ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

5/4/11

ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ...ΤΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ.........

3 σχόλια:

  1. αναμάρτητος6/4/11, 12:32 π.μ.

    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ

    Τον Μπισχινόκαμπο στο βάθος.
    Τον Αλεξανδρόπουλο.
    Τον Σαντάρμη.
    κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος6/4/11, 2:15 μ.μ.

    ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ ΜΕ ΛΕΖΑΝΤΑ "Η ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΖΑΧΑΡΩ".ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΗΗΡΧΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΓΙΑ ΝΑ "ΟΜΟΡΦΗΝΕΙ"ΛΙΓΟ ΤΗΝ ΖΑΧΑΡΩ?????ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΒΑΛΕΙ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος6/4/11, 10:45 μ.μ.

    Μου θυμιζει την 24η Αυγουστου του 2007(αξέχαστη μέρα για τους Ζαχαραίους) οπου το νεοελληνικό εκτρωμα(λεγεται και κρατος) δεν κατάφερε να σωσει αυτη τη λουρίδα γης ανάμεσα σε ενα πελαγος (Ιόνιο πελαγος) και σε μια λιμνη (Καϊάφα). Αυτη η λουρίδα ηταν εμπόδιο στα σχεδια εκείνων που εχουν στησει τρελλό χορο στην εκμεταλλευση της δημοσιας περιουσιας και αφεθηκε ερμαιο στις διαθέσεις του "στρατηγού ανεμου". Και το τραγικο ειναι οτι οι ενοχοι κυκλοφορούν ελέυθεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails