ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

3/3/11

ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ

Αχ ρε Φώτη. Λάθος ώρα άλλαξες στρατόπεδο. Αρκετά σε ανεχτήκαμε, το κουβαδάκι σου και σ'άλλη παραλία. Να φύγεις, να πας αλλού. Πάρε και τον Παντάζη μαζί σου, βαρεθήκαμε πια. Εμείς θα κρατήσουμε προσωρινά τον Αγραπιδά, και μετά από 3,5 χρόνια σας τον δίνουμε και αυτόν παρεούλα. Αντε γειά Φιλάκια
Από το χρήστη Ανώνυμος στις O "DIMIOS" ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΣΧΙΖΑ ΚΑΙ "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤ... την 3/3/2011


Αχ,εγω χαίρομαι με τον γενίτσαρο Δημήτρουλα που έκανε μέχρι και υποδέιξεις στον πρόεδρο του δικηγορικού συλλόγου,Φώτη γιατί δεν ντύνεσαι Δημοτικός Σύμβουλος στις Απόκριες?έτσι για να σου φύγει η κάψα.
Από το χρήστη Ανώνυμος στις O "DIMIOS" ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΣΧΙΖΑ ΚΑΙ "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤ... στις 12:18 μμ

2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ3/3/11, 1:37 μ.μ.

    Πολλές φορές του το έγραψα ότι θα γίνει ρεζίλι των σκυλιών αλλά δεν με άκουγε.Μου έβγαινε και από πάνω και μου έκανε τον ξερόλα σε ποιόν?Σε εμένα.
    Ας τα λουστεί τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος3/3/11, 3:29 μ.μ.

    ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ Ο ΦΩΤΗΣ, ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΑΜΕ ΑΝΑΠΟΔΑ; ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΕ ΤΟ " ΛΟΥΜΠΟΥΣΚΙ" . ΠΗΓΕ Ο ΜΑ...ΚΑΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΡΕΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΕΓΩ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ, ΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΠΕΙ ΗΜΑΡΤΟΝ Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕ Η ΜΑΡΘΑ ΒΟΥΡΤΣΗ "ΑΜΑΡΤΗΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ", ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΩ. ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΒΑΝΕΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ Ο ΚοΣ ΣΧΙΖΑΣ. ΛΕΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΥΣΤΟΧΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΦΩΤΗ ΤΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ, ΦΩΤΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ ΔΕΝ ΡΩΤΑΓΕΣ; ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, ΓΙΤΙ ΘΑ ΤΟ ΧΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΛΑΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails