ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

8/3/11

ΠΡΟΣ ΓΙΑΝΝΗ ΣΧΙΖΑ. ...ΑΔΙΚΕΙΣ ΤΟΥΣ ΖΟΥΡΤΣΑΝΟΥΣ....

K. Σχίζα κοιτα λιγο τα αποτελεσματα των εκλογων, θα δεις οτι αδικεις λιγο του Ζουρτσανους. και τουτο διοτι ο πρυτανης της Τοπ.Αυτ/σης πηρε στη ζαχαρω περισσοτερους ψηφους ή τουλαχιστον πλησιασε τον πρωτο Ζαχαραιο. Αν δεις τα αποτελέσματα ακομη μια φορα θα δεις οτι η ΄ΖΑΧΑΡΩ του εδωσε την δύναμη. Οσο για την απογειωση θα γινει σιγουρα, η προσγειωση θελω να μου πεις πως θα ειναϊ; ΟΜΑΛΗ Ή ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ;
Από το χρήστη Ανώνυμος στις ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΠΕ Ο ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΟΥΡ... στις 1:03 μμ

2 σχόλια:

  1. ΤΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΝΑ ΚΑΝΩ; ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΟΥΝ;ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ:ΟΙ ΖΟΥΡΤΣΑΝΟΙ ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ!ΗΛΕΚΤΡΟΣΟΚ ΣΤΟΝ ΕΓΚΕΦΑΛΟ ΘΕΛΟΥΝ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ!!!ΚΟΥΤΟΠΟΝΗΡΑ ΒΛΑΧΑΔΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ!!!ΟΛΗ Η ΥΠΑΙΘΡΟΣ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΚΟΜΟΙΡΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΖΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΣΤΑ ΣΠΗΛΑΙΑ!ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΣ ΝΑ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΩ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ, ΟΥΤΕ ΛΑΙΚΙΣΤΗΣ ΝΑ ΧΑΙΔΕΥΩ ΑΥΤΙΑ!!!ΣΤΑ Α...ΚΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΨΗΦΙΣΑΝ!!!ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΝΑ ΜΟΥ ΤΙΣ ΠΑΡΟΥΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ!!!!!ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΑΙ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΚΙ ΕΓΩ ΤΕΤΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΜΟΥΝ ΠΟΤΕ!!!!!ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΛΑΜΠΡΟΥΙ29/5/11, 8:18 μ.μ.

    ΓΙΑΝΝΗ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ .ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΣΕ ΨΗΦΙΣΑΝ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΕΙΣ .ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΨΗΦΙΣΑΝ .ΚΑΙ ΑΠ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΕ ΕΠΑΛΗΘΕΥΘΗΚΑΝ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails