ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

22/2/11

ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ;ΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!!!!

Γιάννης Πανούσης Καθηγητής Εγκληματολογίας «Δεν καπνίζω αλλά διαφωνώ» «Δεν είμαι καπνιστής οπότε η άποψή μου στο θέμα δεν επηρεάζεται από την επιθυμία μου για τσιγάρο. Ομως η πολιτικώς ορθή θεώρηση της απαγόρευσης, ενώ φαινομενικά μοιάζει να υποστηρίζει τον σεβασμό των δικαιωμάτων του άλλου, στην ουσία επαναφέρει κάποιες συντηρητικές απόψεις γύρω από την ηθική και τη δημόσια τάξη. Βασικό στοιχείο της κοινωνίας μας αλλά και του νομικού πολιτισμού είναι η έννοια της συναίνεσης. Νομοθετείται ο καθωσπρεπισμός και ο κομφορμισμός, κάτι που δεν είναι δουλειά της πολιτείας. Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως για πολλούς το τσιγάρο είναι και μια εξάρτηση. Τέτοιες απαγορευτικές κινήσεις μπορεί να δημιουργήσουν στερητικά σύνδρομα και αντικοινωνικές συμπεριφορές Διαβάστε περισσότερα:
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=354424&dt=15/09/2010#ixzz1EdCINx82

ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ;ΟΙ ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΙ!!!!
Από το χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧΙΖΑΣ στις ΑΝΕΚΔΟΤΟ την 21/2/2011

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος22/2/11, 12:51 π.μ.

    Ο καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει, ο καπνιστής όμως πράττει κάτι σαφώς βλαπτικό και δυνητικώς θανατηφόρο για το διπλανό του, οπότε του δικαιώματος του καπνιστή επικρατεί το δικαίωμα στην υγεία του μη καπνιστή, του δικαιώματος στη νοσογόνο εξάρτηση επικρατεί το δικαίωμα στον καθαρό και αβλαβή αέρα. Τελικά αν λογική του μη καπνίζεις είναι φασισμός, τότε η λογική του να ανέχεται ο καπνιστής την πρόκληση εκούσιας βλάβης ενάντια στην υγεία του τι είναι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails