ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

13/5/11

ΣΧΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΥ

Έχει ακουστεί πολλές μέρες τώρα ότι οι σύμβουλοι από την Φιγαλεία της παράταξης του κ. Αλεξανδρόπουλου ετοιμάζονται να ΤΡΑΒΗΞΟΥΝ δική τους πορεία εντός του Δημοτικού Συμβουλίου. Έχουν αποφασίσει ότι θα μπαίνουν μέσα στα δημοτικά συμβούλια ανεξάρτητα τι λέει ο Κώστας Αλεξανδρόπουλος γιατί πιστεύουν ότι κάτι πρέπει να γίνει τελικά και να αρχίσει ο Δήμος να κάνει έργα. Οι ψηφοφόροι από την Ζούρτσα έχουν αρχίσει να "διαμαρτύρονται" για την στάση του Αλεξανδρόπουλου και ζητούν από τους δικούς τους υποψήφιους να ξεκαθαρίσουν την θέση τους.
Μάλιστα ακούστηκαν πολλές εκδοχές και πολλοί χαρακτήρισαν τον Αλεξανδρόπουλο "μία από τα ίδια" όσον αφορά την σύγκριση με τον κ. Μπούσμπουρα.




102 σχόλια:

  1. Ανώνυμος13/5/11, 11:14 μ.μ.

    giati kurie amartolo svineis kai xananevazeis ta idia themata?kapoio ap ta sxolia mipws enoxlise sugkekrimenous anthrwpous?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ13/5/11, 11:22 μ.μ.

    χαχαχαχαχαχα
    Αμαρτωλέ,
    Αντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/5/11, 11:34 μ.μ.

    ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟ?? ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΟΣΟ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ Ε? ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΙΡΑΞΑΝ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος13/5/11, 11:59 μ.μ.

    ΜΕ ΤΟΝ ΕΚΔΟΤΗ ΤΟΥ ΝΕΣΤΟΡΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΙΚΑ??? ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟ? ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ? ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗΣ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΚΛΑΨΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΡΕ. ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΕΛΕΧΟΙ ΤΟΥ, ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΚΟΥΤΣΑ ΑΛΟΓΑ,ΤΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΑΡΑΓΕ???? ΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΟΥΡΤΣΑ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ? ΤΟΥ ΑΠΟΣΤΑΤΗ?? ΓΙΑΤΡΕ ΓΙΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΑΚΟΥΣΕΙ?? ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΚΙΛΑ ΦΡΥΔΙΑ!! ΕΝΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΣ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος14/5/11, 12:36 π.μ.

    ο αλεξανδροπουλος αγαπητε εχει πολλα κιλα φρυδια γιατι εξαιτίας της πολιτικής του δεν μας εχει κατσικωθεί δημοτικός σύμβουλος ο ρέγγος και ύστερα ο κορλεονε έχει βρει το μάστορά του.όσο για τους ζουρτσάνους θα τους κρίνει η ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ν'ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΚΟ ΔΡΟΜΟ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΠΟ ΚΕΙΝΟΝ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ;ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ;ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΑΡΚΑ ΚΑΙ ΟΣΤΑ ΣΤΑ ΟΡΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ;ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΕΝΟΣ ΔΗΜΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΡΑΜΑΤΑ; ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ, ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ;ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΡΑΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΔΗΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΡΒΑΝΑ!ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΟΡΒΑΝΑ.ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ!!!ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ;ΕΝΑΣ ΕΚΛΟΓΙΜΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ!Η ΕΚΛΟΓΙΜΟΤΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΥΝΤΗΡΕΙ ΤΗ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος14/5/11, 5:51 π.μ.

    κυριε σχιζα το οραμα σας και την πορεια σας την αποδειξατε με τις επιλογες σας τα προηγουμενα χρονια τωρα εκτος κουταλα πολλα λες....μηπως γιατι δεν γλειφεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος14/5/11, 10:05 π.μ.

    ΖΑΓΚΟΣ ΚΑΙ ΚΟΥΚΛΑΜΑΝΗΣ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ......... ΟΙ ΞΕΥΤΙΛΕΣ ΤΗΣ ΖΟΥΡΤΣΑΣ. ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ.ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος14/5/11, 10:25 π.μ.

    Ανώνυμε 10.05 βάζω στοίχημα ότι δεν τους ξέρεις τους δύο Ζουρτσάνους. Είσαι βαλτός, πετάς λάσπη και κάτι μείνει.
    Ισως εσύ είσαι τσιράκι του Πανταζή, για να κάνεις έτσι τέτοιους χαρακτηρισμούς για δύο ανθρώπους αξιόλογους.... Με συγχωρείς αλλά δεν μπορώ να το εξηγήσω αλλιώς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ14/5/11, 10:27 π.μ.

    Οταν σε σε κάποιο παλιό μου σχόλιο είχα προειδοποιήσει τον Αλεξανδόπουλο να προσέχει την συνοχή της ομάδας του και μάλιστα να προσέχει τους Ζουρτσάνους,κάποιος από αυτούς πειράχθηκε και μου επιτέθηκε λέγοντας ότι οι Ζουρτσάνοι είναι παλληκάρια.
    Αρ...δια παληκάρια είναι.Πουλημένα τομάρια του κερατά είναι,που πουλάνε τη μάννα τους για δύο ευρώ.Τόσο φθηνοί.Για δύο ευρώ.Μπλιάχχχχχ.
    Σάμπως και δεν τους ήξερα!!!
    Για αυτό προειδοποιούσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εσύ μου 'χεις δώσει πολλά ρε τενεκέ;Τί να γλείψω ρε βλάκα;Ποιον να γλείψω; Να κερδίσω τί από σένα και από όμοιους με σένα;Από τα απόλυτα ''τίποτα'' τί θα μπορούσα να κέρδιζα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος14/5/11, 11:21 π.μ.

    Καλλικράτη να είσαι σίγουρος ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα με την συνοχή της παράταξης Αλεξανδρόπουλου.
    Αλλά και αν ακόμη οι δύο Ζουρτσάνοι διαφωνήσουν με την παρατάξή τους και τον αρχηγό τους, ε πως να το κάνουμε, δεν θα έρθει το τέλος του κόσμου.
    Άλλωστε και δημοκρατικό είναι και έχει ξαναγίνει. Εγώ θα πω ότι οι ανθρωποι αυτοί έχουν άποψη και δύναμη να διαφωνούν. Θα τους βγάλω το καπέλο.
    Για πες μας όμως για τους Συμβούλους του Πανταζή??
    Ένας - ένας και στα καφενεία διαφωνούν με τις ενέργειες και επιλογές του βεζύρη, αλλά στο τέλος σκύβουν, κάθονται στα τέσσερα και γλείφουν μανιωδώς και διαχρονικά.
    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ. ΑΣ ΜΗΝ ΤΑ ΛΕΝΕ..ΟΜΩΣ
    Όλα τα άλλα ειναι κουβέντες, έτσι να περνάμε την ώρα μας.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ14/5/11, 1:33 μ.μ.

    Κοίταξε να δεις φίλε.Το να διαφωνήσει κάποιος με την παράταξη του γιατί οι ενέργειες και η πολιτική που ακολουθεί ο αρχηγός η η παράταξη του δεν είναι σωστές,δεν είναι κακό,αντίθετα θεωρώ ότι είναι υποχρέωση του να το κάνει.Κάτι που έπρεπε να κάνουν εδώ΄και πολύ καιρό οι σύμβουλοι του Πανταζή.
    Ακόμη και ένα παιδάκι να ρωτήσεις θα σου πεί ότι οι μέχρι τώρα ενέργειες και η πολιτική που ακολουθεί ο Αλεξανδρόπουλος αλλά και η παράταξη του είναι οι σωστές και είναι πασιφανές ότι οι ενέργειες αυτές αποσκοπούν στην εύρυθμη λειτουργία του Δήμου με γνώμονα την πρόοδο και την ανάπτυξη του τόπου.Προς τι το λοιπόν η διαφωνία?Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια?οτι είναι δάχτυλος του Πανταζή η απλά συναλλαγή.
    Εγώ είμαι πολίτης και έχω το δικαίωμα να κρίνω τις ενέργειες αυτών που εμπλέκονται με τα κοινά,είτε θετικά είτε αρνητικά.Αυτή την γνώμη έχω για τους αποστάτες.Τι να κάνουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος14/5/11, 4:06 μ.μ.

    Λέτε να δικαιώσουν τον Αγραπιδά οι Ζουρτσάνοι...

    Η υπεύθυνη στάση στο τέλος δικαιώνεται και όχι οι φωνές στα κεραμίδια...

    Έχουμε πολλά να δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος14/5/11, 4:59 μ.μ.

    Ποιά υπεύθυνη στάση ? Να αποδέχεται ως Δήμαρχο έναν έκπτωτο ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος14/5/11, 5:12 μ.μ.

    Πραγματικά πολλά θα δούμε στόν δήμο μας! Λίγη αξιοπρέπεια δεν βλάπτει! Στόν δήμο μας μια μερίδα συμπολιτών μας ή δεν καταλαβαίνουν τι τους συμβαίνει ή δρούν μόνο με τό προσωπικό συμφέρον. Γελούν οι πάντες μαζί μας. Δεν νομίζω οτι είναι σωστό να κουβαλάμε στις πλάτες μας μια ζωή τα λάθη και τις αμαρτίες κάποιων ανεγκέφαλων. Ας βάλουν όλοι νερό στό κρασί τους. Ένας τόπος δεν πάει μπροστά με διχόνοιες. Με όλα αυτά που γίνονται γίναμε πανελλαδικά νούμερο. Τουλάχιστόν ας σεβαστούμε τους νόμους. Ένας Σωκράτης ήπιε τό κώνιο για να μην δίξει ασέβεια στους νόμους. Στήν Ζαχάρω γίνεται το αλαλουμ. Λές και έχει πέσει κατάρα στόν τόπο. Τί άλλο μπορώ να σκεφτώ. Ντρέπομαι για ότι γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος14/5/11, 7:00 μ.μ.

    για τον Αλεξανδρόπουλο, βλέπω να έχει την εξέλιξη του Μούσμπουρα. θα πάρει και στον συνδυασμό του Καλλικράτη - Μένη - Βασιλόπουλο - Μπούσμπουρα στις επόμενες εκλογές και θα φτάσει να θεωρεί νίκη αν καταφέρει να εκλεγεί δημ. σύμβουλος ο επικεφαλής . τον αφήνουν σιγά σιγά τα στελέχη του συνδυασμού του γιατί βλέπουν ότι καταποντίζονται στην συνείδηση του λαού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος14/5/11, 7:03 μ.μ.

    είμαι δε βέβαιος ότι θα βάλει υποψήφιο και τον Σχίζα (ο Σχίζας δήλωσε ότι μαζί πήγαν στον περιφερειάρχη). ζήτημα τότε να πάρει όλος ο συνδυασμός τις ψήφους που πήρε ο Σχίζας στις προηγούμενες εκλογές.
    ο λαός θα δώσει την λύση πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος14/5/11, 7:54 μ.μ.

    τί θα λέγατε όμως να βλέπαμε Σχίζα υποψήφιο δήμαρχο και υποψηφίους με τον συνδυασμό του τους Αλεξανδρόπουλο - Μπούσμπουρα - Μενη - Βασιλόπουλο - Αβραμόπουλο τον δάσκαλο και όλους τους αποτυχόντες στις εκλογές αντιπανταζικούς συσπειρωμένους ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ο δικηγόρος14/5/11, 8:44 μ.μ.

    Ο Σχίζας δεν έχει την ανάγκη να λύσει τα υπαρξιακά του προβλήματα...Γιατρός ειναι και πολύ καλός μάλιστα, καταξιωμένος είναι απ'αυτούς που ξέρουν να αξιολογούν τους ανθρώπους.Κακώς κατά την ταπεινή μου γνώμη ασχολήθηκε με τα πίτουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος14/5/11, 8:59 μ.μ.

    ίσως και κακως τα πίτουρα ασχολούνται μαζί του :))
    το σίγουρο είναι πως θα έχουμε αδιάσειστη συμμαχία Αλεξανδρόπουλου - Μπούσμπουρα λόγω ταύτισης λογικής και πολιτικών αποψεων. το θέμα είναι να μην αντέξουν και να μην φύγουν πολλοί από την παράταξη Αλεξανδρόπουλου και μείνει έρημη όπως η παράταξη Μπούσμπουρα που βγήκε τέταρτη .
    Αυτό όμως που νομίζω πως όλοι θέλουμε στα πλάισια του πολιτικού πολιτισμού που πρεσβεύει ο Αλεξανδρόπουλος είναι να μην παρεκτραπεί σε χαστούκια σε αυτούς που τον εγκαταλείπουν καθώς δεν πρέπει να μιμιθεί και τα λάθη του Μπούσμπουρα που παρότι ήταν πολύ μεγάλος πολιτικός άνδρας έκανε αυτό το λάθος ου είναι και ποινική παράβαση που τιμωρείται με ποινή φυλακίσεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΛΑΜΠΡΟΥΙ14/5/11, 9:33 μ.μ.

    ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΗΝ ΖΑΧΑΡΩ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 6 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΣΟΒΑΡΟ ΚΑΘΟΔΗΓΗΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΜΠΟΥΣΜΠΟΥΡΑ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΚΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗ ΖΑΧΑΡΩ .ΘΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΥΧΗ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑΟΣ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΩΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΟΥΡΤΣΑ .ΚΩΣΤΑ ΓΥΡΝΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΚΙ ΕΤΣΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ14/5/11, 11:38 μ.μ.

    Για να λέμε τα πράγματα με το ονομα τους:
    Τι κακό έκανε στη Ζαχάρω ο Μπούσμπουρας?Επειδή είχε το θάρρος να καταγγείλει τις παρανομίες του Πανταζή?Αν οι καταγγελίες δεν ευσταθούσαν τότε γιατί ο Πανταζής καταδικαζόνταν και δεν αθωωνόνταν και να αποδειχθεί έτσι ότι ο Μπούσμπουρας ήταν ένας κοινός συκοφάντης?Οι καταδίκες του Πανταζή και των ενεργειών του είτε από την δικαιούνη είτε από την πολιτεία απέδειξαν περίτρανα πόσο δίκιο είχε ο Μπούσμπουρας και με ποιο τρόπο προσπαθούσε να κυβερνήσει τον Δήμο ο Πανταζής.Επομένως καλό έκανε στη Ζαχάρω ο Μπούσμπουρας και όχι κακό,γιατί άνοιξε τα μάτια του κόσμου,όχι μόνο της Ζαχάρως αλλά ολάκερης της Ελλάδας και κατέστησε σε όλους γνωστό ότι το όνομα Πανταζής είναι συνώνυμο με την παρανομία.
    Σχετικά με τη λειτουργία του Συμβουλίου:
    Ποιος κάθεται εμπόδιο στο να προχωρήσει το Συμβούλιο?Ο Αλεξανδρόπουλος η ο Πανταζής που ενώ γνωρίζει ότι βρίσκεται σε αργία και σε λίγο έκπτωτος παρίσταται στα δημοτικά συμβούλια σαν Δήμαρχος?Ποια ευνομούμενη διοίκηση θα θεωρήσει νόμιμο ένα τέτοιο δημοτικό συμβούλιο?Ισως στην Ουγκάντα αλλά όχι στην Ελλάδα.Κύριε Λάμπρου μην είστε της θεωρίας του φταίει ο γάιδαρος και δέρνει το σαμάρι.Πρέπει να αποδώσετε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι.
    Στον παραπάνω ανώνυμο των 07:00 που λέει ότι να πάρει εμένα στον συνδυασμό του ο Αλεξανδρόπουλος,θα ήθελα να τον πληροφορήσω ότι δεν έχω βλέψεις να ασχοληθώ με τα κοινά της Ζαχάρως γιατί είμαι φίλος της καθαριότητας και όχι της βρωμιάς.Και όσο περισσότερο διαβάζω τα σχόλια αυτού του blog,τόσο πολύ αναδύεται μια ανυπόφορη μπόχα.Θαυμαζω το κουράγιο του Αλεξανδρόπουλου και του Σχίζα πως αντέχουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος15/5/11, 9:04 π.μ.

    Καλλικρατη δεν έχεις δειτίποτε ακόμη απο την βρωμιά και δεν δεν έχεις μυρίσει τίποτε από την μπόχα.
    Αλήθεια ποιός πληρώνει το πετρέλαιο στα απορριμματοφόρα;
    Τα λουλούδια στις γλάστρες τουλάχιστον στην πλατεία ""Ηρώων"", μπροστά στου ΑΡΙΣΤΟΥ ΤΟ ΚΑΦΕ, ξεράθηκαν από την δίψα.
    Λέει κάποιος από απέναντι, ότι τιμωρήθηκαν με το μαρτύριο της δίψας, γιατί δεν ψήφισαν ΣΠΥΡΟ ΜΠΗΛΙΩΝΗ......
    Προτείνω στο περιβαλοντολόγο να πάρει με την παράταξή του, τα κουβαδάκια τους και να επιληφθεί του θέματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΛΑΜΠΡΟΥΙ15/5/11, 9:20 π.μ.

    ΦΙΛΕ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΝΑ ΚΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ .ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ .ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ ΣΟΒΑΡΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟ ΜΠΟΥΣΜΟΥΡΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΔΟΣΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΞΕΝΗ ΧΩΡΑ.ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΗΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΥΡΟΠΑΘΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟΥ ΚΑΡΑΤΟΥΛΑ ΔΕΝ ΗΣΑΝ΄...ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗ ΖΑΧΑΡΩ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΔΟΣΕ 8 ΤΙΣ ΕΚΑΤΟ .ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΝΤΑΖΗ ΕΧΩ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΜΕ ΠΟΙΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΚΕΠΤΕΤΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΝΑ ΓΕΛΑΕΙ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ15/5/11, 12:19 μ.μ.

    Είναι αστείο να λέμε ότι άνθρωποι του επιπέδου του Αλεξανδρόπουλου χρειάζονται δάσκαλο.Αντίθετα είναι λυπηρό να βλέπουμε άτομα ανωτέρου πνευματικού επιπέδου να καθοδηγούνται από ενα πρώην χωροφύλακα που το μόνο που σκέφτεται είναι πως θα παρανομήσει.
    Και ένα άλλο κύριε Λάμπρου.
    Είναι κακό στην άμμο να κτίζεις παλατια.Και το Δημαρχείο από την στιγμή που ήταν παράνομο ήταν σαν να κτιζόνταν πάνω στην άμμο.Αν ήθελε ο Πανταζής να κτίσει παλάτι για να στεγάσει τις φιλοδοξίες του,υπήρχαν και άλλα οικοπεδα που δεν είχαν χαρακτηρισθεί ως χώροι πρασίνου.Και πάνω από όλα έπρεπε να ζητήσει την έγκριση του δημοτικού συμβουλίου και όχι να προσφύγει ως συνήθως στο αποφασίζομεν και διατάσσομεν,όπως έκανε και με τα έργα στην Εθνική Τράπεζα την κατάντια των οποίων τη βλέπουμε καθημερινά.
    Εξάλλου οι Αυστραλοί έστειλαν τα χρήματα για ανακούφιση των πυροπλήκτων.Ανακού
    φιση των πυροπλήκτων δεν ήταν η ανέγερση ενός πολυτελούς δημαρχείου αλλά έργα που θα ανακούφιζαν τους πυροπαθείς η διανομή των χρημάτων αυτών σε εκείνους που είχαν υποστεί αποδεδειγμένα ζημιά από τις πυρκαγιές.Θα μου πείς 100 ευρώ?Ναι 100 ευρώ.Για κάποιον 100 ευρώ μπορεί να σημαίνουν πολλά για άλλους που έχουν πολλά μπορεί να είναι κουραφέξαλα.Και οι Αυστραλοί τα χρήματα τα έστειλαν για αυτούς που τα 100 ευρώ σημαίνουν πολλά.
    Τέλος πάντων και στην Καράτουλα που πήγαν έπιασαν τόπο.και αυτοί συμπατριώτες μας είναι και πυροπαθείς.
    Να γνωρίζεις όμως κύριε Λάμπρου ότι αν καθήσει κάποιος και το σκεφτεί λογικά,ο μόνος υπεύθυνος που τα χρήματα αυτά επήγαν στην Καράτουλα είναι ο Πανταζής και όχι ο Μπούσμπουρας.Κάθησε και σκέψου το με νηφαλιότητα και θα δεις ότι έχω δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ15/5/11, 1:46 μ.μ.

    χαχαχαχαχαχα
    Ο Ντομινίκ Στρος-Καν παραπέμπεται σε δίκη για απόπειρα βιασμού μιας καμαριέρας.
    Τρέξετε όλοι να αγοράσετε τσίγκινα σωβρακάκια.Σε εμάς δεν θα κάνει μόνο απόπειρα αλλά θα μας πηδήξει κυριολεκτικά.
    χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος15/5/11, 3:19 μ.μ.

    Καλλικρατη και στο χωριό σου λενε την παροιμία με τον γάτο που και .... και σκούζει.
    Ακριβώς έτσι το κάνουν όλοι αυτοί που λένε ότι τα 100 € είναι μεγάλο ποσό. Ας ρωτήσουν την γιαγιά με τα 330€ σύνταξη, που παίρνει δανεικά για να συμπηρώσει τον λογαριασμό της ΔΕΗ, ή του ΟΤΕ.
    Τώρα ως προς το Δημαρχείο δεν φταίει μόνο ο Πανταζής?
    Φταίνε όλοι οι σύμβουλοι της παράταξής του και ο ΛΑΜΠΡΟΣ ο οποίος γνώριζε ότι και μελέτη υπήρχε του ΠΑΥΛΙΔΗ και το οικόπεδ ΜΑΤΡΑΓΚΑ και χρήματα από το πρόγραμμα ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ Η ΘΗΣΕΑΣ.
    Δεν προτίμησαν να κάνουν το ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ εδώ και χρόνια, για ευνόητους λόγους. Τα έχει πει άλλωστε δυνατά ο ΜΕΝΗΣ.
    Λέει ψέματα ο Μαρτίνης ότι εξαπατήθηκε? Ποιός ο Μαρτίνης; Στο κόλπο ήταν μαζί με τον Λάμπρου τον εκδότη της πρώτης, ο οποίος είναι μέτοχος στην εταιρία που με απευθείας ανάθεση ανέλαβε την κατασκευή του έργου.
    Μην πιέζει τώρα πονηρά, γιατί ως καλός επιχειρηματίας γνώριζε ότι αναλάμβανε ρίσκο έτσι όπως δρομολόγησαν την όλη υπόθεση?
    Αποφάσισαν να την κάνουν και το μυαλό τους έλεγε ότι κερδίζουμε όλοι,ολοι, όλοι......
    Από αυτή την δουλεία, γιατί περί δουλειάς επρόκειτο, οι μόνοι που έχασαν είναι οι πυρόπληκτοι της Ζαχάρως.
    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΠΑΙΧΤΗΚΕ ΚΑΙ ΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος15/5/11, 5:05 μ.μ.

    εδω θα πρεπει να πουμε και μερικα οσο αναφορα τα χρηματα των πυροπληκτων που πολλοι λενε πως μεγαλο ποσο διατεθηκε στην χηρα κρεσπη αυθαιρετα απ τον ιδιο τον Πανταζη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος15/5/11, 9:14 μ.μ.

    ρε παιδιά και το ότι έγινε ένα στάδιο σημαίνει ότι ωφελήθηκαν οι πυρόπληκτοι ; τί υποκρισία είναι αυτή; και ο Ερυθρός Σταυρός δέχθηκε την πρόταση που εκανε το δημοτικό συμβούλιο . ποια εξαπάτηση λοιπόν;
    με αυτά και μ' αυτά ο κόσμος απαύδηε και έστειλε τον Μπούσμπουρα σε οριστική σύνταξη ατιμωτικά, ο δε Αλεξανδρόπουλος δεν κατάφερε να κερδίσει έναν δήμαρχο σε αργία πρότι είχε όλους της αντιπολίτευσης μαζί του στο σανίδι πριν τον β' γύρο και η παράταξή του όπως ήταν φυσικό διαλύεται και μέχρι τις επόμενες εκλογές θα έχει διαλυθεί στα εξ ων συνετέθη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος15/5/11, 9:57 μ.μ.

    @ Καλλικράτη των 11.38 που είπε :

    "τι δεν έχω βλέψεις να ασχοληθώ με τα κοινά της Ζαχάρως γιατί είμαι φίλος της καθαριότητας και όχι της βρωμιάς"

    ΟΣΑ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ
    ποιος θα σε ψήφιζε κατακαημενε Καλλικράτη; άντε να έπαιρνες τις ψήφους του Βασιλόπουλου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος15/5/11, 10:01 μ.μ.

    Σας το λέω και να με θυμηθείτε :
    στις επόμενες εκλογές προβλέπω ο Αλεξανδρόπουλος να λέει τα ίδια με τον Καλλικράτη και να μην βάζει υποψηφιότητα γιατί θα έχει διαλυθεί οριστικά η παράταξή του και για να αποφύγει την ατίμωση από τον κόσμο στις εκλογές όπως ο Μούσμπουρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ15/5/11, 10:16 μ.μ.

    Φίλε το έγραψα κόσμια ότι μου αρέσει η καθαριότητα και όχι η βρωμιά.Σάμπως όμως και δεν καταλαβαίνεις από τέτοια και θέλεις να στο πω στα ίσα.Ακου λοιπόν:
    ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΜΑΙ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΤΑ.
    Και μην μπαίνεις και πολύ στο blog γιατί βρώμισε όλο το ιντερνετ.
    Και κάτο άλλο.
    Δεν πρόκειται να βάλω υποψηφιότητα γιατί αν το κάνω αυτό αυτοεξεφτελίζομαι.Επομένως το όσα δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια είναι για εσένα και όχι για εμένα.
    Παναγιά μου!!!
    Να βάλω υποψηφιότητα στη Ζαχάρω!!!
    Μόνο που το σκέφτομαι με πιάνει ρίγος!!!
    Μπρρρρρρρ!!!!

    χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος15/5/11, 10:22 μ.μ.

    γιατί τί είπα και βρώμισε ; ότι όσα δεν πιάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια ;
    ευτυχώς ακόμα ο λαός έχει την επιλογή να ψηφίζει και επιλέγει όσους θεωρεί καλύτερους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ15/5/11, 10:32 μ.μ.

    χαχαχαχαχαχαχα
    Αφου δεν καταλαβαίνεις,τι στο διάολο μπαίνεις και θέλεις να απαντάς?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος15/5/11, 11:04 μ.μ.

    Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα από τους καφενόβιους ή μπλογκόβιους που κρίνουν τους άλλους, ενώ αρνούνται να θέσουν τον εαυτό τους σε κρίση. Νομίζουν ότι κατέχουν την απόλυτη αλήθεια και όλοι οι άλλοι είναι μαλάκες και μάλιστα θα πρεπει να θαυμάζουν τις παπαριες που λένε και να μένουν με ανοιχτό το στόμα!

    Είναι η αντιπαθής κατηγορία των ευνούχων σφουγγοκωλάριων που κρύβονται πίσω από άλλους και φοβούνται να βγουν μπροστά...Ξερόλες του κώλου!

    Μα, θα μου πείτε η πολιτική είναι βρώμικη.
    Είναι!
    Και λοιπόν; Με ανθρώπους ασχολείται, κάθε επιπέδου και ηθικής.΄Όποιος έχει τα καμπανέλια πάει μπροστά και κόβει τον γόρδιο δεσμό. Οι υπόλοιποι κρύβονται στα καφενεία και τα μπλογκ.

    Μα, πως θα τα βάλω με τα συμφέροντα που προωθούν τον τάδε γιατί είναι του μπόμπολα, μασώνος, εβραίος κλπ κλπ;

    Αν δεν τα βάλεις με τον τάδε και δεν τον νικήσεις, αν δε βάλεις τα χέρια σου στα σκατά και βγάλεις λαγό, τότε γιατί να σε εμπιστευτούνε ότι θα τα βάλεις με τα καθημερινά μεγάλα και μικρά εμπόδια; Αν δεν μπορείς να νικήσεις τον μπόμπολα (λέμε τώρα...), πως ζητάς να σε εμπιστευτούμε να τα βάλεις με τους Τούρκους; (ή τους αντίστοιχους μπαμπούλες σε τοπικό επίπεδο;)

    Τσου ρε ανθρωπάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ15/5/11, 11:45 μ.μ.

    Φίλε,ο κανόνας υπαγορεύει ότι υπάρχουν δύο κατηγορίες πολιτών.Η μία είναι αυτοί που έχουν το μεράκι και την βούληση να ασχοληθούν με τα κοινά και η άλλη είναι αυτοί που επιλέγουν και κρίνουν αυτούς που ασχολούνται με τα κοινά.Το ζητούμενο για την δευτερη κατηγορία δεν είναι ο τόπος και ο τρόπος της κρίσης αλλά η ποιότητα της κρίσης.Επομένως δεν έχει σημασία αν αυτός που κρίνει είναι μπλογκόβιος η καφενόβιος αλλά πως κρίνει και αν η κρίση του ωφελεί με τον εντοπισμό λαθών στην πολιτική αυτών που ασχολούνται με τα κοινά και την παροχή προτάσεων για διόρθωση η αλλαγή πολιτικής.
    Πιστεύεις ότι αυτά που γράφονται σε αυτό εδώ το bloog η αυτά που συζητούνται στα καφενεία δεν τα διαβάζει η δεν τα ακούει ο Αλεξανδρόπουλος,ο Αγραπιδάς,ο Μπούσμπουρας η δεν τα λενε στον Πανταζή (γιατί αυτός αποκλείεται να μπαίνει στο ιντερνετ)?
    Και αυτά που γράφονται εδώ,στην πραγματικότητα μια συνεχόμενη και δριμεία κριτική είναι που ίσως έχουν περισσότερο αντίκτυπο σε αυτούς που ασχολούνται με τα κοινά και από τις συζητήσεις μέσα στο δημοτικό συμβούλιο.
    Το κακό μόνο είναι ότι σε αυτό το blog υπάρχει ανωνυμια,αλλά δεν φταίμε εμείς.Ας όψονται οι αίτιοι που έχουν απλώσει πάνω από τη Ζαχάρω ένα αόρατο πεπλο εκφοβισμού και τρόμου.Διαφορετικά θα ήταν πολυ καλλίτερες ακόμη οι ζυζητήσεις μας και πολύ ποιο χρήσιμες.
    Εμαθα ότι προχθές ο Πανταζης απείλησε δημόσια τον Σχίζα ότι θα τον δείρει.Και μετά απορείτε γιατί γράφω ότι δεν μου αρέσει να ανακατεύομαι με τα σκατά.!!!
    Από τα σκατά,αγαπητέ φίλε,μόνο σκατά θα βγάλεις και όχι λαγό.Οι λαγοί δεν ζούν μέσα στα σκατά,ζουν και κινούνται ελευθερα στη φύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος16/5/11, 2:15 π.μ.

    κ <>πραγματικά δεν θα ήθελα να βρίσκομαι στη θέση σας. προεκλογικά να παίρνω μέχρι και πίπα από τους ζουρτσανους, για να μου δώσουν ένα σταυρό και όταν ένιωσα την ψ___ των ζουρτσανών στο κ___ μου να βγαίνω και να τους βρίζω. Αν νομίζεται ότι είστε τόσο μάγκας και έχετε τόσο μεγάλα α______ όπως λέτε γιατί δεν έρχεστε μια βόλτα στη ζούρτσα να σας δείξω εγώ αν τα έχετε μεγαλύτερα από τα δικά μου. να είστε συγουρος ότι δεν θα ξανάμπω για να διαβάσω το σχόλιο σας, έτσι μπορείτε να δώσεται ότι απάντηση θελεται, αλλά να θυμάστε ότι αν ποτέ σας πετύχω κάπου, γιατί όπως είπατε είμαστε των σπηλεων, θα σας κάνω να ακούτε ζούρτσα και να κρύβεται τον κώλο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος16/5/11, 7:52 π.μ.

    Έχω μια ερώτηση.
    Αυτός που γράφει συνέχεια "χαχαχαχαχαχχαχ", είναι χαζοχαρούμενος ή δεν ξέρει κανένα πιο σύνθετο ψευδώνυμο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ16/5/11, 8:47 π.μ.

    Γελάει με τα χάλια σας.
    Εδώ γελάει όλη η Ελλάδα με τη Ζαχάρω και όλη η Αυστραλία.Ακόμη και τα καγκουρό σας έχουν πάρει χαμπάρι και ξεκαρδίζονται στα γέλια.Μόνο εσύ ζείς στο κόσμο σου και δεν έχεις πάρει χαμπάρι χριστό σε τι χάλια βρίσκεσαι για αυτό δικαιολογημένα απορείς με τα "χαχαχαχαχα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος16/5/11, 9:46 π.μ.

    δεν νομιζω ότι είναι χαζοχαρούμενος. έχει απλά έλλειψη παιδείας, οπότε και χαχαχαχαχαχ θα πει , και " στο διάολο" θα πει, και θα αποκαλεί ανθρώπους "σκατά" κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος16/5/11, 9:48 π.μ.

    φανταστείτε τί κατάθλιψη θα πάθει με την διάλυση της παράταξης Αλεξανδρόπουλου που όπως όλοι ομολογούν έφτασε, θα χάσει το νόημα της διαδικτυακής του ύπαρξης
    παντρέψου Καλλικράτη, βρες καμιά κοπέλα. έτσι θα συνέλθεις, θα έχεις περισσότερα ενδιαφέροντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος16/5/11, 9:54 π.μ.

    σχετικά με την διοργάνωση της γκέι παρέλασης υπό την αιγίδα του δήμου Αθηνων ποια η θέση σας ;
    για να αλλάξουμε λίγο θέμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ16/5/11, 10:00 π.μ.

    Πραγματικά είστε για γέλια.
    Πριν από λίγο έβλεπα κάτι γατάκια που έπαιζαν και γελούσα.Τώρα διαβάζω κάτι χαζά που γράφουν κάτι πιθηκάκια και πάλι γελάω.
    Ωραία άρχισε η μέρα μου σήμερα.
    χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος16/5/11, 10:30 π.μ.

    Καλλικράτη, μιας και βλέπω ότι στο blog βγάζεις τον αληθινό σου εαυτό, μπορείς να μας πεις αν είσαι παντρεμένος ή αν έχεις κάποια αισθηματική σχέση.
    αν δεν θέλεις να πεις σεβαστό
    απλώς θέλω να δω αν και παντρεμένοι ή και δεσμευμένοι μπορούν να ασχολούνται τόσο πολύ με αυτά τα θέματα ή αν ο γάμος περιορίζει τον άνθρωπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ16/5/11, 11:12 π.μ.

    Να γιατί βγαίνει στη Ζαχάρω δήμαρχος ο Πανταζής!!!
    Μεταξύ των τυφλών ο μονόφθαλμος βασιλεύει.
    Ποιο ηλίθια και ασυνάρτητη ερώτηση δεν έχω ξαναδεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος16/5/11, 11:50 π.μ.

    Εσείς οι βαρβάτοι ψηφοφόροι του μεγάλου, που αφήνετε δήθεν υπονοούμενα για κάποιον που δε ξέρετε ποιός είναι, γιατί συντροφιά με το μεγάλο καταντήσατε να ψάχνετε γυναίκες στην Ουκρανία ? Γέλασε όλη η Ελλάδα, η Ευρώπη, και η Γη. Μετά από αυτό οι Ζαχαραίοι έγιναν παγκοσμίως γνωστοί όχι μόνο για το πολύ χαμηλό επίπεδο της περιοχής αλλά και ως ανίκανοι να βρουν γυναίκες. Δε λέω ότι έτσι είναι, αλλά το καμάρι σας αυτή την εντύπωση πέρασε για εσάς σε όλο τον πλανήτη, ακόμα και σε αυτό σας έκανε παγκοσμίως ρεζίλι, αλλά άμα δε καταβαίνει κάποιος ούτε αυτό τι να καταλάβει από νόμους, αργίες, εκπτώσεις κτλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος16/5/11, 12:17 μ.μ.

    για την γκέι παρέλαση έστω και την θέση της υπό την αιγίδα του δήμου Αθηναίων ποια είναι η άποψή σας ;
    δεν υπάρχει κανένα υπονοούμενο φίλε μου. είναι απλώς κοινωνιολογική ερώτηση. αν κάποιος που έχει γυναικα και οικογένεια έχει χρόνο και διάθεση να μπαίνει συνεχώς σ΄ενα blog και να ασχολείται με τα "σκατά" όπως λέει ο ίδιος !!!! έχει ενδιαφέρον το θέμα. ειναι και θέμα χρόνου. δεδομένου ότι ο Καλλικράτης κάθε λίγο και λιγάκι παρακολουθεί να απαντήσει σε καθε ανάρτηση, ακόμα και στις ηλιθιότητες όπως λέει ο ίδιος.
    σεβαστό να μην απαντήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος16/5/11, 12:25 μ.μ.

    για το gay parade νομίζω πως είναι απαράδεκτο να τεθεί υπό την αιγίδα του δήμου Αθηναίων. μεγάλο λάθος του Καμίνη!!! σκεφτείτε να το έκανε εδώ κανένας δήμαρχος τί θα άκουγε !!! (και σωστά)
    αφήστε που ο Καμίνης πρέπει να εκπέσει πια λόγω της παράνομης πρόσληψης ως διευθυντή του ραδιοφωνικού σταθμού του δήμου ατόμου χωρί πτυχίο παρά τον νόμο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος16/5/11, 12:33 μ.μ.

    διαβάζουμε :
    Και εκεί παρενέβη ο δήμαρχος Καμίνης ο οποίος για να στηρίξει την επιλογή του στο πρόσωπο του κ. Καμπύλη υποστήριξε ότι η προκήρυξη για πρόσληψη γενικού διευθυντή ζητούσε «πανεπιστημιακή μόρφωση» χωρίς να αναφέρει ως προϋπόθεση το πτυχίο. Σύμφωνα δηλαδή με την λογική (;) που ανέπτυξε ο κ. Καμίνης, εφόσον πήγε και παρακολούθησε μαθήματα στην πάλαι ποτέ Βιομηχανική Σχολή διαθέτει πανεπιστημιακή μόρφωση... Οι παριστάμενοι δημοτικοί σύμβουλοι χλεύασαν την υπερασπιστική γραμμή του Δημάρχου.

    κατόπιν αυτού προτείνω όλες οι προοδευτικές δυνάμεις του τόπου της ζαχάρως να κινητοποιηθούν για να εκπέσει ο καμίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος16/5/11, 12:56 μ.μ.

    Ηθική αναγνώριση του Αthens Pride από ΕΟΤ και Δήμο Aθηναίων

    Δελτίου Τύπου



    29 Απριλίου 2011



    Ηθική αναγνώριση του Αthens Pride από ΕΟΤ και Δήμο Aθηναίων



    Η διοργάνωση του Athens Pride χαιρετίζει τις αποφάσεις του ΕΟΤ και του Δήμου Αθηναίων να αναγνωρίσουν το δυναμικό θεσμό της λεσβιακής, γκέι, αμφισεξουαλικής και τρανσεξουαλικής κοινότητας της Αθήνας. Ο μεν Δήμος Αθηναίων θέτει τη διοργάνωση υπό την αιγίδα του, ο δε ΕΟΤ το εντάσσει μέσα σε συνολικό πρόγραμμά του (Athens Every Week) για την προσέλκυση τουριστριών και τουριστών. Πρόκειται για ένα πρώτο θετικό βήμα προς την αναγνώριση της κοινότητάς μας από επίσημους φορείς της Πολιτείας, η οποία οφείλει να επεκταθεί σύντομα και στα θεσμικά μας αιτήματα για την ισότητα.



    Η αναγνώριση αυτή είναι μια σημαντική ηθική ανταμοιβή, και μόνον. Κάποια δημοσιεύματα μιλούν ψευδώς για «χορηγίες» και «χρήματα». Αναμένουμε την αποκατάσταση της αλήθειας με δημοσίευση του παρόντος.



    Η μεγαλύτερη πηγή πλούτου του Athens Pride είναι το τεράστιο εθελοντικό του δυναμικό. Το Φεστιβάλ μας είναι μια ανεξάρτητη, πλήρως εθελοντική, μη κερδοσκοπική οργάνωση.



    Οι εκπρόσωποι του Athens Pride

    Andrea Gilbert,

    Δημήτρης Τσαμπρούνης

    http://www.athenspride.eu/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=237%3A-thens-pride-a&catid=35%3Adeltia-typou&Itemid=84&lang=el

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος16/5/11, 12:59 μ.μ.

    http://www.athenspride.eu/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=243&Itemid=97&lang=el

    στους χορηγούς εννοείται πως φιγουράρει και η γνωστή σε όλους μας εφημερίδα Ελευθεροτυπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος16/5/11, 1:01 μ.μ.

    http://www.athenspride.eu/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=244%3A--lgbt---athens-pride&catid=34%3Amea&Itemid=84&lang=el
    Η Αλβανική LGBT κοινότητα στο Athens Pride



    Ανακοίνωση αλβανικής LGBT ομάδας για την συμμετοχή της στο φετινό Athens Pride :

    H ομάδα για την προώθηση των δικαιωμάτων των LGBT ατόμωνPINK Embassy / LGBT PRO Albania θα είναι η πρώτη αλβανική οργάνωση που θα παρελάσει στο Athens Pride, με αποστολή 25 μελών. Αλλά θα είναι κι η πρώτη ομαδική συμμετοχή της Αλβανίας σε παρέλαση περηφάνιας γενικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος16/5/11, 1:03 μ.μ.

    δεδομένου ότι ο Πανταζής λόγω ρων γνωστών απόψεών του δεν θα έθετε ποτέ υπό την αιγίδα του δήμου την παρέλαση, πιστεύετε πως υπάρχουν αρκετά προοδευτικά άτομα στον δήμο όπως πχ ο Καμίνης στην Αθήνα για την στήριξη αυτής της προσπάθειας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ16/5/11, 1:15 μ.μ.

    Πόσες παρελάσεις να θέσει υπό την αιγίδα του Δήμου ο Πανταζής?
    Ηδη ο Πανταζής έχει διοργανώσει καθημερινή παρέλαση λακέδων.
    Και άλλη παρέλαση?
    Νισάφι πιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος16/5/11, 2:51 μ.μ.

    Ο Πανταζής δεν στηρίζει παρελάσεις τέτοιες???
    Ενα ΡΕΙΒ ΠΑΡΤΥ έκανε με την ευγενική χορηγία του Δήμου αλλά τι ατυχία!!!!!!
    ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΤΑ ΚΛΕΨΑΝΕ ΛΗΣΤΕΣ ΠΑΛΙΟΑΝΘΡΩΠΟΙ....
    ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΥΜΒΑΝΤΩΝ ΤΟΥ ΑΤ. ΖΑΧΑΡΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος16/5/11, 2:54 μ.μ.

    ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΟ ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος16/5/11, 2:55 μ.μ.

    ΣΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ 1.15 ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΦΥΟΛΟΓΗΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ16/5/11, 3:04 μ.μ.

    Εδώ δεν κάνω χαχαχαχαχα.Εδώ το μόνο που μπορώ να κάνω είναι Κλαψψψψψψψψ γιατί όσο και να προσπαθώ να βρώ μια λέξη για να χαρακτηρίσω αυτούς που στηρίζουν ένα έκπτωτο δήμαρχο μόνο το "λακέδες" μπορώ να βρώ.Καμμία άλλη λέξη δεν αναφέρει ο Μπαμπινιώτης που έψαξα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος16/5/11, 3:06 μ.μ.

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ16/5/11, 3:10 μ.μ.

    A!!!!
    Σε ένα άλλο λεξικό βρήκα και μια άλλη λέξη που ταιριάζει κάπως:

    ΤΟΥΒΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος16/5/11, 8:34 μ.μ.

    το κεφαλι σου πρόσεχε απο τα τούβλα...δεν ήξερες οτι η πολλή η θεωρία βλάπτει...αν δεν ησουν του ίδιου επιπέδου δεν θα ασχολιοσουν με μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος16/5/11, 10:57 μ.μ.

    ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος17/5/11, 9:59 π.μ.

    Καλλικρατη, με το μήνα σε πληρώνει ο Αλεξανδρόπουλος. Είσαι πολύ άρρωστος μαζί του ρε φίλε. Και νάτανε και νοματέος! Από την άλλη είσαι και λίγο Μπουσμπουρικός. Κόψε λίγο ρε μην είσαι τόσο βλάκας. Γιατί μόνο ένας βλάκας ή άρρωστος δεν θα καταλάβαινε πόσο αυτός ο τρελόγερος ο Μπούσμπουρας έχει βλάψει τον τόπο. Και ο γιατρός από ότι φαίνεται από κοντά τον πάει. Όσο για τον άλλο Αλεξανδρόπουλο Σαντάρμης Νο2. Άντε και σε ανώτερα...χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ17/5/11, 10:34 π.μ.

    Φίλε δεν είμαι ούτε με τον Αλεξανδρόπουλο ούτε με τον Μπούσμπουρα ούτε με κανέναν.Απλά εσύ πιστεύεις ότι είμαι, επειδή δεν υποστηρίζω τον Πανταζή.Σου έχει βάλει ο Πανταζής παρωπίδες και νομίζεις ότι όποιος δεν είναι με τον Πανταζή είναι με τον αντίπαλο.
    Πάντως σε ουδεμία περίπτωση θα υποστήριζα ένα έκπτωτο δήμαρχο.Σε αυτή την περίπτωση δεν θα υπήρχα γιατί θα είχα αυτοκτονήσει από ντροπή γιατί θα είχα μεταταχθεί από την κατηγορία των λογικά σκεφτόμενων ανθρώπων στην κατηγορία των ζώων που δεν έχουν λογική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος17/5/11, 10:46 π.μ.

    χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος17/5/11, 10:54 π.μ.

    φοβερός ο Καλλικράτης χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος17/5/11, 10:57 π.μ.

    ναι έχει φοβερά έξυπνο χιούμορ ο άνθρωπος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος17/5/11, 11:09 π.μ.

    Φαίνεται οτι δεν καταλαβαίνεις... και το γράφω με λύπη. Σε είχα πάρει στα σοβαρά, αλλά δεν το αξίζεις. Λοιπόν θα σου εξηγηθώ όσο πιό καθαρά μπορώ. Δεν είμαι ούτε με το γιατρό, ούτε με εκείνο της ελάσσονας.., ούτε με τον Χρονόπουλο. Έγώ είμαι οραματιστής ενός Δήμου με ταυτότητα και προφίλ που κανείς από τους παραπάνω δεν μπορεί να δώσει.Άυτός που μπορεί αν θελήσει να ασχοληθεί δεν είναι είναι άλλος... και θα επανέλθω κάποια στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος17/5/11, 11:13 π.μ.

    Φίλε Καλλικράτη, Φαίνεται οτι δεν καταλαβαίνεις... και το γράφω με λύπη. Σε είχα πάρει στα σοβαρά, αλλά δεν το αξίζεις. Λοιπόν θα σου εξηγηθώ όσο πιό καθαρά μπορώ. Δεν είμαι ούτε με το γιατρό, ούτε με εκείνο της ελάσσονας.., ούτε με τον Χρονόπουλο. Έγώ είμαι οραματιστής ενός Δήμου με ταυτότητα και προφίλ που κανείς από τους παραπάνω δεν μπορεί να δώσει.Άυτός που μπορεί αν θελήσει να ασχοληθεί δεν είναι κανείς από αυτούς. Είναι άλλος... και θα επανέλθω κάποια στιγμή.
    Συγγμώμη για την επανάληψη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ17/5/11, 11:43 π.μ.

    Φίλε,σου απάντησα έτσι,γιατί μου κρέμασες μια ταμπέλα,κάτι που κάνουν συνήθως οι υποστηρικτές του Πανταζή.
    Απλά.από αυτούς που έχουμε σήμερα στην διάθεση μας,εγκρίνω τις μέχρι τώρα κινήσεις του Αλεξανδρόπουλου και του Μπούσμπουρα,χωρίς όμας αυτό να σημαίνει ότι είμαι υποστηρικτής τους.
    Και εγώ είμαι οραματιστής ενός Δήμου με ταυτότητα και προφιλ.Στην πραγματικότητα ψάχνουμε ένα μεσσία που δεν θα τον σταυρώσουμε αλλά θα στηρίξουμε τις προσπάθειες του στην δημιουργία του νέου Δήμου.
    Ποιος θα είναι όμως αυτός ο Μεσσίας?Και πως θα σταθεί στην Ζαχάρω που στους Ζαχαραίους αρέσει να στηρίζουν Ιούδες και να σταυρώνουν μεσσίες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος17/5/11, 11:53 π.μ.

    ...αυτά είναι δύσκολα ερωτήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος17/5/11, 12:24 μ.μ.

    ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΥΤΕ ΟΥΤΕ Ο ΜΠΟΥΣΜΠΟΥΡΑΣ ΟΥΤΕ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΕ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΠΑΝΤΑΖΗ. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΕΩΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ, ΔΙΑΛΥΘΗΚΑΝ ΟΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΙ ΤΟΥΣ. ΑΛΛΑ Ο ΑΓΡΑΠΙΔΑΣ ; .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος17/5/11, 1:29 μ.μ.

    Τι εμπιστεύτηκαν ? Τις καταδίκες, τις αργίες ή την έκπτωση ? Ή μήπως επειδή δεν πάει σπίτι του και να αφήσει την παράταξή του να εκλέξει νέο Δήμαρχο και να επανέλθει η νομιμότητα και να λειτουργήσει ο Δήμος? Μήπως πρέπει η αντιπολίτευση να παραβεί το νόμο, να αγνοήσει τις καταδίκες, τις αργίες και την έκπτωση και να τον αποδεχτεί να παριστάνει το Δήμαρχο ή αυτός να πάει σπίτι του όπως έχει και υποχρέωση ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος17/5/11, 2:24 μ.μ.

    Εγώ πιστεύω ότι όλοι έχουμε εμπλακεί σε έναν χαρτοπόλεμο όσον αφορά τα ονόματα Αλεξανδρόπουλος-Μπούσμπουρας-Βασιλόπουλος κλπ. Εμένα προσωπικά δεν με ενδιαφέρει εάν διασπαστεί η παράταξη Αλεξανδρόπουλου, εάν ο Αλεξανδρόπουλος δεν ξαναβγεί ποτέ πάλι, εάν ο Αγραπιδάς δεν ξαναβγεί ποτέ, εάν ο Μπούσμπουρας δεν βρεί ούτε τη δική του ψήφο στις επόμενες εκλογές, εάν οι Ζουρτσάνοι του Αλεξανδρόπουλου φύγουν.
    Εγώ θεωρώ ότι στην προκειμένου περίπτωση αυτό που προέχει είναι να φύγει αυτό το υποκείμενο που κάνει το Δήμαρχο.
    Μη σώσει και δεν ξανά βγεί ποτέ κανένας. Ένας να ξεκουμπιστεί να φύγει. Ο Πανταζής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ17/5/11, 2:32 μ.μ.

    Σ Υ Μ Φ Ω Ν Ω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος17/5/11, 11:55 μ.μ.

    κ γώ συμφωνώ αν δεν φύγει ο ΓΑΠ θα πουληθεί η Ελλάδα μέχρι τελευταία ρανίδος κ μετά θα σας πώ άν είναι χειρότερος ο Πανταζής...σώστε το δωμάτιο κ αφήστε το σπίτι,υποθηκεύτηκε κ χάθηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ18/5/11, 12:05 π.μ.

    ????????????????????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΕΑΝ ΕΚΛΕΓΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΤΗ ΣΩΣΕΙ;Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΝΕΙ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος18/5/11, 8:56 π.μ.

    ουτε Σαμαράς ούτε ο αρχηγός της σιών θα την σώσει, ούτε οι υπόλοιποι της Μπίλντερμπέργκ (ουτως η άλλος δεν έχουν σκοπό να την σώσουν)...όταν σε ένα σπίτι έχουν σαπίσει τα θεμέλια το γκρεμίζεις κ το φτιάχνεις απο την αρχή, δεν κάνεις επισκευές,αλλά με προδότες πολιτικούς κ αχρηστους πολίτες-κομματόσκυλα που για το δέντρο δίνανε το δάσος σίγουρα στην εντατική κ με μηχανική υποστίριξη, μέχρι να ξεπουληθούν όλα κ μετά θα μας τραβήξουν κ τα μηχανήματα(υποστήριξης)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος18/5/11, 9:03 π.μ.

    Καλλικράτη μην απορείς,οτι κ να γίνει με τον Πανταζή κράτος δεν θα λειτουργεί,οπότε όλη αυτη η προσπάθεια είναι μάταια απ την στιγμή που όλη η χώρα θα είναι ενα μπουρδέλο εδώ θα λειτουργήσουμε? τα χούμε ξαναπεί, την προσπάθεια που κάνεις για να φύγει ο Πανταζής έπρεπε να την κάνεις εναντίον του ΓΑΠ,αλλά όπως εσύ είσαι πορωμένος ΠΑΣΟΚΟΣ έτσι είναι κ η οπαδοί του Πανταζή,όπως κατηγορείς εσύ τους ψηφοφορους του Πανταζή έτσι κατηγορούν κ εσένα ως ψηφοφόρο του Γιωργάκη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ18/5/11, 10:43 π.μ.

    Φίλε,με συγχωρείς,αλλά δυστυχώς έχεις μπλέξει τα πράγματα για τους παρακάτω λόγους:
    1.Δεν είμαι πορωμένος ΠΑΣΟΚΟΣ.Απλά ψήφισα ΠΑΣΟΚ και αν θα συνεχίσω να ψηφίζω αυτό είναι δική μου δουλειά και θα το κρίνω όπως πιστεύω εγώ και όπως γνωρίζω εγώ.Πιστεύω ότι γνωρίζω τι κάνω καλλίτερα από τον καθένα.Εχω μάθει όλα να τα κρίνω με τη λογική.
    2.Μην μπλέκεις τον ΓΑΠ με τον Πανταζή.Αυτό και μόνο που έκανες σε προδίδει ότι δεν κρίνεις με λογική.Ο ΓΑΠ δεν έχει κριθεί έκπτωτος.Ακολουθεί μια πολιτική με την οποία άλλοι συμφωνούν και άλλοι διαφωνούν.Δεν κάνει παράνομα τον πρωθυπουργό.Αν δεν σου αρέσει η δεν μου αρέσει η πολιτική του,αυτό θα το κρίνουμε στις εκλογές.Αν ήταν παράνομος πρωθυπουργός να είσαι σίγουρος ότι θα ήμουν πυρ και μανία εναντίον του και θα είχα πρωτοστατήσει εγώ πρώτος όχι μόνο να φύγει αλλά και να πάει φυλακή.
    Εγώ με τον Πανταζή δεν εχω πρόβλημα ότι δεν συμφωνώ με την πολιτική του.Ο λαός τον έκρινε και αλλοι συμφωνούν με την πολιτική του και άλλοι όχι.Επομένως άν ήταν διαφορετικά τα πράγματα δεν θα ήθελα να φύγει από Δήμαρχος,δεν μπορούσα εξάλλλου να το κάνω,απλά θα διαφωνούσα και θα ασκούσα κριτική στην πολιτική του.Τα πράγματα με τον Πανταζή,όμως,σήμερα είναι διαφορετικά.Θέλω να φύγει γιατί ασκεί παράνομα την εξουσία του Δημάρχου.Ο νόμος της πολιτείας μου τον έκρινε ανάξιο να έχει αυτή την εξουσία.
    Η αγκίστρωση του στον δημαρχιακό θώκο παράνομα,προσβάλλει την τιμή και την υπόληψη μου σαν πολίτη ενός ευνομούμενου κράτους.Εχω την εντύπωση ότι εκβιάζομαι παράφορα από κάποιον παράνομο και προσπαθώ να αντιδράσω.Και απορώ με την αναισθησία αυτών που δεν μπορούν να το καταλάβουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος18/5/11, 10:45 π.μ.

    τελικά το μόνο που μπορεί να καταλήξει ένας νοήμων άνθρωπός είναι οτι όλοι εσεις οι ζαχαραίοι δεν έχετε τι να κάνετε και γραφετε στα μλπογκ με αποτέλεσμα να σας πιάνει στον υπνο ο πανταζής και να κάνει ότι θέλει όσο για τον καλλικρατή αν είσαι τοσο μαγκας σηκωσε τα μανικια σου και καθάρισε την βρωμία γιατι είναι εύκολο να κρίνεις τους άλλους ... κριμα κριμα κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ18/5/11, 10:57 π.μ.

    Τη βρωμιά να την καθαρίσουν αυτοί που ζουν μέσα της.Εγώ απλά,επειδή δεν ζω μέσα στη βρωμιά,κρίνω και προσπαθώ να βοηθήσω κάποιους που δεν τους αρέσει η βρωμιά να ξεφύγουν.Δεν ασχολούμαι με αυτούς που τους αρέσει να ζούν μεσα στη βρωμιά.Και δυστυχώς αυτοί είναι πολλοί.Αυτοι είναι άξιοι της μοίρας τους.Τους άλλους λυπάμαι και κάνω ότι μπορώ για αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος18/5/11, 2:17 μ.μ.

    το άν είναι παράνομος ενας πρωθυπουργός ή οχι σίγουρα δεν θα το μάθουμε ποτέ,η ιστορία έχει αποδείξει ότι οι πολιτικοι μεγάλου βεληνεκούς στην Ελλάδα όσο παράνομοι κ άν είναι δεν λογοδοτούν κ αυτό οι κυβερνήσεις Πασοκ κ ΝΔ το εγκρίνουν με τις πολιτικές τους,οπότε στηρίζοντας ενα απο αυτά τα δύο κόμματα διαπράτεις έγκλημα σαν αυτό που κατηγορείς τους ψηφοφορους του Πανταζή. Κρίνεις εσύ βέβαια τι θα ψηφίσεις αλλά είναι εις βάρος κάποιον συμπολιτών σου γιατί ψηφίζεις με βάση το ατομικό σου συμφέρον γιατί αν ψήφιζες με το εθνικό συμφέρον δεν θα ψήφιζες Πασοκ,κάτι που κατηγορείς τους ψηφοφορους του Πανταζή (οτι τον ψηφίζουν οι βολεμενοι). Συγκρίνω τους δύο πολιτικούς γιατί ο Πανταζής είναι δημιούργημα της πολιτικής Πασοκ κ αυτό το γνωρίζουν όλοι. Οτι κ να κάνει ο ΓΑΠ δεν θα σε ενοχλούσε γιατί πολύ απλά είσαι χορτασμένος κ ο χορτάτος τον νυστικό δεν τον νοιώθει,είναι παράνομος πρωθυπουργός στη συνειδησή μας γιατί έχει πεί ενα κάρο ψέματα κ αυτό το γνωρίζουν όλοι,αλλά ποιος θα τον δικάσει? το παραδικαστικό που δημιούργησαν όλα αυτά τα χρόνια? Σε προσβάλει λές το οτι κρατάει μια θέση που δεν πρέπει κ προσβάλει τους νόμους του κράτους,δεν σε προσβάλει όμως το οτι δεν πήγε κανείς στην φυλακή για το χρηματιστήριο του 2000,για τα παραποιημένα στοιχεία της ένταξης στην ΟΝΕ, για το C4I,για τα γερμένα υποβρύχια κ γενικώς όλοι οι πολιτικοί που έκαναν χρήματα είς βάρος του λαού με παρανομίες κ με την ψήφο σου στηρίζεις αυτές τις πολιτικές ή μήπως δεν προσβαλε κάνεις απ αυτούς που σου περιγράφω τους νόμους? Οπως βλέπεις τα κοινά στοιχεία είναι πολλά κ όλα έχουν σχέση μεταξύ τους στο ίδιο κράτος ζούμε,αν θές να καθαρίσεις την βρωμιά ξεκίνα απο την ψήφο σου,αν ο Πανταζής πουλάει μια περιοχή ο ΓΑΠ πουλάει όλη την χώρα...αν σωθεί η χώρα μπορεί στην συνέχεια να σωθεί κ η Ζαχάρω...αντίο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ18/5/11, 2:26 μ.μ.

    Συγγνώμη φίλε,αλλά γράφεις κουταμάρες.
    Στην προσπάθεια σου να δώσεις ένα άλλοθι στον εαυτό σου,γιατί αισθάνεσαι τύψεις που στηρίζεις έναν έκπτωτο δήμαρχο μπλέκεις ασυνάρτητα πράγματα και αδυνατώ να σε παρακολουθήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος18/5/11, 2:41 μ.μ.

    είσαι έξυπνος δεν είσαι κουτός κ καταλαβαίνεις πολύ καλά τι γράφω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος18/5/11, 2:55 μ.μ.

    δημοκρατία έχουμε , ευτυχώς, και ο Πανταζής πήρε μεγαλύτερο ποσοστό από τον ΓΑΠ :)))
    ο λαός της Ζαχάρως δεν είναι κουτός, ούτε "τούβλα", ούτε κουτός. Γνωρίζει πρόσωπα και πράγματα, ποιοι είναι καλοί και ενδιαφέρονται για τον τόπο και ποιοι όχι. και ανάλογα ψηφίζει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος18/5/11, 2:58 μ.μ.

    Σχετικά με την ψήφιση του προυπολογισμού, θέλω να κάνω ένα σχόλιο. Πήγα να τους δω και να τους ακούσω όλους. Δεν σας κρύβω ότι ήθελα πιό πού να ακούσω τον Αλεξανδρόπουλο και τον Αγραπιδά. Όμως το έργο, κατά ομολογία όλων, εξελίχτηκε σε παράσταση με ένα ρόλο. Ο Λαμπρόπουλος ήταν καταπληκτικός τόσο στην εισηγησή του, τοσο και στις απαντήσεις του. Βάζει απο ότι φαίνεται τον πήχη ψηλά και εισάγει νέα δεδομένα. Οψόμεθα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ18/5/11, 3:29 μ.μ.

    θα συμφωνήσω με τον παραπάνω φίλο.Ετυχε και εγώ από μια γωνιά,να παρακολουθώ το χθεσινό σύμβούλιο.
    Πράγματι,πολύ καλή η εισήγηση του Λαμπρόπουλου,όπως επίσης και οι απαντήσεις του ήταν εύστοχες και τεκμηριωμένες.
    Το είχα γράψει και παλιότερα αλλά λόγω του προβλήματος της google διαγράφηκε,ότι θεωρώ τον Λαμπρόπουλο ένα αξιόλογο άτομο και χρήσιμο για τον τόπο.Το μόνο μειονέκτημα του είναι ότι βγήκε με τον Πανταζή διαφορετικά θα ήταν αστέρι για την Ζαχάρω.
    Γενικά,πέρα από τα αστεία,η παράταξη του Πανταζή έχει και αξιόλογα άτομα μέσα,όπως ο Λαμπρόπουλος.Αρκεί μόνο να καταλάβει ο Πανταζής ότι έχει τελειώσει ολοκληρωτικά,να μας αδειάζει τη γωνιά και να τους αφήσει να δουλεψουν χωρίς παρεμβάσεις για την υπόλοιπη θητεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΛΑΜΠΡΟΥΙ18/5/11, 5:06 μ.μ.

    ΑΓΑΠΗΤΕ ΑΝΩΝΥΜΕ, ΦΙΛΕ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΜΑΖΙ ΕΙΧΑΜΑΙ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΑΚΗ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΧΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΚΟΣΜΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ .ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΤΑΖΗ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΠΛΗΟΨΗΦΙΑΣ ΦΑΙΝΕΤΕ ΠΟΣΟ ΠΡΟΧΟΡΗΜΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΤΟΜΩΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος18/5/11, 8:02 μ.μ.

    σίγουρα ο Πανταζής έχει τα πιο αξιόλογα άτομα, δοκιμασμένα και αγαπητά στον κόσμο που τους ζει καθημερινά, σε αντίθεση με τους άλλους συνδυασμούς που έκαναν αγώνα να συμπληρώσουν τον συνδυασμό
    και είμαι σίγουρος Καλλικράτη ότι τόσο αξιόλογα άτομα όπως κι εσύ παραδέχεσαι έχουν κρίση και επέλεξαν Πανταζή γιατί είναι ο καλύτερος.
    άλλωστε φαίνεται ότι ο Πανταζής έχει σωστή κρίση στις επιλογές του από τα πρόσωπα τα οποία επέλεξε για τον συνδυασμό του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ18/5/11, 9:48 μ.μ.

    Πήρες φόρα.
    Είπα ότι έχει ΚΑΙ αξιόλογα άτομα στον συνδυασμό του (ελάχιστα βέβαια όπως ο Λαμπρόπουλος).Δεν είπα ότι μόνο ο Πανταζής έχει και οι υπόλοιποι δεν έχουν!!!Αλλά όπως είπε και ο Λάμπρου,ευτυχώς που υπάρχει μέσα ο Λαμπρόπουλος και δίνει χροιά στον συνδυασμό του Πανταζή.
    Τώρα γιατί επέλεξε ο Λαμπρόπουλος να πάει με τον Πανταζή αυτό είναι δικό του θέμα και όχι δικό μου.
    Δεν αντιλέγω ότι έκανε κάποιες ελάχιστες σωστές επιλογές ο Πανταζής,αλλά οι περισσότερες επιλογές του είναι,άστα να πάνε στο διάολο.
    Το ζήτημα είναι να τους αφήσει ο Πανταζής ήσυχους να δουλεψουν την υπόλοιπη θητεία.
    Ολοι γνωρίζουν ότι ο Πανταζής οσονούπω τιμωρείται με την ατιμωτική τιμωρία της έκπτωσης.
    Είθισθαι σε αυτές τις περιπτώσεις ο έκπτωτος αν έχει μεγάλη ευθιξία να αυτοκτονεί και αν έχει ποιο μικρή ευθιξία να εγκαταλείπει τον τόπο του.Ο Πανταζής βέβαια δεν έχει καθόλου ευθιξία και δεν κάνει ουτε το ένα ούτε το άλλο.Τουλάχιστον ας καθήσει στην άκρη του και να μην τους ζαλίζει τα ...φρύδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος18/5/11, 9:48 μ.μ.

    Αξιόλογα 1-2 και αν ... Αξιόλογος και να αποδέχεσαι δια της συμμετοχής σου την πολλαπλή παραβατική συμπεριφορά δε γίνεται, είναι είτε έλλειμμα παιδείας, είτα αδιαφορία, είτε σκοπιμότητα. Αν είσαι αξιόλογος δε πας υπό έναν που έχει προφυλακιστεί στο παρελθόν, έχει πολλάκις καταδικαστεί, είναι αργός και έκπτωτος. Βγαίνεις ο ίδιος μπροστά, ή διαλέγεις κάποιον άλλο για Βεληγκέκα, ή έστω έχεις το θάρρος να απέχεις ...
    Αξιόλογος και να βλέπει το σκοτάδι για φως δε γίνεται ! Ένας "αξιόλογος" , και να υψώσει μία !!! φορά το αναστημά του δε βρέθηκε. Πραγματικά από 1-2 περίμενα πολλά, τους είχα ξεχωρίσει για την παιδεία τους και το μυαλό τους, ειλικρινά θα ήθελα κάποια μέρα να τους δω ίσως και στη θέση του Δήμαρχου. Το ελάχιστο που θα περίμενα θα ήταν τώρα με τις αργίες και τις άκυρες συνεδριάσεις να του πουν να πάει σπίτι του, να μη γελάει άλλο το Πανελλήνιο, αντί αυτού το ίδιο έργο για μία ακόμα φορά ... ο βοσκός πρόβατο, το πρόβατο βοσκός ... αν μπορείς να πεις τον έκπτωτο πρόβατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος18/5/11, 11:09 μ.μ.

    πιστεύω οι πεισσότεροι παραδέχονται ότι ο Πανταζής μέχρι στιγμής και η παράταξή του είναι οι καταλληλότεροι για να διοικήσουν τον νέο δειευρυμένο δήμο.
    έχει τα καλύτερα στελέχη αποδεδειγμένα.
    και αυτά περί το ότι δεν είναι αξιόλογοι όλοι αυτοί που τον στήριξαν αλλά "πρόβατα" βέβαια ότι δεν ισχύει. μάλλον οι άλλοι τώρα που διαλύονται προσπαθούν να απαξιώσουν την παράταξη Πανταζή που στηρίζει ο κόσμος του νέου δήμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ18/5/11, 11:35 μ.μ.

    Ενας η δύο κούκοι δεν φέρνουν την άνοιξη.Χρειάζονται πολλοί κούκοι για να πόύμε ότι μπήκαμε στην άνοιξη.
    Ενα άτομο κρίνεται ως αξιόλογο από το γεγονός ότι έχει τις ικανότητες να προσφέρει.Αλλά για να μπορεί να προσφέρει πρέπει να βρίσκεται στον κατάλληλο χώρο και να πλαισιώνεται με τους κατάλληλους συνεργάτες,Μόνο έτσι μπορεί να φθάσει στο ζενιθ της απόδοσης του.
    Αυτοί που ψήφισαν την παράταξη Πανταζή δεν ψήφισαν με γνώμονα τα αξιόλογα άτομα αλλά με γνώμονα τον Πανταζή που είτε τους εξυπηρέτησε είτε περίμεναν να τους εξυπηρετήσει προσωπικά είτε τον φοβόνταν.Και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι αν ψήφιζε ο κόσμος αξιοκρατικά τότε αυτά τα αξιόλογα άτομα θα πρέπει να είχαν βγεί πρώτα σε ψήφους και όχι αλλος να μην βγαίνει και άλλος να βγαίνει τελευταίος και καταιδρωμένος.Ετσι βγαίνει και το συμπέρασμα ότι οι Ζαχαραίοι ψήφισαν σαν "πρόβατα" και όχι σαν λογικά σκεφτόμενοι άνθρωποι.
    Τώρα αν ο Πανταζής είναι κατάλληλος να διοικήσει τον Δήμο θα σου πω μόνο αυτό:
    Αν ήταν σε άλλο Δήμο ο Πανταζής θα ήτανε στο Δημαρχείο δεν αντιλέγω.Οχι όμως για Δήμαρχος αλλά για να φέρνει τσιγάρα του Δημάρχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος19/5/11, 1:57 μ.μ.

    αν όσοι ψήφισαν παράταξη Πανταζή δεν ψήφισαν, όπως -λανθασμένα- λέει ο ανώνυμος Καλλικράτης λόγω του πολύ καλού συνδυασμού αλλά επειδή ήταν ευχαριστημένοι από τον Πανταζή, δεδομένου ότι ο Πανταζής πήρε τεράσιο ποσοστό με όλους συσπιρωμένους εναντίον του και όντας σε αργία μάλλον υπέρ του είναι. ντροπή να αποκαλείς Καλλικράτη τους Ζαχαραίους πρόβατα. αΑυτή είναι η Ζαχάρω αλλά και ο νέος δήμος που τον υπόστήριξε η Φιγαλεία (παρότι άλλος δήμος που δεν τους είχε "εξυπηρετήσει" όπως λες τον ψήφισε) και καλά κάνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος19/5/11, 4:53 μ.μ.

    Ο Τσαουσέσκου 28 μέρες πριν ανατραπεί και 33 μέρες πριν εκτελεστεί είχε πάρει 99,8 %. Σχεδόν όλοι οι πρώην του "σύντροφοι" συμμετήχαν στη νέα επαναστατική κυβέρνηση !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος19/5/11, 5:23 μ.μ.

    πρόβατα είναι αυτοί που ψηφίζουν Πασοκ κ νομίζουν πως κάνουν κατόρθωμα που χρεοκοπούν την χώρα...το χειρότερο είναι οτι κατηγορούν τους ψηφοφόρους του Πανταζή οτι εγκληματούν όταν αυτοί πρώτα περνάνε θυλιά στο λαιμό τους. Ερώτηση: σε λιγό καιρό ποιοι θα φοβούνται να κυκλοφορούν οι ψηφοφοροι του Πασοκ ή οι ψηφοφοροι του Πανταζή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΛΑΜΠΡΟΥΙ23/5/11, 1:53 μ.μ.

    ΓΙΑΝΝΗ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΤΑ ΠΕΡΑΣΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΟΠΩΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Κ.Α ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΕΦΤΕΙΣ ΣΤΗ ΛΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ .ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ΣΤΟ ΕΞΕΙΣ ,ΟΣΟ ΣΕ ΕΙΧΕ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΟΥ ΕΙΧΕΣ ΣΙΓΗΝ ΙΧΘΥΟΣ,ΟΤΑΝ Σ ΕΒΓΑΖΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΔΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΟΒΗΘΗΚΕ.ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΗΣΟΥΝ ΤΑΓΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΠΑΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΠΟΥ ΣΕ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ ΜΠΑΧΑΛΟ .ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος26/5/11, 1:41 π.μ.

    ασχετο ο ολυμπιακος ζαχαρως τι κατηγορια παιζει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος26/5/11, 1:43 π.μ.

    θελω να δω αν ο Χαριλης ειναι ακομα αρχηγος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails