τους, ότι μετά τα τελικά αποτελέσματα ο κος Αλεξανδρόπουλος δεν εκλέχτηκε δήμαρχος. Έχει και αυτό την σημασία του.
2η επισήμανση: Γνώριζαν όλοι τους, ότι ο Ν. 3852/2010 προβλέπει για τον εκλεγέντα δήμαρχο μία και μοναδική αρμοδιότητα μέχρι τις 31/12/2010.
3η επισήμανση: Γνώριζαν όλοι τους, ότι ο εκλεγείς δήμαρχος και ο δήμαρχος ενδέχεται να μην συμπίπτει στο ίδιο πρόσωπο, όπως ακριβώς στον δήμο μας, άλλος ο δημαρχεύων, άλλος ο νεοεκλεγείς με απόφαση του πολυμελούς πρωτοδικείου Ηλείας. Οι αρμοδιότητες του δημάρχου καθορίζονται από το άρθρο 58 του Ν. 3852/2010 ενώ του εκλεγέντος από το άρθρο 52 του Ν. 3852/2010. Η μοναδική αρμοδιότητα του εκλεγέντος δημάρχου δεν εκχωρείται σε κανέναν. Το παράδειγμα του πλειοψηφίσαντος συμβούλου είναι ατυχές αδόκιμο και «εφευρέσιμο».
4η επισήμανση: Γνώριζαν όλοι τους, ότι η μη όρκιση δημοτικού συμβούλου εκχωρείται μόνο όταν οφείλεται σε αντικειμενική αδυναμία και τέτοια δεν είναι ασφαλώς η υποκειμενική του αντίληψη για τη μη νομιμότητα της σχετικής προσκλήσεως.
5η επισήμανση: Γνώριζαν όλοι τους, ότι αν οι δημοτικοί τους σύμβουλοι θεωρούσαν μη νόμιμες τις προσκλήσεις, όφειλαν να προσφύγουν δικαστικώς ή διοικητικά και να πετύχουν την αναστολή εκτελέσεώς τους, αφού είχαν ορκιστεί νόμιμα, σε καμιά περίπτωση δεν δικαιούντο να τις αγνοήσουν αυτοβούλως.
6η επισήμανση: Γνώριζαν όλοι τους ότι η σαφέστατη και ανεπίδεκτη παρερμηνείας διάταξη του άρθρου 52 του Ν. 3852/2010 προβλέπει δύο προϋποθέσεις για τη μη νομιμότητα της ορκωμοσίας. Ρητώς ορίζει εντός δημαρχιακού καταστήματος (όχι σε δρόμο ή πλατεία), σε δημόσια συνεδρία και υπογραφή πρακτικού ορκωμοσίας από τον εκλεγέντα δήμαρχο. Αφού γνώριζαν όλες αυτές τις επισημάνσεις, γιατί με την επιστολή τους παραπλανούν τον Πρωθυπουργό, Υπουργό , Γ.Γ. Γραμματέα Περιφέρειας καθώς και τον επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκηση;?
Όλοι οι οπαδοί και σύμβουλοί τους γνωρίζουν , γιατί υποψιάστηκαν νωρίς, όταν είδαν γραμμένο στα ψηφοδέλτια της παράταξης τους, το όνομα του πρώην προέδρου των Σχόινων. Ο καθ’ όλα έντιμος αυτός πρόεδρος είχε ξεκινήσει έναν πολύχρονο σκληρό δικαστικό αγώνα, προκειμένου να περισώσει μερικές δεκάδες στρέμματα παραλίας της κοινότητάς του, από τον «μεγαλοκαταπατητή» που ο ίδιος ο πρόεδρος γράφει στην τοπική εφημερίδα «το Μπισκίνι». Ο «μεγαλοκαταπατητής» είναι μέλος της στενής οικογένειας του προέδρου της ΝΕ.Δ.Α.!
Μέγα λάθος κύριε ψυχίατρε αν πιστεύεις, ότι οι αξίες είναι είδος εξαγοράσιμο. Τέλος η φράση των «κακοποιών στοιχείων», πιθανόν να έχει λεχθεί από την πολιτική αγωγή, όταν καταδικάζονται τελεσίδικα μέλη του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου για κατ’ εξακολούθηση πλαστογραφία και παραποίηση δημοσίων εγγράφων (συνταγές) με αποτέλεσμα απώλεια εκατομμυρίων ευρώ από τα δημόσια ταμεία. Δεν αναφερθήκατε ποτέ, γιατί ο πρώην υπουργός κος Αβραμόπουλος σας διέλυσε τον σύλλογο που ήσουν το νούμερο 2? Η απάντησή μας σε όλα αυτά είναι: σύμφωνα με την λαϊκή παροιμία, «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα.»!
Ανδρέας Καλογερόπουλος Δημ. Σύμβουλος Δήμου Ζαχάρως
ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
Από την «υπερδισέλιδη» επιστολή του προς τον εισαγγελέα, κρατάω μόνο δυό προτάσεις:
α. «ο μικρός και πολύπαθος δήμος Ζαχάρως» και
β. «πέρασαν τρεις ολόκληροι μήνες, χωρίς να λειτουργήσει ο Ν.3852/2010 που είναι υποχρέωση του κράτους και δεν έχει εγκατασταθεί το δημοτικό συμβούλιο επειδή έτσι αποφάσισε ο σε αργία ευρισκόμενος και επανειλημμένα καταδικασμένος, επανεκλεγμένος δήμαρχος».
Ως προς το
α. απαντώ: ένας δήμος που έκανε τζίρο πολλών εκατομμυρίων ευρώ σε αγορές, σε έργα υποδομής και έργα καθημερινότητας, δεν μπορεί να λέγεται μικρός. Εκτός αν τον αποκαλούν έτσι για να μετριάσουν τον πόνο της θλίψης τους, επειδή τέσσερεις παρατάξεις στήθηκαν εκλογικά απέναντι στον δήμαρχο και το μόνο που κατάφεραν ήταν να υποστούν την «συντριβή του Δράμαλη».
Ως προς το
β. των προτάσεών τους έχει ενδιαφέρον γιατί διερωτάται γιατί δεν λειτουργεί ο δήμος. Μέσα από μια σειρά επισημάνσεων και γεγονότων θα δώσω στους πολίτες του δήμου την ευκαιρία να βγάλουν μόνοι τους τα συμπεράσματά τους γιατί φτάσαμε εδώ.
1η επισήμανση: Γνώριζαν όλοι τους, ότι μετά τα τελικά αποτελέσματα ο κος Αλεξανδρόπουλος δεν εκλέχτηκε δήμαρχος. Έχει και αυτό την σημασία του.
2η επισήμανση: Γνώριζαν όλοι τους, ότι ο Ν. 3852/2010 προβλέπει για τον εκλεγέντα δήμαρχο μία και μοναδική αρμοδιότητα μέχρι τις 31/12/2010.
3η επισήμανση: Γνώριζαν όλοι τους, ότι ο εκλεγείς δήμαρχος και ο δήμαρχος ενδέχεται να μην συμπίπτει στο ίδιο πρόσωπο, όπως ακριβώς στον δήμο μας, άλλος ο δημαρχεύων, άλλος ο νεοεκλεγείς με απόφαση του πολυμελούς πρωτοδικείου Ηλείας. Οι αρμοδιότητες του δημάρχου καθορίζονται από το άρθρο 58 του Ν. 3852/2010 ενώ του εκλεγέντος από το άρθρο 52 του Ν. 3852/2010. Η μοναδική αρμοδιότητα του εκλεγέντος δημάρχου δεν εκχωρείται σε κανέναν. Το παράδειγμα του πλειοψηφίσαντος συμβούλου είναι ατυχές αδόκιμο και «εφευρέσιμο».
4η επισήμανση: Γνώριζαν όλοι τους, ότι η μη όρκιση δημοτικού συμβούλου εκχωρείται μόνο όταν οφείλεται σε αντικειμενική αδυναμία και τέτοια δεν είναι ασφαλώς η υποκειμενική του αντίληψη για τη μη νομιμότητα της σχετικής προσκλήσεως.
5η επισήμανση: Γνώριζαν όλοι τους, ότι αν οι δημοτικοί τους σύμβουλοι θεωρούσαν μη νόμιμες τις προσκλήσεις, όφειλαν να προσφύγουν δικαστικώς ή διοικητικά και να πετύχουν την αναστολή εκτελέσεώς τους, αφού είχαν ορκιστεί νόμιμα, σε καμιά περίπτωση δεν δικαιούντο να τις αγνοήσουν αυτοβούλως.
6η επισήμανση: Γνώριζαν όλοι τους ότι η σαφέστατη και ανεπίδεκτη παρερμηνείας διάταξη του άρθρου 52 του Ν. 3852/2010 προβλέπει δύο προϋποθέσεις για τη μη νομιμότητα της ορκωμοσίας. Ρητώς ορίζει εντός δημαρχιακού καταστήματος (όχι σε δρόμο ή πλατεία), σε δημόσια συνεδρία και υπογραφή πρακτικού ορκωμοσίας από τον εκλεγέντα δήμαρχο. Αφού γνώριζαν όλες αυτές τις επισημάνσεις, γιατί με την επιστολή τους παραπλανούν τον Πρωθυπουργό, Υπουργό , Γ.Γ. Γραμματέα Περιφέρειας καθώς και τον επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκηση;?
Όλοι οι οπαδοί και σύμβουλοί τους γνωρίζουν , γιατί υποψιάστηκαν νωρίς, όταν είδαν γραμμένο στα ψηφοδέλτια της παράταξης τους, το όνομα του πρώην προέδρου των Σχόινων. Ο καθ’ όλα έντιμος αυτός πρόεδρος είχε ξεκινήσει έναν πολύχρονο σκληρό δικαστικό αγώνα, προκειμένου να περισώσει μερικές δεκάδες στρέμματα παραλίας της κοινότητάς του, από τον «μεγαλοκαταπατητή» που ο ίδιος ο πρόεδρος γράφει στην τοπική εφημερίδα «το Μπισκίνι». Ο «μεγαλοκαταπατητής» είναι μέλος της στενής οικογένειας του προέδρου της ΝΕ.Δ.Α.!
Μέγα λάθος κύριε ψυχίατρε αν πιστεύεις, ότι οι αξίες είναι είδος εξαγοράσιμο. Τέλος η φράση των «κακοποιών στοιχείων», πιθανόν να έχει λεχθεί από την πολιτική αγωγή, όταν καταδικάζονται τελεσίδικα μέλη του Πανελληνίου Ιατρικού Συλλόγου για κατ’ εξακολούθηση πλαστογραφία και παραποίηση δημοσίων εγγράφων (συνταγές) με αποτέλεσμα απώλεια εκατομμυρίων ευρώ από τα δημόσια ταμεία. Δεν αναφερθήκατε ποτέ, γιατί ο πρώην υπουργός κος Αβραμόπουλος σας διέλυσε τον σύλλογο που ήσουν το νούμερο 2? Η απάντησή μας σε όλα αυτά είναι: σύμφωνα με την λαϊκή παροιμία, «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα.»!
Ανδρέας Καλογερόπουλος Δημ. Σύμβουλος Δήμου Ζαχάρως
ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου