ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

21/2/11

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧΙΖΑΣ.... ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ

Καλλικράτη τί περιμένεις από έναν ''ακατέργαστο λίθο'' να καταλάβει;
Αμαρτωλέ εμείς γράφουμε γι΄αυτούς που ξέρουν να διαβάζουν και έβαλαν υποψήφιοι με τον συνδυασμό του Πανταζή!!!Να μας πει λοιπόν χωρίς αυτούς την πρόσβασή του στους δημότες!!!!Εάν ο φίλος μου ο Σάσσαλος, ο φίλος μου ο Αντώνης ο Κρέσπης, ο φίλος μου ο Αλέκος ο Ζαφειρόπουλος κι εγώ μαζί και άλλοι που καταλαβαίνουν δεν τον στηρίζαμε, πώς θα γινόταν δήμαρχος;Εγώ του είπα, το λέω και σε όσους το καταλαβαίνουν: Δήμαρχος μπορεί να γίνει κάποιος εάν το βάλει ΣΤΌΧΟ, μετά από πολλές προσπάθειες!!! Και βουλευτής μπορεί να γίνει!!!

1 σχόλιο:

  1. Δήμαρχος όμως ή βουλευτής με την ευρεία έννοια του όρου ποτέ!!!Γιατί εάν δεν έχει παιδεία δεν θα είναι καινοτόμος, ευρηματικός, ανατρεπτικός στα κακώς κείμενα, δημοκρατικός! θα είναι δήμαρχος των έργων βιτρίνας και όχι εκείνων της υποδομής!Θα είναι γλύφτης κι όχι ισότιμος ομιλητής.Θα κοκκορεύεται ότι δεν υπολογίζει κανέναν αλλά στην ουσία θα δρα σαν δούλος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails