ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

16/10/10

Η' ΕΓΩ ...Η' ΑΥΤΗ......

Θρασύς πλην τίμιος ο 50χρονος μεταλλωρύχος Γιόνι Μπάριος εγκλώβισε τα φώτα της δημοσιότητας με τη προσωπική του ιστορία, που ακολουθεί το γνωστό ρητό «από δω η γυναίκα μου κι από κει το αίσθημά μου», καλώντας στη διάσωσή του την επί 28 χρόνια σύζυγό του Μάρτα Σαλίνας και την επί 10 χρόνια κρυφή ερωμένη του Σουζάνα Βαλενζουέλα. Η αποκάλυψη του παράνομου δεσμού του μεταλλωρύχου είχε πραγματοποιηθεί τις πρώτες μέρες του δράματος του εγκλωβισμού των 33 μεταλλωρύχων όταν και η Μάρτα, αλλά και η Σουζάνα, είχαν φτάσει στο ορυχείο φωνάζοντας το όνομα του... μπερμπάντη μεταλλωρύχου. Τώρα, τόσες μέρες μετά η προσωπική ιστορία του έγινε μεγάλο θέμα στην τηλεόραση της Χιλής, αφού όπως έγινε γνωστό η σύζυγος του αρνήθηκε την πρόσκληση, δηλώνοντας σε εφημερίδα της Χιλής πως: Είμαι χαρούμενη που τα κατάφερε. Αλλά δεν θα πάω στη διάσωσή του. Μου το ζήτησε, αλλά όπως έμαθα πρότεινε το ίδιο πράγμα και στην άλλη κυρία, εγώ όμως είμαι αξιοπρεπής γυναίκα. Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα. Ή αυτή ή εγώ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails