ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

24/2/11

Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ"

Φίλε,λές βλακείες για τους παρακάτω λόγους:

1.και σπουδαιότερο,δεν έχω καμμία σχέση με το blog.Τον blogger δεν τον γνωρίζω ούτε εξ αποστάσεως.Τυχαία βρήκα το blog στο facebook και διαβάζοντας τα κουφά είπα να επέμβω μήπως και κατανοήσετε ορισμένα πράγματα που συμβαίνουν γύρω σας αλλά δεν τα έχετε πάρει χαμπάρι.

2.Δεν απογόρευσα σε κανέναν να διατυπώσει αντίθετη άποψη από την δική μου. Αντίθετα επιζητώ τις αντίθετες απόψεις για να μπορέσουμε να κάνουμε διάλογο εκθέτοντας ο καθένας τα επιχειρήματα του.Στην πραγματικότητα φαίνεται σαν να κάνω μονόλογο γιατί δεν έχουν ακουστεί αντίθετες σοβαρές απόψεις και επιχειρήματα. Από πολλούς μόνο άναρθρες κραυγές άκουσα και ζητωκραυγές για τον Πανταζή.

3.Δεν εξυπηρετώ κανένα συμφέρον,για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχω το παραμικρό συμφέρον στην Ζαχάρω και σε ολη την ευρύτερη περιοχή του νομού Ηλείας. Ενας απλός θεατής είμαι που τα παίρνει στο κρανίο βλέποντας τις κωμικοτραγικές καταστάσεις που έχετε δημιουργήσει.Δεν μπορώ να βλέπω παλαβά και να ακούω κουφά πράγματα.Αυτό είναι όλο.

4.Για δημοκρατία άστο καλλίτερα. Μη μιλάς σε εμένα. Είσαι πολύ μικρός ακόμη.Ξέρεις πόσο μικρός?Αν κοιτάξω κάτω και ιδώ ένα μερμήγκι,αυτό μπορεί να είναι μεγαλύτερο από εσένα.Το πετσί μου γνωρίζει καλλίτερα τι σημαίνει δημοκρατία.

5.Είναι πασιφανές,ότι εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια.Αυτά που γράφω σε ενοχλούν γιατί είναι αντίθετα με το συμφέρον σου.Πιστεύεις ότι όπως τα βλέπεις εσύ όλα για συμφέρον το ίδιο τα βλέπουν και οι άλλοι.Δεν μπορείς να διανοηθείς ότι το να γράφεις κάτι μπορείς να το κάνεις και χωρις να έχεις κανέναν συμφέρον,για αυτό με αποκαλείς ότι εξυπηρετώ συμφέροντα.Γνωρίζω ότι σε ενοχλούν αυτά που γράφω.Σε καταλαβαίνω απόλυτα.Εγώ όμως θα γράφω ότι γουστάτω και όπως γουστάρω και ο μοναδικός ο οποίος μπορεί να με κρίνει και να διαγράψει ελεύθερα τα σχόλια μου είναι ο διαχειριστής του blog.Αν δεν τα διαγράψει τότε η μην τα διαβάζεις η απάντησε μου με επιχειρήματα η διαφορετικά κάνε γαργάρα και μην μιλάς.

6.Μου λες ότι ανήκω σε εκείνους που θεωρούν το 56% ηλίθιους. Καταρχήν διευκρίνησε μου τι εννοείς οταν γράφεις 56%?Εννοείς των ψηφισάντων η των εγγεγραμμένων?Γιατί εγώ εννοώ των ψηφισάντων που αντιστοιχεί στο 27% του συνόλου των εγγραμμένων.Τότε ναι.
Εγώ ανήκω στην συντριπτική πλειοψηφεία του 73% του λαού της Ζαχάρως που ΔΕΝ ψήφισε τον Πανταζή.
Από το χρήστη ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ στις "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ" ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΟ 56% ΗΛΙΘΙΟΥΣ??? στις 3:30 μμ
 
ΣΧΟΛΙΟ: Εύχομαι και άλλοι φίλοι να σχολιάζουν όπως και εσύ ώστε να υπάρχει διαλογός με επιχειρήματα. Κουβέντες καφενείου στα καφενεία........

7 σχόλια:

  1. ΕΙ ΘΕΛΩΜΕΝ ΑΠΟΘΝΗΣΚΕΙΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ , ΕΥΔΟΚΙΜΗΣΟΜΕΝ* . Εαν είμαστε πρόθυμοι να θυσιαστούμε για το δίκαιο , θα ευτυχίσουμε (καλοτυχίσουμε) . (Πλάτωνας) .
    Καλλικράτη δεν φαντάζομαι να πιστεύεις ότι δεν είναι παραμύθι η μετά θάνατον ζωή;Εγώ το αλλάζω:Εάν είμαστε πρόθυμοι να καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να εφαρμόσουν εκείνοι που οφείλουν το δίκαιο, θα έχουμε το δικαίωμα να λέμε ότι είμαστε ενεργοί πολίτες. Συμφωνείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος24/2/11, 9:44 μ.μ.

    Καλλικράτη πέστα.περιμένουμε πως καιπως να διαβασούμε τις απόψεις σου.Μπαίνω στο αμαρτωλό μόνο να δω τι έχεις γράψει.Συνέχισε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ24/2/11, 10:54 μ.μ.

    χαχααχαχαα
    Δεν μπορώ να κρατηθώ από τα γέλια.
    Ο Αργύρης ανέβασε στο facebook ένα βίντεο από την σημερινή εκδήλωση και γράφει:
    Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΩΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΑΣΜΕΝΟΣ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΙ ΠΟΛΛΑ.
    Βλέποντας το βίντεο παρατηρώ καμμιά τριανταριά άτομα του Πανταζή και του Αγραπιδά.Σε άλλο βίντεο βλέπω στην εκδήλωση τον Πανατζή και τον Αγραπιδά φάτσα-κάρτα.
    Ο Αργύρης μάλλον αυτό εννοεί μόνιασμα.Την αφομοίωση του Αγραπιδά από τον Πανταζή.
    Αυτό το "μόνιασμα" Αργύρη μου το γνωρίζουμε εδώ και πολύ καιρό.
    Μόνο που αυτό το ¨μόνιασμα" δεν μπορεί να πετύχει πολλά.
    Ας πετύχει πρώτα να κάνει ένα νόμιμο δημοτικό συμβούλιο που να το αναγνωρίζει ο Αποστολόπουλος και βλέπουμε για τις άλλες επιτυχίες του.
    Αλήθεια οι άλλοι της αντιπολίτευσης που ήταν?
    Μάλλον για να μην κάνουν εμετό βλέποντας αυτό το "μόνιασμα" ξέρασμα,προτίμησαν να το τσικνίσουν μόνοι τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος24/2/11, 11:27 μ.μ.

    Προς Καλικράτη περί εγγεγραμμένων & ψηφισάντων:
    1.Τα εκλογικά αποτελέσματα και ΠΟΣΟΣΤΑ βγαίνουν ΠΑΝΤΑ επί των ψηφισάντων και με βάση τα αποτελέσματα της πρώτης Κυριακής. Έτσι εδώ έχουμε 46% Πανταζής, δηλαδή με απλή αριθμητική 1 στους 2. Αυτό είναι το εκλογικό αποτέλεσμα στη Ζαχάρω. Τα υπόλοιπα σχετικά με 27%, 73% και όπως συμφέρει τον καθένα, σε άλλα παιδάκια όχι σε μας.
    2.Δεν με ενδιαφέρει ποιος είσαι και από πού είσαι αλλά τα……………….."Τυχαία βρήκα το blog στο facebook"……………."Δεν εξυπηρετώ κανένα συμφέρον,για τον απλούστατο λόγο ότι δεν έχω το παραμικρό συμφέρον στην Ζαχάρω και σε ολη την ευρύτερη περιοχή του νομού Ηλείας"……………………………'Εγώ ανήκω στην συντριπτική πλειοψηφεία του 73% του λαού της Ζαχάρως που ΔΕΝ ψήφισε τον Πανταζή"…………………………..μεταξύ τους δεν κολάνε.
    Αν δεν είσαι από τη Ζαχάρω(και πάλι σου τονίζω ότι καρφί δεν μου καίγεται) είναι αδύνατο να γνωρίζεις τόσα και να τα «μεταφράζεις» στο μυαλό σου με τον δικό σου τρόπο), αν είσαι και πιστεύεις ότι είσαι ΕΤΟΙΜΟΣ (για Μεσσία και παντογνώστη βλέπω ότι σε έχουν κάποιοι εδώ μέσα), ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα. «Εκτεθείτε» κύριε στον λαό για να δούμε όπως έλεγε και ο παππούλης μου «πόσα απίδια πιάνει ο σάκος» και επώνυμα παρακαλώ γιατί πίσω από το «παραβάν» ξέεεεεεεεεερω να πώ κι εγώ, ουουουουουου.

    Θανάσης(είμαι γνωστός)
    ΥΓ. Δεν καίγομαι για διάλογο μέσα από τα blogs
    και ειδικά με ανώνυμους "παντός τύπου"
    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ25/2/11, 12:22 π.μ.

    Αφού δεν καίγεσαι να κάνεις διάλογο μέσα από τα blog και ειδικά με ανώνυμους "παντός τύπου",τότε γιατί σε τρώει ο κ..ος σου και μπαίνεις σε αυτό το blog και κάνεις διάλογο μαζί μου,αφού είμαι ανώνυμος?
    Ακου λοιπόν αφού στην πραγματικότητα σου αρέσει ο διάλογος.(Μου θυμίζεις το βαράτε με και ας κλαίω).
    1.Γνωρίζω πολύ καλλίτερα από εσένα ότι το ποσοστό του νικητή βγαίνει επι των ψηφισάντων.Ακόμη και ένα παιδάκι μπορεί να καταλάβει ότι αυτοί που ψηφίζουν βγάζουν τον νικητή των εκλογών,γιατί ένας δήμος η ένα κράτος η μια οργάνωση κλπ πρέπει να διοικηθεί .Υπάρχει όμως διαφορά μεταξύ του ηγέτη και του λαοπρόβλητου ηγέτη.Ηγέτης είναι αυτός που πήρε την πλειοψηφεία μεταξύ των ψηφισάντων,λαοπρόβλητος όμως ηγέτης είναι αυτός που πήρε την πλειοψηφεία των εχόντων δικαίωμα ψήφου άσχετα αν ψήφισαν η όχι.Και ο Πανταζής δεν μπορεί να αυτοαποκαλείται "λαοπρόβλητος" ηγέτης όταν το 73% αυτών που έχουν δικαίωμα ψήφου δεν τον ψήφισαν,Και θα σου φέρω ένα παράδειγμα μήπως και το καταλάβεις.Ο Πανταζής είπε σε συνέντευξη ότι έτσι και κουνήσει το χέρι του είναι τόσο λαοπρόβλητος και λαοφιλής που ο λαός θα ξεσηκωθεί αμέσως.Και σε ερωτώ.Εστω και κουνάει το χέρι του και από τους 100 ξεησηκώνονται οι 27 και οι 73 μείνουν απαθείς.Πιστεύεις ότι θα του δώσει κανένας σημασία?Αλλο να είχε την πραγματική πλειοψηφεία και από τους 100 να ξεσηκώνονταν οι 56 και οι 44 να εμεναν απαθείς.Τότε θα του έδιναν μεγάλη σημασία.Επομένως ο Πανταζής βγήκε Δήμαρχος.Δεν είναι όμως και ο λαοπρόβλητος Δήμαρχος.Και αυτοί από το υπουργείο κοιτάζουν το σύνολο του λαού και όχι τα ποσοστά που βγαίνουν με το 60% αποχή.Υπολογίζουν φίλε και την αποχή.Και η αποχή δεν είναι με το μέρος του Πανταζή.Είναι όμως λαός.Το κατάλαβες η να βάλω τις φωνές??χαχαχαχα.

    2.Στη δεύτερη παράγραφο,από τα γραφόμενα σου,έχω βγάλει το συμπερασμα ότι ρίχνεις άδεια για να πιάσεις γεμάτα.Σε έχει φάει η περιέργεια να μάθεις ποιος είμαι.Λες καλό βράδυ αλλα στη πραγματικότητα θα έχεις κακό βράδυ γιατί δεν θα κοιμηθείς φέρνοντας στο μυαλό σου όλους για να βρείς ποιος είμαι.Επειδή σε λυπάμαι θα σε βοηθήσω.
    Είμαι Ζαχαραίος χωρίς κανένα περιουσιακό στοιχείο στη Ζαχάρω.Οτι είχα τα πούλησα και τα έφαγα με τις γκόμενες.Για αυτό λέω ότι δεν έχω συμφέροντα στη Ζαχάρω.
    Το μικρό μου όνομα είναι Γιώργος.
    Κατάγομαι από ενα χωριό της Ζαχάρως.
    Κατοικώ στην ευρύτερη περιοχή της Ζαχάρως αλλα δεν εργάζομαι στη Ζαχάρω.
    Κυκλοφορώ κάθε μέρα ανάμεσα σας,δεν λέω κουβέντα και σας κάνω χάζι.
    Πιστεύω να σε βοήθησα.
    Αντε και καλά ξεμπερδέματα με τον γρίφο.
    χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΘΑΝΑΣΗ ΕΓΩ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,ΙΑΤΡΙΚΗ, ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ! ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ;ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ''ΠΟΛΥ!'' ΕΜΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΟΥΜΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΤΗΘΕΙ ΤΟ ''ΕΥ''.ΜΙΚΡΟΣ ΕΙΣΑΙ ΑΚΟΜΗ, ΕΧΕΙΣ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ ΤΟ ''ΕΥ''ΕΜΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ! ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails