ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

4/10/10

ΧΤΥΠΑΝΕ....ΑΔΕΙΑ ΣΠΙΤΙΑ

Κάθε μέρα το αστυνομικό δελτίο είναι γεμάτο με μικροκλοπές σε όλο το μήκος και πλάτος του νομού μας.
Εγώ προσωπικά όσες φορές είμαι στην Τράπεζα και περιμένω την σειρά μου, έχω ακούσει πολλές ιστορίες και πλέον αρχίζει να μην με σοκάρει.
Ένας φίλος μου είπε ότι τις τελευταίες ημέρες σε 2-3 χωριά έγινε μεγάλο "ντου" από αθίγγανους και γενικά περαστικούς που παριστάνουν τους ζητιάνους. Η τακτική είναι απλή: Περνάνε το μεσημεράκι κτυπούν την πόρτα και αφού καταλάβουν ότι το σπίτι δεν κατοικείται δίνουν το "πράσινο" φώς και αρχίζει δράση το "συνεργείο".
Θέλει προσοχή και επαγρύπνηση.  Στα χωριά μας όλοι πρέπει να έχουν την προσοχή τους και να είναι προσεκτικοί.
 Έρχετε χειμώνας και η νύχτα αρχίζει να μεγαλώνει......... Δεν πάει άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails