ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

30/10/10

ΟΙ ΔΥΟ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ -ΟΜΙΛΙΕΣ ΤΟΥ Κ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ

Δεν μπορώ να πώ ότι βρέθηκα στην Αθήνα και είδα από κοντά την ομιλία του κ. Κ. Αλεξανδρόπουλου στο ξενοδοχείο IMPERIAL αλλά γνωστό μου και φίλος μου απο την Ζαχάρω που βρέθηκε εκεί μου είπε " Ηταν καλή. Είχε προσέλευση αλλά εμφανώς αδύναμη και δεν έδινε το "ποιοτικό" στίγμα της διαφοράς απο τους άλλους. Σίγουρα θα έχει καλό ποσοστό αλλά δεν το βλέπω για πάνω απο 35%. "
Σε έρώτησησή μου πώς άκουσε την ομιλία και το πρόγραμμα του ήταν πολύ πιό ξεκάθαρος "ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ..." Υπόσχετε σε όλου και όλα.!!!!!!!!

Δεν θέλω να πώ ότι αποδέχομαι τις απόψεις του φίλου μου αλλά πιστεύω ότι τα καλά σχόλια που έχω διαβασέι για την επαγγελματική πορεία του κ. Αλεξανδρόπουλου δεν μου επιτρέπουν να σκεφτώ αρνητικά και κυρίως να διανοηθώ ότι ένας συνδιασμός δίνει υποσχέσεις και ελπίδα χωρίς να έχει ένα ουσιαστικό πρόγραμμα και σχεδιασμό για την περιοχή όπου ζεί.

Θα ήθελα κάποιος να μας στείλει το email το πρόγραμμα του και εμείς θα το ανακοινώσουμε για την πλήρη ενημέρωσή σας.

Πάντως λίγες μέρες πριν στην συγκέντρωση της Ζαχάρως ο ομιλητής έδωσε κάποια στίγματα της δράσης του αν εκλεγεί Δήμαρχος με χαρακτηριστικό την συμπαράσταση παλαιών και νέων υποψηφίων που έχουν σαφώς αντίθετη ιδεολογική πορεία από τον ίδιο τον κ. Αλεξανδρόπουλο.

Το ερώτημα είναι "Θα μπορέσει να "δέσει" ομοιόμορφα το Δημοτικό του Συμβούλιο;;;; ή θα έχουμε πάλι εποχές Μένη Κριτσέλη;;;;;"


ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ....

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος7/11/10, 2:16 π.μ.

    τιποτα..συνοθυλευμα φθαρμενων προσωπων,πολιτικων γυρολογων και ξεπερασμενων ιδεων πισω απο τη βιτρινα ενος κατα τα αλλα "ανεξαρτητου' υποψηφιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails