Θαυμάστε τον υποκριτή Θοδωρή Κόλλια, τον κτηνίατρο από το Γιαννιτσοχώρι!!! Ο καθένας που έχει κάποιο Blogg, μπορεί να το χειρίζεται όπως θέλει, αλλά όταν βρίζει ή σχολιάζει κάποιους, οφείλει να δημοσιεύει και τις απαντήσεις τους. Αυτό το γνωρίζουν και οι μαθητευόμενοι της δημοσιογραφίας. Εξαιρούνται Ιστορικά από αυτόν τον κανόνα τα Γκεμπελικά καθεστώτα, οι δικτατορίες και η Σταλινική περίοδος με τις χιλιάδες εκτελέσεις και εξορίες αντιφρονούντων στη Σιβηρία.
Ο Θοδωρής ο Κόλλιας από το Γιαννιτσοχώρι που παριστάνει τον αριστερό, έχει ένα ψευτο-blogg και ενώ "πουλάει" κάθε μορφής δημοκρατία, στην ουσία υποκρίνεται και διακατέχεται από Σταλινικά σύνδρομα, όπως και ελάχιστοι άλλοι από τους τέως οπαδούς του ΚΚΕ. Προ δύο ημερών έκανε διαφημιστική καμπάνια υπέρ του κυρίου Αλεξανδρόπουλου (και έχει το δικαίωμα), για κάποια επιστολή προς τον Εισαγγελέα που αφορούσε την κατάθεση στεφάνου την 25η Μαρτίου. Σε σχόλιό του στο ίδιο θέμα εξαπέλυσε ένα απροκάλυπτο υβρεολόγιο εναντίον μου, χωρίς λόγο (και χωρίς να έχει το δικαίωμα). Εξ αιτίας των ύβρεων, απέστειλα μια μικρή απάντηση την οποία δεν δημοσίευσε (και υποθέτω πως πρέπει να την "ανάρτησε" στη Σιβηρία, ως ορίτζιναλ δημοκράτης από το Γιαννιτσοχώρι, που αγωνίζεται υπέρ δικαίου και αδίκων).
Η απάντησή μου ήταν περίπου η εξής:
"Κύριε Θεόδωρε Κόλλια, έχεις κάθε δικαίωμα να παριστάνεις τον αριστερό, αλλά δεν έχεις κανένα δικαίωμα να βρίζεις. Στη διαφημιστική σου καμπάνια υπέρ του κυρίου Αλεξανδρόπουλου, περιλαμβάνεις και ένα υβρεολόγιο εναντίον μου, το οποίο δεν κατανοώ αν είναι προϊόν αμοιβής, μίσους ή παροξυσμού. Φυσικά δεν γνωρίζω τις ικανότητές ως κτηνίατρος, αλλά ως διαφημιστής του Αλεξανδρόπουλου απέτυχες". Ευχαριστώ για την κατανόηση.
Ο Θοδωρής ο Κόλλιας από το Γιαννιτσοχώρι που παριστάνει τον αριστερό, έχει ένα ψευτο-blogg και ενώ "πουλάει" κάθε μορφής δημοκρατία, στην ουσία υποκρίνεται και διακατέχεται από Σταλινικά σύνδρομα, όπως και ελάχιστοι άλλοι από τους τέως οπαδούς του ΚΚΕ. Προ δύο ημερών έκανε διαφημιστική καμπάνια υπέρ του κυρίου Αλεξανδρόπουλου (και έχει το δικαίωμα), για κάποια επιστολή προς τον Εισαγγελέα που αφορούσε την κατάθεση στεφάνου την 25η Μαρτίου. Σε σχόλιό του στο ίδιο θέμα εξαπέλυσε ένα απροκάλυπτο υβρεολόγιο εναντίον μου, χωρίς λόγο (και χωρίς να έχει το δικαίωμα). Εξ αιτίας των ύβρεων, απέστειλα μια μικρή απάντηση την οποία δεν δημοσίευσε (και υποθέτω πως πρέπει να την "ανάρτησε" στη Σιβηρία, ως ορίτζιναλ δημοκράτης από το Γιαννιτσοχώρι, που αγωνίζεται υπέρ δικαίου και αδίκων).
Η απάντησή μου ήταν περίπου η εξής:
"Κύριε Θεόδωρε Κόλλια, έχεις κάθε δικαίωμα να παριστάνεις τον αριστερό, αλλά δεν έχεις κανένα δικαίωμα να βρίζεις. Στη διαφημιστική σου καμπάνια υπέρ του κυρίου Αλεξανδρόπουλου, περιλαμβάνεις και ένα υβρεολόγιο εναντίον μου, το οποίο δεν κατανοώ αν είναι προϊόν αμοιβής, μίσους ή παροξυσμού. Φυσικά δεν γνωρίζω τις ικανότητές ως κτηνίατρος, αλλά ως διαφημιστής του Αλεξανδρόπουλου απέτυχες". Ευχαριστώ για την κατανόηση.
Να υπενθυμίσουμε και το υβρεολόγιο του Κόλλια που επικαλείται ο Δημήτρουλας για να μπορέσουμε να παρακολουθήσουμε το θέμα:
ΑπάντησηΔιαγραφή" Οι ρέγκοι ανήκουν σε ανώτερη συνομοταξία.
Κύριε Δημήτρουλα ΦΘΑΝΕΙ πια. Κανείς μα κανείς δεν περίμενε να είσαι τόσο .......με περικεφαλαία. Μα καλά ρε αθεόφοβε δεν έχεις καθόλου τσίπα; Τώρα πλέον δεν μπορείς να περισώσεις απολύτως τίποτα….
(Να με συμπαθάτε που χρησιμοποιώ τέτοια ελεεινή φρασεολογία αλλά ο κύριος αυτός δεν ακούει τίποτα άλλο.)"
Μα ο άνθρωπος ούτε μαλάκα δεν τον ....είπε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΕΓΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΑΙΧΜΑΛΩΤΟ ΖΩΟ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ, ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΔΡΑΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕΣΟΝ. ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΑΠΟΔΕΧΤΟΥΝ ΤΟ ΜΟΙΡΑΙΟ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΥΚΝΕΙΑ ΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΝ ΦΩΤΗ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΞΕ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΟΤΑΞΙΑ ΠΟΥ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙ ΤΟΥΣ ΡΕΓΓΟΥΣ; ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ.......
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποιος ...κτηνίατρος που ξέρει το θέμα απάντησε σαν ...ανώνυμος με πεζά και σαν ...ανώνυμος με ΚΕΦΑΛΑΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήagapite foti.....
ΑπάντησηΔιαγραφήse parakalo stamata na grafeis anoisies k ilithiotites k den nomimopoiise esy na milas peri nomimotitas k ithikis, me ti prosonta esu den eisai aytos pou ta arpakse apo to mpousboura esy den eisai aytos pou eisai taytismenos me ton pantazi, esy den eisai o pliroforiodotis tou pantazi gia to ti sxediazei to pasok esi den eisai pou den doulepses pote stin zoi sou k paristanes to sindikalisti, foti stamata na milas gt kseroume polla......
akis.....
ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ ΣΤΗΝ ΜΑΛΛΙΑΡΗ, ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΕ ΑΠΟΚΑΛΕΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΟΔΟΤΗ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ. ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ; ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΖΑΧΑΡΩ ΕΧΕΤΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΥΠΑΘΟ ΔΗΜΟ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΟΤΕΙΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΑ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΑ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ, ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ.
ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΔΙΑΒΑΣΕ:
Άρθρο 283 Τελικές Ρυθμίσεις N. 3852/10 (ΦΕΚ 87 Α/7-6-2010) : Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης - Πρόγραμμα Καλλικράτης.
1. ……..5. ………….
Επίσης, με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται με πρόταση του ίδιου Υπουργού, ύστερα από σύμφωνη γνώμη των οικείων συμβουλίων δημοτικών ή τοπικών κοινοτήτων ή εκπροσώπου τοπικής κοινότητας και γνώμη του δημοτικού συμβουλίου μπορεί να συγχωνεύονται δημοτικές ή τοπικές κοινότητες ή να εντάσσονται σε άλλον όμορο δήμο ύστερα και από σύμφωνη γνώμη του συμβουλίου του δήμου στον οποίον εντάσσονται.
ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΤΟΥ ΟΜΟΡΟΥ ΚΑΙ ΑΠΛΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΩΣ ΚΑΙ ΑΣ ΛΕΕΙ ΟΧΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ....
O kyrios ktiniatros ...apantise kai sta agglika
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗ της υποκρισίας και όλων των φαινομένων της παρακμής στην περιοχή μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην παρακμή την φέρνουν εκείνοι που προσποιούνται τους προοδευτικούς αλλά είναι χειρότεροι από τα "φαινόμενα" που δήθεν καταγγέλλουν.
Το επεισόδιο με τον κύριο Κόλλια είχε ενδιαφέρουσα συνέχεια που αποκαθηλώνει το πιο επικίνδυνο πρόβλημα του τόπου μας.
Μετά την άρνηση του κτηνίατρου να δημοσιεύσει την απάντησή μου, του έστειλα στο κινητό του το εξής μήνυμα:
" Ωραίος "δημοκράτης" είσαι! Δεν σου άρεσε η απάντηση και έκανες γαργάρα. Θα τα πούμε σε άλλα blogg κύριε "διαφημιστή" του Αλεξανδρόπουλου"
Αυτά που ακολούθησαν δεν περιγράφονται.
Θα αποδείξουν από μόνα τους ποιοι έχουν φέρει τον τόπο μας σε τούτα τα χάλια.
ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΔΙΚΙΟ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΒΛΑΚΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ ΣΑΝ ΖΩΟ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ.... ΕΤΣΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣ ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ.... ΠΑΤΑ ΛΙΓΟ ΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΝ ΠΑΝΤΑΖΗ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟΝ ΤΟΠΟ, ΕΣΥ ΚΟΙΤΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.... ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώτη,ειλικρινά σου λέω ότι έχω αρχίσει να σε λυπάμαι με αυτά που ακούς και θα ακούς για την υπόλοιπη ζωή σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά ρε Φώτη,όταν πήγες να ορκιστείς,έβαλες κάτω το μυαλό σου να δουλέψει τι κινδύνους κρύβει αυτή η ενέργεια σου η σε τύφλωσαν οι ψεύτικες υποσχέσεις η κάποιες άλλες απολαβές,ώστε να διαγράψεις με μια μονοκονδυλιά το παρελθόν σου στο συνδικαλισμό και να προδιαγράψεις δυσοίωνα την μετέπειτα πορεία σου στο πολιτικό γίγνεσθαι της Ζαχάρως?
Ποιος σε συμβούλευσε ότι νομικά η ενέργεια σου αυτή ήταν σωστή?Μήπως οι ίδιοι νομικοί που συμβουλεύουν τον Πανταζή και του λένε ότι δεν θα εκπέσει?
Περιμένεις,αλήθεια,ότι θα δικαιωθείς στο δικαστήριο?Ξεχασε το.
Εκανες μια ενέργεια με την οποία δεν κέρδισες τίποτε,αντίθετα έχασες την υπόληψη που είχαν στο πρόσωπο σου πολλοί Ζαχαραίοι και έγινες σε μια στιγμή αντικείμενο χλευασμού.
Και από πάνω προκαλείς.
Συμβουλευτικά σου λέω ότι ένας μόνο τρόπος υπάρχει για να ξαναρχίσεις δειλά-δειλά να ξαναγίνεις ο Φώτης που ήξεραν:
Να μην προκαλείς αλλά να βγείς ευθαρσώς και να πείς:
Βρε παιδιά,έκανα λάθος.Πίστευα ότι έκανα το σωστό αλλά έπεσα έξω.Εντάξει,ζητάω συγγνώμη και τέλος.
Ξέρεις πόσο θα το εκτιμήσουν αυτό?Υπερβολικά.
Το να συνεχίζεις να προκαλείς και να επιμένεις ότι έκανες το σωστό και να θέλεις να το διεκδικήσεις και δικαστικά,δίνει την εντύπωση σε όλους ότι είσαι ένα έρμαιο υποχείριο του Πανταζή.
Ολα αυτά στα γράφω φιλικά.
Αν θέλεις άκουσε με.
Αγαπητή/έ Αμαρτωλή/έ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα με συμπαθάς ως προς την μη επιλογή του φύλου,η ανωνυμία με μπερδέβει.
Θα είθελα μέσω του Μπλόκ σου να ανακοινώσω στους συμπολίτες /ες Ζαχαραίους/ες οτι στις 30/3/11-ΤΕΤΑΡΤΗ
Στο ΠΑΡΑΘΙΝ ΑΛΟΣ
Στις 6.30μ.μ.
θα πραγματοποιηθεί ΟΜΙΛΙΑ-ΣΥΖΗΤΗΣΗ με θέμα "Ανάλυση οικονομικής κατάστασης χώρας" απο τον Δ. ΚΑΖΑΚΗ (Οικονομολόγος-Αναλυτης)
και"ΠΡΟΟΠΤΙΚΈΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ Δ. ΕΛΛΑΔΑΣ" απο τον Β.ΧΑΤΖΗΛΑΜΠΡΟΥ,(Περιφερειακός Σύμβουλος Δ.Περιφέρειας Ελλάδος).
Την εκδήλωση οργανώνουν "Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ Δ. ΕΛΛΑΔΟΣ" και η Επιτροπή Δημιουργιας "ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΖΑΧΑΡΩΣ".
ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ:"TI NA KANOYME;"
AΠANTAME ΜΕ:"ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ-ΓΝΩΣΗ-ΔΡΑΣΗ".
"ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΚΕΙ".
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΑΜΑΡΤΟΛΕ/Η ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΑΜΠΕΛΑΚΙ ΕΤΟΙΜΟ ΝΑ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΕΙΣ Ο ΦΙΛΟΣ Ο ΖΗΡΟΣ. ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΣΟΥ ΡΙΧΝΕΙ ΤΡΕΞΕ ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΖΑΧΑΡΩΣ ΑΠΑΡΤΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΓΙΩΡΓΟ; ΓΙΑ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΖΑΧΑΡΩΣ;
Απλά σιγή .
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί κοντά στην εκκλησιά σταμάτησε ο Γέρος
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοίταξε γύρω… ερημιά. Ήσυχο κι άγριο μέρος.
Τ’ άλογο στρέφει τη ματιά στο νιόβγαλτο χορτάρι.
Τ’ αφήνει ο Γέρος κι ακουμπά σε ριζιμιό λιθάρι.
Στην πέτρα κάθεται βαρύς λίγη γαλήνη να βρει
Μα η έννοια πάνω του κυλά βαριά και μαύρη.
«… Έρμη πατρίδα» λέει αργά.
Στενάζει και δακρύζει κι ύστερα:
«βόηθα Παναγιά» με πόνο μουρμουρίζει.
Περνά η ώρα… Σκέπτεται… και αποσταμένος γέρνει.
Κι εκεί στην πέτρα η κούραση
ύπνο κλεφτό του φέρνει.
Και τότε βλέπει το όραμα…
Μεσ’ απ’ την εκκλησιά προβαίνει
Εκείνη ολόφωτη με άσπρη φορεσιά.
Γαλήνιο το βλέμμα της μαζί και αυστηρό
Και πάει κοντά στο γέροντα με βήμα σταθερό
- Ε, γέρο, λέει με ήρεμη κι αγγελική φωνή,
κρίμα βαρύ τη μοίρα άνδρας να θρηνεί.
ρίμα βαρύ τη μοίρα άνδρας να θρηνεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είσαι συ για να θρηνείς. Σήκω λοιπόν και τράβα.
Κι ας γίνει ο νους σου αστραπή και η ψυχή σου λάβα.
Μέγας αγώνας σε καλεί. Εμπρός λοιπόν, προχώρα!
Και στο πλευρό σου θα σταθεί ένας λαός, μια χώρα.
Σαστίζει ο Γέρος, με στηλά στα μάτια την κοιτάζει
και μες σε θάμπος ιερό «ποια είσαι», τη ρωτά.
«Τι θες να μάθεις;» τ’ απαντά με λόγια ξεκομμένα.
Πες με αν θέλεις Παναγιά, πες με Αθηνά παρθένα.
Είμαι το πνεύμα της φυλής από χιλιάδες χρόνια,
που δεν αντέχει πια να ζει στη μαύρη καταφρόνια.
Ήλθε η ώρα γέροντα, δεν το ’νιωσες ακόμα;
Σκύψε λοιπόν και κοίταξε αυτό το αρχαίο χώμα
που η άνοιξη το ευώδιασε. Σκύψε να δεις καθάρια
της Λευτεριάς που έρχεται τα φτερωμένα αχνάρια.
Θα ’πρεπε τώρα από πολύ καιρό να έχεις μάθει
ΑπάντησηΔιαγραφήπως τη βοήθεια που θες και τη ζητάς με πόνο
μέσα σου μόνο θα τη βρεις στην πίστη σου και μόνο.
Έτσι ’ναι Γέρο η Λευτεριά. Σ’ αυτόν μονάχα ανήκει
που θα κερδίσει μονάχος με το αίμα του τη νίκη.
Αν λαχταράς τη Λευτεριά, σε άλλον μην ελπίζεις
μόνος σου παρ’ την αν μπορείς, αλλιώς δεν την αξίζεις.
Μόνος μου, κάνει ο γέροντας. Για κοίταξε, κυρά μου,
μ’ εγκαταλείψαν όλοι τους, κανείς ολόγυρά μου.
Και τότε αυτή του μίλησε με γλώσσα αρχαίου μύστη.
Κανείς δε σ’ εγκατέλειψε, αν σου ’μεινε η πίστη.
Η πίστη για το δίκιο σου, αυτή μονάχα φθάνει
Κι ολόγυρά σου σύντομα θα δεις ανθρωπομάνι.
Κοίτα μπροστά σου ολόισια, τραχύς ο δρόμος θα ’ναι
Με πέτρες που ξεσκίζουνε μ’ αγκάθια που τρυπάνε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι αυτό το δρόμο που τραβά από κορφή σε ρέμα
Θα τον χαράξεις σταθερά με της καρδιάς σου το αίμα.
Εμπρός! Στο χέρι το σπαθί και το σταυρό στον ώμο.
Γι’ αντάμωμα της λευτεριάς δεν έχει άλλο δρόμο.
Και πώς θ’ αντέξω, τη ρωτά, στο διάβα τέτοιου δρόμου;
Δεν έχω άνθρωπο κοντά, μονάχα τ’ άλογό μου.
Σου φθάνει τ’ άλογο, μ’ αυτό θ’ αρχίσεις την πορεία
Μ’ αυτό θα φθάσεις και μ’ αυτό θα μπεις στην ιστορία.
Φρουμάζει τ’ άλογο πιο κει και ο γέροντας ξυπνάει
το χαλινάρι αρπάζει κι ευθύς καβάλα ξεκινάει.
Να τον ψηλά στο διάσελο, προς τον σκοπό του οδεύει
Κι ο ήλιος χρυσοπόρφυρος π’ αγάλια βασιλεύει
πελώρια ρίχνει τη σκιά του Γέρου στρατηλάτη
ΑπάντησηΔιαγραφήκαθώς το δρόμο της τιμής δείχνει καβάλα στ’ άτι.
Έτσι και πάλι πρόβαλε ο Γέροντας μια μέρα
μπρούτζινος πάνω στ’ άλογο σ’ ελεύθερο αέρα.
Εστάθηκε πελώριος να δείχνει στους αιώνες
και στους λαούς πώς γίνονται της Λευτεριάς οι αγώνες.
ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΟΙ ΜΑΣΚΑΡΑΔΕΣ
ΤΟ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ
ΟΙ ΕΞΥΠΝΟΙ ΑΡΚΑΔΕΣ.
Κάποιος ρώτησε τον φίλο μου τον Γιώργο από ποιούς θ'απαρτίζεται η ομάδα. Του απαντώ: Από τον Γιώργο, τον Καλλικράτη κι εμένα!!!Δεν είμαστε καλή ομάδα; Τί έχεις να πεις;
"mea culpa"
ΑπάντησηΔιαγραφήεκ παραδρομής ξέχασα να αναφέρω τα Μέλη της Επιτροπής για την Δημιουργία της "ΟΜΑΔΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΖΑΧΑΡΩΣ".
Ικανοποιώντας την επιθυμία- δικαίωμα ενος ανώνυμου αναφέρω:ΚΛΗΜΑΝΤΙΡΗΣ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ, ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΘΟΔΩΡΟΣ,ΣΑΣΣΑΛΟΣ ΣΠΥΡΟΣ,ΖΗΡΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ.
Σίγουρα, Μέλη της Ομάδας μπορούν να γινουν οι ΠΟΛΙΤΕΣ της Ζαχάρως που έχουν ΠΡΟΣΩΠΟ και ΟΝΟΜΑ γιαυτό σου προτείνω φίλε ανώνυμε να αποκτήσεις ΟΝΟΜΑ και να στελεχώσεις την ΟΜΑΔΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΖΑΧΑΡΩΣ.
Οσο για το τελευταίο σου ερώτημα, η ανωνυμία σου δεν με βοηθά να καταλάβω αν αποτελεί ειρωνία η μικρο-επιθετικότητα.
Ισως δεν κατάλαβες οτι η ομάδα δεν εχει γίνει ακόμη,πως θα μπορούσε να έχει απόψεις;
Αν το ερώτημά σου εννοεί και εμένα ,σε περιμένω στο "πολιτικό μου Γραφείο στον ΚΟΥΚΙΟ" το πρωί για καφέ και συζήτηση.
Όλοι οι πρώην και οι τέως προσκυνητές του Πανταζή παριστάνουν τώρα τα παλληκάρια, μη εξαιρουμένων των οικογενειών των κκ Σχίζα, Αλεξανδρόπουλου και Μπούσμπουρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι οι πρώην και οι τέως "χρηματιζόμενοι", "μιζαδόροι", και "εξαγορασμένοι" προσπαθούν να χρεώσουν σε άλλους τις ίδιες ρετσινιές.
Βρε ουστ από τη Ζαχάρω ξενόφερτα ανθρωπάκια της υποκρισίας.
Βρε ουστ!
Ουστ!
και πάλι ουστ...
Read more: αμαρτωλό http://amartolo.blogspot.com/2011/03/blog-post_3675.html#ixzz1IL2XjraL
Ποιοί τελικά στηρίζουν Πανταζή; Μήπως αυτοί που "μοιάζουν" μεταξύ τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήσχιζα εισαι αετοσ.ετσι αγορι μου μην το βαζεισ κατω
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίγες ημέρες μετά από αυτή τη δημοσίευση, ο κύριος Κόλλιας απέσυρε (κατέβασε) το δημοσίευμά του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕύχομαι η "θεραπεία" να είναι ριζική και να μην εμφανιστούν ξανά "φθειρόπτερα" στο Γιαννιτσοχώρι.
Προφανώς ευχαριστώ το Blog αμαρτωλό για την ανάρτηση.