ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

3/10/10

Ο " ΝΟΝΟΣ " ΤΟΥ BLOG.

Πρέπει να ξεκαθαρίσω κάτι. Στην αρχή είχα βάλει άλλο όνομα και κατά την πορεία των αναρτήσεων ο καλός μου φίλος "ΜΑΥΡΟΣ ΠΗΤ" από την περιοχή της Ζαχάρως μου πρότεινε αυτό το όνομα.
"ΑΜΑΡΤΩΛΟ" μου είπε θα το ονομάσεις γιατί εγώ θα σε ενημερώνω μόνο για "καυτά και αμαρτωλά" θέματα.
"ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΟΡΙΣΤΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ" μου είπε.
Έγώ μετα από ένα τσεκάρισμα που του έκανα κατάλαβα ότι ο "ΜΑΥΡΟΣ ΠΗΤ" θα είναι κάλός συνεργάτης και για αυτό τον έκανα "νονό" του blog και αμέσως προχώρησα στις τεχνικές αλλαγές ........και να 'μαι πάλι κοντά σας με το http://amartolo.blogspot.com/

ΦΙΛΕ / ΦΙΛΗ   .......ΣΤΕΙΛΤΟ ΣΕ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ ΣΟΥ.......... ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ "αμαρτωλο".....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails