ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

26/10/10

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΟΥΣΜΠΟΥΡΑΣ. Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ.......Η΄ΤΩΡΑ Η΄ΠΟΤΕ.

κ. Γεώργιος Μπούσμπουρας έχει δώσει πολλά στον τόπο του από όποιο πόστο και αν βρέθηκε για αυτό και είναι φιλικός και αγαπητός από όλους εδώ στην Ζαχάρω".... έτσι ξεκίνησε να μου τον περιγράφει ένας καλός μου φίλος που κατάγεται από την ίδια περιοχή.
ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ???? τον ρώτησα εγώ, δεν βγήκε Δήμαρχος??

"Απλά, μου είπε, έπεσε πάνω στον Πανταζή του παρασκηνίου"........

Ο κυρ - Γιώργος στα χωριά που γυρνάει μιλάει με την γλώσσα της καρδιάς και της ψυχής. Έχει δώσει δείγματα καλής συμπεριφοράς και τονίζει με έντονο ύφος ότι " ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΤΟΥΣ"
Μάλιστα πριν την οριστική υποβολή των ψηφοδελτίων πρότεινε στους άλλους ανθυποψηφίους του να αποσυρθεί αυτός ώστε να κάνουν "ΈΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΜΕΤΩΠΟ" κατά του κατεστημένου και οι άλλοι ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ.!!!!!!!!!!!!!!!   
"ΜΗΠΩΣ ΗΘΕΛΑΝ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΗ ΘΕΣΗ???? "   μου είπε ο συνομιλητής μου........
και εγώ απλά σκέφτηκα δυνατά ......."ΙΣΩΣ..."

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails