ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

23/5/11

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΧΟΛΙΩΝ ΣΤΟ blog

Βλέποντας ότι συνεχίζεται η "κόντρα" μεταξύ των αναγνωστών μας θα ήθελα να σας πω ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο αυτος ο τρόπος ανταλλαγής σχολίων.
Σας είχα γράψει και παλαιότερα ότι μάλλον στόχος κάποιου είναι να απαξιώσει τους αναγνώστες και γενικότερα το blog. Έτσι λοιπόν πήρα την απόφαση να σβήσω την ανάρτηση ολόκληρη μαζί με τα σχόλια και παρακαλώ πολύ να ευθυγραμμισθούμε όλοι σε ένα ΚΟΣΜΙΟ ΚΩΔΙΚΑ γραφής μηνυμάτων και σχολίων.
Μπορείτε να χρησιμοποιείται το email και να μην γράφετε σχόλια με ΧΥΔΑΙΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ.
Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, δυστυχώς μερικοί κατηγορούν το blog χωρίς λόγο και μάλιστα αυτοί που κατηγορούν γράφουν άσχημα λόγια και κατηγορούν τους πάντες.
Να ξέρετε ότι όποιο σχόλιο περιέχει ΥΒΡΕΙΣ θα το σβήνω μόλις το δω.

Σημείωση: Φίλοι μου, τα πιο πάνω ισχύουν για όλους μας.

5 σχόλια:

  1. Ανώνυμος23/5/11, 12:48 μ.μ.

    σε παρακαλώ απάντησε αν θες στο εξής : διάφοροι εδώ βρίζουν χυδαία.
    ο Καλλικράτης αποκάλεσε άλλους αναγνώστες "σκατά".
    δεν πρέπει να του ζητήσεις να ζητήσει έστω ένα συγγνώμη από όσους αναγνώστες πρόσβαλε ;

    μπράβο για αυτήν σου την απόφαση.
    αν και θεωρώ ότι άργησε λίγο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος23/5/11, 12:53 μ.μ.

    αμαρτωλέ αυτή σου η σύσταση απαευθύνεται και στον Καλλικράτη ;
    αν ναι μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος23/5/11, 12:59 μ.μ.

    ΜΠΡΑΒΟ ΟΧΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΧΙΛΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος23/5/11, 1:14 μ.μ.

    Η δίκη του πεθαμένου Πάπα.

    Η πρώτη δίκη και καταδίκη πτώματος που αναφέρεται, ήταν αυτή του Πάπα Φορμόζου, το 897 μΧ στην Ρώμη. Οκτώ μήνες μετά την ταφή του, το πτώμα του πεθαμένου Πάπα ξεθάφτηκε, ντύθηκε με τα Παπικά άμφια, τοποθετήθηκε στο θρόνο και του απαγγέλθηκαν κατηγορίες, μια εκ των οποίων ήταν η υφαρπαγή του παπικού θρόνου. Ο διάδοχός του Πάπας Στέφανος ο 6ος κραυγάζοντας απήυθηνε τις κατηγορίες, ενώ το πτώμα δεν αντιδρούσε.

    Ο Φορμόζος ευρέθη ομόφωνα μετά θάνατον ένοχος. Το παπικό ένδυμα ξεσκίστηκε και το πτώμα μεταφέρθηκε έξω απο το βαπτιστήριο για να ταφεί σε ένα κεραμοποιίο. Τυμβορύχοι έσκαψαν τον τάφο, αλλά μη βρίσκοντας τίποτε πέταξαν το πτώμα στον Τίβερη. Ο δίαδοχος του Στεφάνου, ο Πάπας Θεόδωρος, βρήκε το πτώμα του «Φορμόζου;» το οποίο ακόμα επέπλεε στον Τίβερη (μετά απο ενάμισυ χρόνο ε;), το επανέφερε στο Βατικανό, το ξαναέντυσε με τα παπικά ενδύματα και το ξαναέστησε στον παπικό θρόνο. Απεδόθησαν τιμές για αρκετές ημέρες και μετά ξανενταφιάστηκε με όλες τις τιμές.

    Η τρέλα αλλά και η κοροϊδία της τιμωρίας των νεκρών δεν σταμάτησε. Τον 13 αιώνα με πρωτοβουλία της Ιεράς Εξέτασης εκάησαν πολλά πτώματα σαν μέρος της συνήθους ανακριτικής διαδικασίας.

    Το 1670 στην Γαλλία σε ένα περιφερειακό ποινικό κώδικα αναφέρεται ότι οι νεκροί μπορούν να προσαχθούν σε δίκη αλλά έχουν το δικαίωμα της υπεράσπισης. Προχωρημένα πράγματα.

    Σε ένα τελευταίο περιστατικό τον 19 αιώνα, στην Νυρεμβέργη, κομματιάστηκε ένα πτώμα απο το πλήθος σε μια συμβολική τιμωρία κάποιου πεθαμένου ενόχου, ενώ οι επίσημες αρχές απλώς δεν συμμετείχαν επίσημα.


    Η δίκη των νεκρών και η τιμωρία τους μπορεί να θεωρηθεί σαν μια πράξη έσχατης προκατάληψης, εξαιτίας του φόβου ότι η θεϊκή τιμωρία δεν αφορά μόνο τους νεκρούς εγκληματίες ή παραβάτες αλλά και όλη την κοινωνία. Ήταν λοιπόν μια πράξη συμβολικού καθαρμού – εξαγνισμού. Η μετά θάνατον καταδίκη πιστοποιούσε, έστω και με παρανοϊκό τρόπο, την πρόθεση των ζώντων να αποστασιοποιηθούν απο τις αμαρτίες των νεκρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος23/5/11, 1:21 μ.μ.

    μπράβο για την ανάρτηση. ιστορική και ενδιαφέρουσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails