ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

2/4/19

ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ..... "άστους να λένε......"

Ο Πανταζής Χρονόπουλος όπου σταθεί και όπου βρεθεί μόνο ένα πράγμα λέει : 

"...άστους να λένε.... εγώ θα είμαι ο Δήμαρχος..."

Και λέω εγώ, 

μήπως κινείται με ρυθμούς και μεθόδους που αρχίζουν να του δίνουν σιγουριά για τα ποσοστά του ? 

μήπως έχει ένα σταθερό δίκτυο προσώπων που δουλεύουν σπίτι-σπίτι, τηλεφωνικώς και πρόσωπο με πρόσωπο ?

Δεν μπορεί  κανείς να μαντέψει αλλά όλοι γνωρίζουν ότι οι φιλίες ή οι έχθρες προς το πρόσωπο του δεν είναι σταθερές γιατί έχει την ικανότητα να συνομιλεί και να πείθει εύκολα ακόμα και αυτούς που τον κατηγορούν. 

μου είπαν ότι εξασφάλισε την στήριξη υψηλού πολιτικού προσώπου και ότι η προεκλογική του εκστρατεία θα είναι έντονη και συνεχείς προς κάθε κατεύθυνση......, 

είδωμεν.

                                         "....τους έχω ρεεεεεεε........"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails