ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

25/5/11

ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ - ΜΑΖΙ ΤΑ ΠΟΥΛΑΜΕ


28 σχόλια:

  1. Ανώνυμος25/5/11, 10:16 π.μ.

    «Μεγαλύτερος σκλάβος δεν είναι αυτός που υπηρετεί κάποιον τύραννο, όσο μεγάλο κι αν είναι αυτό το κακό, αλλά αυτός που είναι δούλος της δικής του ηθικής άγνοιας, του ατομισμού και της αχρειότητας.»

    Σάμιουελ Σμάιλς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος25/5/11, 10:19 π.μ.

    Τι εννοεί ο Παπανδρέου όταν μιλάει για πατριωτισμό; Οτι πουλάει το 100%, ναι το 100%, του δημόσιου πλούτου της χώρας στους ξένους (και ντόπιους) τοκογλύφους;
    Τι εννοεί μιλώντας για «πατριωτισμό» η κυβέρνηση των ανδρεικέλων; Τον αφοπλισμό της χώρας από κάθε εργαλείο ανάπτυξης;
    Την αποξένωσή της απ' τη γη, τον αέρα και τα .....
    ύδατά της;

    Πρώτη φορά απ' όταν με το Πρωτόκολλο του Λονδίνου αναγνωρίστηκε στην Ελλάδα το δικαίωμα του κρατικού αυτεξούσιου στο πλαίσιο μιας κουτσής έστω εθνικής κυριαρχίας -για πρώτη φορά από τότε τίθεται εν καιρώ ειρήνης η χώρα σε Κατάσταση Εντολής, φόρου υποτελής, και, για να είμαστε ...
    τελείως ειλικρινείς, υπό καθεστώς Κατοχής.

    Πρόκειται για μια δεύτερη Φραγκοκρατία.


    Μπορεί στα νεώτερα χρόνια οι Δυτικοί να μην έφυγαν ποτέ, να ήταν πάντα εδώ, όχι όμως επίσημα και με «τον νόμο». Η μετατροπή του εσμού των τοκογλύφων σε θεσμούς του (υπόδουλου πλέον) κράτους είναι κατόρθωμα αποκλειστικά του Παπανδρέου.

    Η πρώτη Φραγκοκρατία διήρκησε 60 χρόνια στην καρδιά τού τότε κράτους και αρκετούς αιώνες σε πολλές από τις πρώην επικράτειές του. Μπορεί να υπήρξε «πανούκλα» και «μάστιξ του θεού» για πολλούς απ' τους λαούς της Ανατολής, αλλά άθελά της

    έκανε κι ένα καλό: γκρέμισε το ρωμαϊκό αυτονόητο απ' την πολιτική ταυτότητα (και συνείδηση) των Ελλήνων -των πιο πολλών- εκείνης της εποχής.

    Με έναν τρόπο δηλαδή, αδόκητον κατ' αρχήν, συνέβαλε η ξένη κατοχή στην αυτογνωσία (αν) όχι των Δυνατών, πάντως των απλών, των φτωχών και των σκεπτόμενων -διανοούμενων και (πρώιμων) ουμανιστών εκείνης της εποχής.

    Η σημερινή νέα Φραγκοκρατία

    (που, για να προλάβω ορισμένους κουφιοκεφαλάκηδες, ληστεύει το ίδιο Ελληνες και Ισπανούς, Ιρλανδούς και Γερμανούς) δεν μπορεί να ξέρει κανείς αν θα μας οδηγήσει σε μια νέα αυτογνωσία, αλλά -για την ώρα τουλάχιστον- οδηγεί την κυβέρνηση των ανδρεικέλων στα τελευταία της.

    Με ένα παραλήρημα που όλο και δυναμώνει!

    Για «αποσοβιετοποίηση του κράτους», μας λέει ο δυστυχής κ. Χρυσοχοΐδης, την ώρα που η κυβέρνησή του ετοιμάζεται να βάλει φόρο και στη μάνα του γιατί τον γέννησε.

    Οσημέραι, όλο και πιο πολλά ψέματα λένε ο ένας στον άλλον ακόμα και μέσα στο ίδιο τους το Υπουργικό Συμβούλιο, όλο και πιο πολλά λεφτά πρέπει να μαζεύουν απ' τον κόσμο για τους δόγηδες -δεν γίνεται!

    Δύο στους πέντε νέους άνεργοι, ρεεεε...

    Τις ρίζες του (υπό το φως της δημοσιότητας) αναζητάει ο Πρόεδρος Ομπάμα σε ένα Ιρλανδικό χωριό και στο πρόσωπο ενός μακαρίτη Ιρλανδού που μετανάστευσε στις ΗΠΑ τον δέκατον ένατον αιώνα...

    Και κατά τούτο μοιάζει ο Μπαράκ Ομπάμα με εκείνους τους Ρωμαίους που όταν μεγαλοπιάστηκαν, νεόπλουτοι και συνεπώς μωροφιλόδοξοι πλέον, άρχισαν να αποξέουν απ' τις δέλτους και τα κιτάπια την ταπεινή τους, όπως πια θεωρούσαν, καταγωγή και να την αντικαθιστούν από κάποιαν άλλη ευγενέστερη, των Τρώων φυσικά...

    Οντως οι Αμερικανοί φέρθηκαν στον Στρος-Καν με μια επιδεικτική (προς γενικότερον τάχα συνετισμόν) αγριότητα, δηλωτική ταυτοχρόνως του ότι ο νόμος στις ΗΠΑ τουλάχιστον είναι ίδιος για όλους (ουδέν ψευδέστερον, αν κρίνουμε απ' το γεγονός ότι στο δικανικό σύστημα των ΗΠΑ κυριαρχεί η νομιμοφάνεια μάλλον κι όχι η νομιμότης) -πάντως επιμένουν όλο θαυμασμό οι ρέκτες του επιφανειακού ότι εκεί δεν γίνονται διακρίσεις και οι σερίφηδες φέρθηκαν στον Στρος-Καν όπως θα φέρονταν και σε έναν αλήτη, ένα πρεζόνι -αλλά γιατί είναι νομιμοποιημένο κι αποδεκτό να φέρονται έτσι στους αλήτες ή τα πρεζόνια;
    Ποιος νόμος στις ΗΠΑ προβλέπει (εκτός απ' τη νομιμοποιημένη πρακτική των κρατικών οργάνων) να λιντσάρεται όποιος συλλαμβάνεται; Και γιατί, αν πρόκειται για παρακατιανούς, η σκαιά συμπεριφορά να θεωρείται κάτι το φυσιολογικό;
    Ακόμα και πέρα απ' το τεκμήριο της αθωότητας, γιατί για τους ενόχους μέρος της ποινής τους θα πρέπει να 'ναι η διαπόμπευση και η καταρράκωση;

    Ο tempora! ο mores! - πάντα τα ίδια...

    ΣΤΑΘΗΣ Σ. από enet ,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος25/5/11, 10:23 π.μ.

    Tο παραπάνω άρθρο εχει παρθεί από τό blog ksipnistere.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος25/5/11, 4:15 μ.μ.

    μπράβο αμαρτωλέ για τις δύο τελευταίες αναρτήσεις, επιτέλους να πάρουμε μπροστά κ σε τούτη δώ την πόλη που έχει 36 καφετέρειες-καφενεία κ είναι όλα γεμάτα κ τα χωράφια λογγόσανε(εκτός απο κείνα που έχουν μισακά οι αλβανοί),ευτυχώς που άφησες λίγο τα του δήμου κ βλέπω οτι ξυπνάμε σιγά-σιγά,είχε μαλιάσει η γλώσσα μου τόσο καιρό για να σωθεί το σπίτι κ να αφήσουμε για λίγο το δωμάτιο (οχι οτι το δωμάτιο είναι αμελητέο).Στον Πύργο στις 6 η ώρα στην πλατεία Ιατρίδη έχει συγκέντρωση να είμαστε όλοι εκεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος25/5/11, 8:51 μ.μ.

    αφού μετά από 2 χρόνια που η Ελλάδα χάνεται, πήρατε χαμπάρι ότι η υπάρχουν μεγαλύτερα προβλήματα από τους ντόπιους γκάνκστερ, καλά πάμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ25/5/11, 9:20 μ.μ.

    Και οι ντόπιοι γκάνκστερ έχουν βάλει το χεράκι τους για τη δημιουργία των μεγαλυτέρων προβλημάτων.Ας αναλογισθεί κάποιος πόσους βοήθησε ο ντόπιος γκάνκστερ την εποχή της παντοδυναμίας του να διορισθούν στο δημόσιο,ώστε σήμερα να κορδώνεται ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει στηριζόμενος στον "λαό".
    Τέλος πάντων περισσότερο κακό κάνει με το να αναλώνεται κανείς για το ποιος φταίει που φτάσαμε σήμερα σε αυτή την κατάσταση.Περισσότερο σημασία έχει να δούμε πως θα βγούμε από αυτή την κατάσταση και τη τιμωρία των ενόχων (αν αποδειχθεί) την βλέπουμε μετά.
    Οι διαμαρτυρίες αγαπητοί φίλοι καλές είναι αλλά δυστυχώς σήμερα είναι "φωνή βοώντος εν τη ερήμω" και στην Ελλάδα και στην Ισπανία και σε άλλες Ευρωπαικές χώρες που αντιμετωπίζουν οικονομικό πρόβλημα.
    Φανταστείτε μια μητέρα που με το εισόδημα της μπορεί να δώσει στο παιδί της μόνο μισό κιλό γάλα.Μπορούσε να του δώσει ένα κιλό αλλά με το εισόδημα της πρέπει να πληρώσει και τα προηγούμενα στο μπακάλη για να της ξαναδώσει ο μπακάλης γάλα επί πιστώσει.Επομένως το παιδί όσο και να κτυπιέται στο κλάμα δεν κάνει τίποτε γιατί έχει μόνο δύο επιλογές.Η αρκείται στο μισό κιλό γάλα για να έχει και την επόμενη ημέρα η πίνει ολο το γάλα σήμερα και από αύριο μένει νηστικό.Διαλέγει και παίρνει.
    Ετσι είναι και η Ελλάδα αλλά και οι άλλες Ευρωπαικές χώρες.
    Αν δεν πληρώσουν τις υποχρεώσεις τους στους δανειστές όχι τόσο στους κρατικούς δανειστές αλλά στους ιδιώτες ας φέρουν τα μέτρα τους να βγούν στις αγορές εκδίδοντας ομολογιακά δάνεια να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους.
    Δεν ενδιαφέρει τόσο τα δάνεια που έχουμε πάρει απο την Ευρωπαική Τράπεζα από το ΔΝΤ κλπ όσο τα ομολογιακά δάνεια που έχουν αγοράσει ιδιώτες επενδυτές οι οποίοι αυτοί έχουν τους δικούς τους κανόνες.
    Εκείνο που χρειάζεται αυτή την στιγμή είναι να δοθούν λύσεις η ιδέες για λύσεις,που δεν προτείνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος25/5/11, 10:01 μ.μ.

    καλλικράτη άμα του μείνει του μπακάλη το γάλα θα το βάλει εκεί που ξέρει. Επειδή γνωρίζεις θα σου πω πως το χρέος είναι λογιστικό κ απ οτι φένεται έχει χρυσοπληρωθεί,ενα παράδειγμα θα σου δώσω για το δάνειο του 1886 που απωπληρώθηκε το 1970 τρείς φορές πάνω απο την αξία του. Λύσεις υπάρχουν κ κρύβονται εκει που δεν μπορούν να βάλουν χέρι οι σημερινοί πολιτικοι γιατί τυγχάνει αυτοί που μάζεψαν τον πλούτο να είναι κ οι ''ΧΟΡΗΓΟΙ'' των προεκλογικών αγώνων των υπουργών(με το ανάλογο τόκο). Με τα περσινά μέτρα καταλαβαν ότι δεν υπάρχει λύση κ φέτος συνεχίζουν με την ίδια πολιτική. Π.χ. αυξάνοντας το φπα κάνουν ακριβώς το ανάποδο απ αυτό που επιθυμούν να πετύχουν,κόβοντας τους μισθούς σκοτώνουν την αγορά κα. Το πρόβλημα είναι οτι γνωρίζουν τι κάνουν κ αυτό είναι επικύνδυνο,σε στημένο αγώνα με εντεκάδα πουλημένη είναι σίγουρο οτι το παιχνίδι θα χαθεί. Δεν γνώριζαν με τις αποδείξης ότι θα την πατήσουν?το ήξεραν αλλά πως θα μου αφαιρούσαν το αφορολόγητο φέτος? ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ25/5/11, 10:33 μ.μ.

    Oσο η μάννα δεν παράγει δικό της γάλα τότε θα έχει ανάγκη το γάλα του μπακάλη διαφορετικά το παιδί θα πεθάνει από την πείνα.Μέχρι όμως να αρχίζει να κατεβάζει δικό της γάλα τότε έχει ανάγκη το γάλα του μπακάλη και πρέπει να κάνει θυσίες για να το εξασφαλίσει.Θα πουλήσει ότι έχει και να δούμε μήπως χρειαστεί και να εκδοθεί.(χαχαχα).
    Το χρέος δεν είναι λογιστικό.Είναι πραγματικό.Προφανώς ξεχνάς τα ομολογιακά δάνεια που λήγουν και πρέπει να πληρωθούν.
    Κοίτα φίλε.Ενα και ένα κάνουν δυό:
    Όλα δείχνουν ότι ο όγκος και η δομή του ελληνικού χρέους είναι τέτοια, που όχι μόνο δεν μπορεί να πληρωθεί, αλλά ούτε καν να εξυπηρετηθεί. Ακόμη και αν ξεπουληθεί το σύνολο της κρατικής κινητής και ακίνητης περιουσίας, ακόμη και αν μειωθεί στο μισό το ανύπαρκτο κοινωνικό κράτος. Όσα νοσοκομεία και να κλείσουν όσα σχολεία και να συγχωνευθούν, όσοι δημόσιοι υπάλληλοι και να απολυθούν, όσες συντάξεις και επιδόματα να κοπούν το χρέος θα είναι εκεί και θα χρησιμοποιείται ως εργαλείο για την διαρκή πτώχευση των κατοίκων αυτής της χώρας,Κακά τα ψέμματα.
    Αυτό άλλωστε δείχνει και η οδυνηρή εμπειρία όλων των χωρών του κόσμου που έχοντας πρόβλημα χρέους, ακολούθησαν τις συνταγές του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. Από τις χώρες της Λατινικής Αμερικής και της Αφρικής έως τις χώρες της νότιας Ασίας. Πουθενά η λύση δεν δόθηκε μέσα από το μηχανισμούς του. Όλες, καταστράφηκαν οικονομικά αφού ξεπούλησαν το δημόσιο πλούτο και τις πλουτοπαραγωγικές τους πηγές προκειμένου να πληρώσουν τους δανειστές τους. Διαλύοντας κοινωνικές παροχές και συνοχή, εξαθλιώνοντας τους κατοίκους τους. Ανέκαμψαν μόνο αυτές, που οι λαοί τους είχαν το σθένος να διώξουν τους δανειστές και το πολιτικό προσωπικό που τους εκπροσωπούσε, να διαγράψουν μέρος ή και όλο το χρέος, να εθνικοποιήσουν τις τράπεζες και να ακολουθήσουν ριζοσπαστικές πολιτικές αναδιανομής του πλούτου.
    Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα.Η συνεχίζουμε την ήδη γνωστή πορεία των αυστηρών μέτρων και όσο αντέξουμε η κάνουμε το μεγάλο μπαμ και όποιον πάρει ο χάρος.
    Βλέπεις εσύ άλλη λύση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος25/5/11, 10:52 μ.μ.

    οχι η λύση που προτείνω είναι για το γάλα που θα μείνει κ θα λήξη στα χέρια του μπακάλη κ απ οτι βλέπω συμφώνεις αφού γράφεις οτι ανέκαμψαν οι χώρες που έκαναν αναδιάρθρωση με κούρεμα,συμφωνώ κ στις τράπεζες κ στην αναδιανομή,αν στηριχτεί ο παραγωγικός τομέας κ μάθουμε ότι πρέπει να δουλέψουμε επιτέλους θα κάνουμε πολλά. Χαιρομαι που συμωνούμε μια φορά μετά απο τις κουταμάρες που έλεγες τόσες φορές που σου έγραφα,που μου έγραψες οτι φαγώθηκα με το Πασοκ κ με άφησες να βγάλω τα δεξιά μου συναισθήματα μια κ είμαι απο τα φρούτα που ευδοκιμούν στο τόπο,αλλά να ξέρεις οτι είμαι απο κείνους που αγαπούν τον τόπο τους κ την χώρα τους,είμαι απο τους δεξιούς που βοηθάω κ βοηθιέμαι κ δεν είμαι αριστερός με δεξιά τσέπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ25/5/11, 11:09 μ.μ.

    Φίλε αλοίμονο σε αυτούς που σε αυτές τις δύσκολες ώρες τους ενδιαφέρει αν είναι ΠΑΣΟΚ η ΝΔ η οποιοδήποτε άλλο κόμμα.
    Εμένα με ενδιαφέρει αυτός που θα δώσει την καλλίτερη λύση στο πρόβλημα.Ο Σαμαράς με το Ζάππειο 2 χάιδεψε τα αυτιά των ψηφοφόρων του αποσκοπώντας στην δική του εκλογή,δίνοντας ανέφικτες λύσεις.Τα άλλα κόμματα όχι μόνο λύσεις δεν παρουσιάζουν,δεν παρουσίασαν ποτέ πρόγραμμα,αλλά επιδεινώνουν το πρόβλημα.Το ΠΑΣΟΚ προσπαθεί να λύσει το πρόβλημα με τον γνωστό τρόπο που βιώνουμε καθημερινά.Πολύ δυσάρεστος αλλά ο μόνος εφικτός πριν την ολική καταστροφή.Διαλέγουμε και παίρνουμε.Ας βάλει κάποιος στο τραπέζι λύσεις που να είναι καλλίτερες και εφικτές και εγώ θα είμαι μαζί του.Ας είναι ακόμη και ο διάβολος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος25/5/11, 11:14 μ.μ.

    διαβολο εχουμε δεν θελουμε αλλον...απ αυτούς που μας έφεραν σήμερα εδώ μην περιμένεις λύση,υπάρχουν οικονομολόγοι κ καθηγητές που έχουν αποψη άλλα απο που θα την ακούσουμε απο τα παπαγαλάκια?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ25/5/11, 11:30 μ.μ.

    Μου θυμίζεις τν περίπτωση του ασθενή που ενώ ψυχορραγεί κάθονται από πάνω του οι γιατροί και συζητούν ποιος θα ήταν ο καλλίτερος τρόπος για να σωθεί ο ασθενής αφήνοντας τη νοσοκόμα να του δώσει τις πρώτες βοηθειες για να μην πεθάνει.
    Ετσι και τώρα.
    Τα ΜΜΕ έιναι γεμάτα καθημερινά με ειδικούς επαίοντες που προτείνουν λύσεις μεν αλλά λύσεις ανέφικτες.
    Οι σοβαροί οικονομολόγοι Ελληνες και ξένοι προτείνουν μια και μόνη εφικτή λύση.Δυστυχώς αυτή η γνωστή που ακολουθεί σήμερα η κυβέρνηση.
    Βέβαια υπάρχει και η άλλη λύση.Η περισσότερο εύκολη.Μια ανακοίνωση στάσης πληρωμών η κουρέματος των χρεών.Κάποιος όμως πρέπει να εγγυηθεί και να προβλέψει με ακρίβεια το μετά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος26/5/11, 1:55 π.μ.

    είμαστε αξιοι της μοίρας μας αν πιστεύουμε οτι θα μας σώσει ο κύριος που πήρε την εξουσία με ψέματα,που δεν δανείστηκε με τα σπρέντ στα 150,που δεν πήρε μέτρα για να ανέβουν τα σπρεντ στα 1400 κ να γίνει ο δανεισμός δύσκολος,δεν πείρε μέτρα εσκεμένα ένα χρόνο με αποτέλεσμα το μνημόνιο 1 να φέρει κ το αδελφάκι του μνημόνιο 2,αυτός που είπε οτι θα κάνει νόμο να μην πωλείται κρατική περιουσία,που μίλησε για πιστόλι πάνω στο τραπέζι,που υπέγραψε ενα μνημόνιο που προσβάλει το σύνταγμα,που τα μέτρα που παίρνει είναι ανάλογο της αυξησης του φπα,που κόβει τα φάρμακα χημειοθεραπείας απο τα νοσοκομεία,που γνωρίζει οτι η αποκρατικοποίησεις του 2011 και 12 δεν φθάνουν ούτε για τους τόκους του 2012,που γνωρίζει οτι κ να πουλήσει το κράτος δεν θα σωθούμε(ουτως η άλλος δεν είναι σκοπός του να το σώσει). Πιστεύω πως κάποιοι απο του επαίοντες που γράφεις είναι καλήτεροι απο τους υπουργούς της κυβέρνησης που έχουν τις τύχες της χώρας στα χέρια τους,οταν λές πως αν χρειαστει να πάρω κ άλλα μέτρα θα παραιτηθώ κ παίρνεις αλλες τέσσερις φορές μέτρα κ δεν παραιατήσαι τότε σίγουρα είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Περιμένω απο έξυπνους κ μωρφομένους ανθρώπους να καταλάβουν οτι πρέπει να κατεβάσουν της σημαίες των κομμμάτων που μας έφτασαν μέχρι εδώ γιατί ουτως ή άλλος θα τους πάρει κ αυτούς η μπάλα,είναι καλήτερα να πτωχεύσουμε με την κρατική περιουσία δικιά μας μπάς κ δούμε σε καμια δεκαριά χρόνια ασπρη μέρα,παράνα πουληθούν όλα κ μετά να πτωχεύσουμε κ να μην σηκώσουμε κεφάλι ούτε σε εκατό χρόνια.Το πασοκ δεν προτείνει κάτι υπερ του λαού,προτείνει οτι είναι υπερ των δανειοδωτών κ χλευάζει οτι είναι κατά αυτών των προτάσεων.Θεωρώ οτι ο Καζάκης,ο Μπέης,ο Κασιμάτης,ο Μίκης κ.α είναι πολύ καλήτεροι των προδοτών υπουργών.Η Γερμανία που έχει κονομίσει απο τα δανεικά που μας έχει δώσει έκανε αναδιάρθρωση το 1953 κ εμείς είμασταν οι κουρεμένοι τότε, δεν πρέπει να το ξεχνάμε.Το μνημόνιο είναι παράνομο όπως κ το χρέος γιατί το χρεώθηκε ένας λαός χωρίς να το χρειάζεται,δεν ήταν δικιά του πολιτική να διευρύνεται ο δημόσιος τομέας(αν κ μας άρεσε),το έκαναν οι πολιτικοί για δικούς τους λόγους,δεν μπορεί να δανείζει η ΕΚΤ με 1% κ εμείς να δανειζόμαστε με 5% μετά απο τεχνιτή άνοδο των ΣΠΡΕΝΤ απο δήθεν αμέλεια της κυβέρνησης,δεν μπορείς να παίρνεις δάνειο για της ανάγκες ενός κράτος χωρίς να γνωρίζεις της ανάγκες του (δεν γνώριζαν ουτε τον αριθμό των δημοσίων υπαλλήλων),δεν μπορείς να παίρνεις μέρος σε κερδοσκοπικά παιγνίδια στις πλάτες ενός λαού που σε στηρίζει με την ψήφο του. Το χρέος είναι στο 152% κ κυνδυνεύουμε με πτώχευση,το 2014 κ με πουλημένη την κρατική περιουσία θα είναι στο 170%,τότε δεν θα πτωχεύσουμε? Εχουμε να κάνουμε με ανθρώπους που τζογάρουν ακόμα κ σε ενα φυσικό φαινόμενο σαν το Κατρίνα κ αυτούς η κυβέρνηση τους επικροτεί με τις πολιτικές της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ26/5/11, 8:43 π.μ.

    Εχεις δίκιο.Είμαι μαζί σου.Αλλά το χρέος είναι τόσο μεγάλο που δεν το καλύπτει η ακίνητη και κινητή περιουσία μας.Και για να μπορέσουμε να μην πληρώσουμε τους πιστωτές μας χωρίς άλλες επιπτώσεις θα πρέπει να αποδείξουμε ότι το χρέος μας είναι επαχθές.Και το χρέος μας είναι μεν απεχθές αλλά δυστυχώς επαχθές δεν είναι και στα δικαστήρια θα μας πάρουν και τα σώβρακα.
    Δεν έχουμε καταλάβει φίλε μου ότι από τον Πρόεδρο τςη Δημοκρατίας μέχρι τον τελευταίο πολίτη είμαστε βουτηγμένοι μέσα ένα καζάνι με..καφετί χυλό.Με τα μέτρα που παίρνουν μας δίνουν το δικαίωμα να βγάζουμε κάπου-κάπου το κεφάλι και να αναπνέουμε λίγο καθαρό αέρα.Με την χρεοκοπία θα πάμε στον πατο του καζανιού και θα παραμείνουμε για ένα πολύ μεγάλο διάστημα εκεί και μπορεί να σκάσουμε.
    (το λέω καφετί χυλό για να μην το πω διαφορετικά και παρεξηγηθώ ότι είμαι χυδαίος.Για αυτό τα σκέπασα και εγώ όπως το κατσούλι και τα ονόμασα καφετί χυλό.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος26/5/11, 9:46 π.μ.

    Τελικά οι Ισπανοί διαδηλωτές-κατασκηνωτές ανέλαβαν να μας αφυπνίσουν με το περίφημο σύνθημα “Κάντε ησυχία να μην ξυπνήσουμε τους Έλληνες”...
    Ναι είναι αλήθεια εδώ και καιρό όλοι μας κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου ακούγοντας και βλέποντας όλο αυτό τον συφερτό από τους ανίκανους, τους ψεύτες και τα διάφορα λαμόγια που τους περιτριγυρίζουν να μας κατηγορούν, ως τεμπέληδες και συνένοχους στο φαγοπότι που έχουν στήσει εδώ και χρόνια εις βάρος όλων μας.

    Το καλύτερο βέβαια μας το άφησαν για το τέλος αφού μας προορίζουν να γίνουμε έποικοι στην ίδια μας την χώρα την οποία θέλουν να ξεπουλήσουν πριν ξεκουμπιστούν κάποια νύχτα για άλλα μέρη όπου θα ξεκοκαλίσουν τα κλεμμένα.
    Κύριε “κληρονόμε” των πολλών σπιτιών από τις θείες και τους μπαρμπάδες σου "δεν τα φάγαμε μαζί" γιατί οι περισσότεροι από εμάς δουλεύαμε και δουλεύουμε από νύχτα ως νύχτα για να σπουδάσουμε τα παιδιά μας (στην υποτιθέμενη δωρεάν παιδεία που μας παρέχετε). Δουλεύουμε δυο και τρεις δουλειές για 35 και 40 χρόνια για να μας δώσετε τα ψίχουλα της σύνταξης που πάτε να καθιερώσετε ενώ εσείς συνταξιοδοτήστε στα 8 χρόνια της “κουραστικής” βο(υ)λευτικής σας θητείας!!!
    κ. Πρωθυπουργέ του “Λεφτά υπάρχουν” και του υπόγειου διακανονισμού για την παράδοση της χώρας μας στο Δ.Ν.Τ οι μέρες και τα έργα σας θα σας καταγράψουν στην ιστορία αυτού του τόπου με μελανά χρώματα και σίγουρα οι ιστορικοί του μέλλοντος θα σας κατατάξουν δίπλα από τον Εφιάλτη τον γιο του Ευρυδήμου ο οποίος πρόδωσε τους 300 Σπαρτιάτες του Λεωνίδα.
    Ο Εφιάλτης όπως είναι γνωστό για αρκετό καιρό κρύφτηκε μέχρι που τον ανακάλυψε ο Αθηνάδης και τον τιμώρησε όπως του άξιζε. Έτσι και τώρα έχουμε μια επανάληψη της ιστορίας, μόνο που εσείς και η παρέα σας δεν θα έχετε μέρος να κρυφτείτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος26/5/11, 9:53 π.μ.

    Παρά τις χαλαρές εως μηδαμινές παρουσιάσεις στα Μ.Μ.Ε. των ξεπουλημένων μεγαλοδημοσιογράφων και καναλαρχών που εποφθαλμιούν πάντα τις...
    κρατικές παροχές (κρατικές διαφημίσεις,δημόσια έργα κλπ) το κίνημα των αγανακτισμένων πολιτών συνεχώς διογκώνεται. Σήμερα τα Μ.Μ.Ε. θα διαπιστώσουν τα ποσοστά τηλεθέασης που έχασαν και θα τρέξουν.
    Σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας οι πολίτες κατέκλυσαν τις πλατείες με αποκορύφωμα τη μεγαλειώδη συγκέντρωση στο Σύνταγμα. Ειρηνικά χωρίς σημαίες και πολιτικά καπελώματα δίδαξαν ήθος μαζεύοντας ακόμα και τα σκουπίδια από το χώρο.Όλοι μία παρέα, άνθρωποι κάθε ηλικίας αντάλλαξαν απόψεις , εξέφρασαν το προβληματισμό τους, πήραν το λόγο δημόσια. Συγκίνηση προκαλλεί το γεγονός ότι αυτή τη νύχτα αναβίωσε στο Σύνταγμα και όχι στη Πνύκα η Εκκλησία του δήμου . Στη συνέλευση αυτή όποιος ήθελε έπαιρνε το λόγο, εξέφραζε τις απόψεις του και όλοι τον άκουγαν με προσοχή. Δίδαξαν σε όλους τους πολιτικούς πως γίνεται μία πολιτισμένη συζήτηση και κάνοντας κάθε Έλληνα που το παρακολούθησε να αηδιάζει με αυτά που έχει κατά καιρούς δει να εκτυλίσονται στα τηλεοπτικά παράθυρα καθώς και στη Βουλή. Οι μεγαλύτεροι έδιναν τις συμβουλές τους στους μικρότερους και αυτοί με τη σειρά τους ε! ξέπληταν τους μεγαλύτερους με την ωριμότητά τους. Κάτι πρωτόγνωρο ξεκίνησε για τη χώρα μας. Κάτι μεγάλο και ανεπανάληπτο. Είναι πιά γεγονός ότι η 25 Μαίου του 2011 θα αποκτήσει τη δική της σελίδα στην Ελληνική ιστορία. Πρώτη φορά μία τόσο ειρηνική εκδήλωση είναι και τόσο δυναμική. Πρώτη φορά που φόβησε ! μία εκδήλωση αυτούς που πρέπει να φοβηθούν τη δύναμη του λαού. Αυθόρμητα και όχι υποκινούμενα, σε ελάχιστο χρόνο, έχοντας ως εργαλείο το facebook, μέσα σε 2 σχεδόν ημέρες οι Έλληνες απέδειξαν ότι δε βολεύονται πιά στο καναπέ τους. Και έκαναν τους πολιτικούς να αντιληφθούν ότι τελείωσαν πια οι ημέρες ανοχής και όλα αυτά χωρίς να ανοίξει ούτε μύτη.
    Δυσαρεστημένη από αυτή τη τροπή της διαμαρτυρίας πρέπει να είναι η κυβέρνηση που παραπλανούσε τον εαυτό της λέγοντάς το δυνατά και σε όλους για να το πιστέψει και αυτή ότι οι Έλληνες καταλαβαίνουν ότι πρέπει να κάνουν θυσίες. Που πίστευε ότι ο Ελληνικός λαός είναι το θύμα που θα ανέχεται τα οικονομικά παιχνίδια αδιαμαρτύρητα.
    Δυσαρεστημένα θα πρέπει να είναι και τα κόμματα της αντιπολίτευσης που δε μπόρεσαν να καρπωθούν αυτή τη λαική διαμαρτυρία.
    Επίσης τα συνδικάτα και οι οργανώσεις που έμειναν στην απέξω και πήραν το μήνυμα ότι για να συμμετέχουν θα πρέπει να αφήσουν τις σημαίες τους έξω από όλο αυτό.Και όχι μόνο δε το έκαναν αλλά προσπάθησαν και προσπαθούν μέσω διαδικτύου να αποδυναμώσουν το όλο εγχείρημα με παραπλανητικά και συκοφαντικά δημοσιεύματα.( Το ΑΙΡΕΤΙΚΟ κρατάει αρχείο αυτών των δημοσιευμάτων για να τα τρίψει στη μούρη όλων αυτών που θα έρθουν πάλι να παρουσιαστούν σαν αυτοκλητοι σωτήρες) . Δυσαρεστημένοι και οι ακροδεξιοί και ακροαριστεροί τραμπούκοι που δε μπορούν από ότι φαίνεται να μετέχουν σε μία ειρηνική διαμαρτυρία γιατί δεν έχει βία και προβοκάτσια φέμισαν το διαδίκτυο με ειρωνικά σχόλια.
    Σε πείσμα όλων αυτών ο αγώνας των Αγανακτισμένων πολιτών συνεχίζεται.
    Και σήμερα το σύνθηματα που προέκυψαν από αυτόν τον αγώνα είναι δύο.
    ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΟΣ
    ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ26/5/11, 9:54 π.μ.

    Εντάξει.Παίρνουμε τον Παπανδρέου και όσους άλλους φταίνε και τους κρεμάμε στο σύνταγμα για παραδειγματισμό.Λύσαμε το πρόβλημα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος26/5/11, 10:34 π.μ.

    ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΤΟ ΑΝΟΧΗ ΤΕΛΟΣ
    ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΣ; ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ26/5/11, 11:01 π.μ.

    Αμεση δημοκρατία σημαίνει ότι η εξουσία στηρίζεται στη συνέλευση όλων των πολιτών.Αυτή η συνέλευση έχει εκτελεστική,νομοθετική και δικαστική αρμοδιότητα.Το θεωρείς εφικτό αυτό?
    Μπορείς να μου παρουσιάσεις μια χώρα που να εφαρμόζεται με επιτυχία αυτό το σύστημα?
    Το κρέμασμα είναι μεταφορικό.Κρέμασμα έννοώ την τιμωρία.Και στην άμεση δημοκρατία υπάρχει τιμωρία.
    Γράψε μου αν είναι εφικτή η άμεση δημοκρατία και πως μπορεί να αντιμετωπίσει το συγκεκριμένο πρόβλημα.Και βέβαια θέλω να μου δώσεις και ένα σημερινό παράδειγμα άμεσης δημοκρατίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος26/5/11, 1:26 μ.μ.

    ΝΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ.
    ΘΑ ΔΟΥΝΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΟΡΦΩΘΟΥΝΕ.
    ΤΟ ΓΟΥΔΙ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΚΑΜΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΑΑΑΛΛΛΑΑΑ ΛΟΓΙΑ.
    ΓΟΥΔΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ26/5/11, 1:49 μ.μ.

    Είσαι κομματικά προκατειλημένος και όχι δίκαιος και αμερόληπτος.Γιατί λές φασίστας και όχι φασίστες?
    Κάνε μια αναδρομή στην εξέλιξη του χρέους και θα δεις ότι όχι μόνο οι πολιτικοί θέλουν κρέμασμα αλλά και εμείς.Ολοι μας βάλαμε το χεράκι μας για το κατάντημα.Εμείς γιατί θέλαμε να περνάμε πλουσιοπάροχα με αέρα κοπανιστό και οι πολιτικοί γιατί ήθελαν να μας έχουν πελάτες να τους ψηφίζουμε.Ολοι στη ρεμούλα και μη μου πείς όχι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος26/5/11, 1:58 μ.μ.

    Kαλλικράτη καλά τα λές δεν πρέπει όπως να ξεχνούμε ότι οι πολιτικοί εκλέγονται για να μας Δ Ι Δ Α Ξ Ο Υ Ν το σωστό και όχι πως θα κάνουμε μέ τόν καλύτερο τρόπο κομπίνες. Οτάν οι πολιτικοί μας μας διδάσκουν διάφορα κόλπα ο πολίτης θα κανει τα ίδια. Τό ψάρι βρωμάει από τό κεφάλι όχι από την ουρά. Για να στρώσουμε μετά από τό ξεχαρβάλωμα που υπάρχει τό βλέπω δύσκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ26/5/11, 2:19 μ.μ.

    Τους πολιτικούς τους εκλέγουμε όχι για να μας διδάξουν αλλά για να μας βολέψουν.Με γνώμονα το βόλεμα ψήφισαν και ψηφίζουν οι Ελληνες τους πολιτικούς τους.Αν τους ψήφιζαν περιμένοντας να τους διδάξουν θα ήμασταν πολύ καλλίτερα σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος26/5/11, 2:57 μ.μ.

    Με γνώμονα το βόλεμα που τους υπόσχονταν ψήφιζαν ψήφισαν και ψηφίζουν μια αρκετά μεγάλη μερίδα Ελληνων ψηφοφόρων τους πολιτικούς. Οι πολιτικοί όμως πρώτα σκεφτόντουσαν τό δικό τους βόλεμα. ΠΆΝΤΑ ΕΤΡΕΧΑΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΑΡΚΕΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ Η ΝΑ ΒΟΛΕΨΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΕΙΩΤΟ ΦΥΣΙΚΑ. Πρέπει να σταματήσουμε να βλέπουμε κοντόφλαμα.
    Πρεπει να κτιστει τό κρατος από την αρχή. Οτι και καλό να γίνει πανω σε σαπίλα θα βρωμίσει και μάλιστα πολύ σύντομα. Οταν βγήκε τό ΠΑΣΟΚ και έβλεπα τούς διορισμούς που γίνονταν για να βολέψουν τους ψηφοφόρους τους -χωρίς κανένα άλλο κρητήριο - αγανακτούσα αλλά από την άλλη αισθανόμουν περηφάνεια που δεν την πάτησα, να ψηφίσω και γω ΠΑΣΟΚ. Σε μια συνέντευξή του ο Ηλιού είχε πεί (ΓΥΡΙΣΕ Ο ΜΑΝΩΛΙΟΣ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΑΛΛΙΩΣ) Αν υπήρχε αξιοπρέπεια καί όχι άρρωστοι εγωισμοί θα είμαστε καλύτερα. Ισως αυτά που γίνονται σήμερα να γίνουν μάθημα και για μας και τις επόμενες γεννιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος26/5/11, 3:04 μ.μ.

    «Είναι ευθύνη της Ελλάδας να επιλύσει την κρίση της. Η Ελλάδα δεν είναι φτωχή χώρα, έχει μεγάλες δυνατότητες, αλλά ήταν κακοδιοικούμενη.». Από το “λεφτά υπάρχουν” φτάσαμε στο “Η Ελλάδα δεν είναι φτωχή χώρα”. Πάντα ευρηματικός ο Γ. Παπανδρέου, μας εξέπληξε για ακόμη μια φορά με τις δηλώσεις του. Αυτή τη φορά τις απόψεις του τις εξέφρασε την ομιλία του στον ΟΟΣΑ. Αλλά, φυσικά δεν είπε τίποτε παραπάνω. Αφού είναι πλούσια η χώρα γιατί έχει χρεοκοπήσει; Γιατί δεν πάει ο κ. Παπανδρέου να βρει που είναι ο πλούτος έτσι....
    ώστε να μην αναγκαζόμαστε να παίρνουμε δάνεια και να έχουμε χρέος πάνω από 350 δισ. ευρώ;

    Και τέλος, γιατί να είναι αναγκασμένοι οι συνταξιούχοι και οι μισθωτοί να πληρώνουν και να ανέχονται νέες περικοπές;. Ότι η Ελλάδα ήταν πλούσια, τηρουμένων πάντα των αναλογιών, το γνωρίζουμε. Αλλά από τη μεταπολίτευση και πέρα, οι κυβερνήσεις, με πρώτες και καλύτερες του ΠΑΣΟΚ, σπατάλησαν το χρήμα στο να ταΐσουν τους κομματικούς στρατούς. Θα θυμάστε φυσικά το “Τσοβόλα δώστα όλα”.
    Όμως, αυτά είναι παρελθόν. Το να λέει ο κ. Πρωθυπουργός και μάλιστα στο εξωτερικό ότι είμαστε πλούσια χώρα, είναι σα να βγάζει τη γλώσσα του σε όσους υφίστανται όλα τα δεινά.
    Είπε κι άλλα ο κ. Παπανδρέου: «Παρακαλώ, αφήστε μας ήσυχους» τόνισε, προσθέτοντας πως η Ελλάδα βαδίζει στο σωστό μονοπάτι και έχει ήδη πετύχει εντυπωσιακές αλλαγές.
    Μα καλά, ποιος τον πείραξε; Φταίνε οι αγορές, οι κερδοσκόποι, οι ξένοι οίκοι, το ΔΝΤ, η Κομισιόν για τα χάλια της χώρας; Το μόνο που φταίει είναι η λάθος συνταγή που επέτεινε το οικονομικό πρόβλημα της Ελλάδας. Άρα, αυτοί που πρέπει να μας αφήσουν ήσυχους είναι οι υπουργοί της κυβέρνησης.
    Για ακόμη μια φορά ο πρωθυπουργός βρίσκεται εκτός πραγματικότητας και δε συνειδητοποιεί που πάει αυτός ο τόπος, ποιοι φταίνε για την κατάντια του και το κυριότερο τι πρέπει να γίνει. Άμα δεν μπορεί να δώσει άλλο όραμα πέρα από τη χρεοκοπία, καλύτερα να πάει σπίτι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ26/5/11, 10:11 μ.μ.

    H μπάλα παίζεται πλέον στην περιοχή του Σαμαρά.Απο την στάση του άυριο στο συμβούλιο των πολιτικών αρχηγών θα κριθούν πολλά και για την χώρα αλλά και για τα ίδια τα δύο μεγάλα κόμματα.
    Η θέση της τρόικα είναι σαφής:Η ψηφίζετε το Μεσοπρόθεσμο με αυξημένη πλειοψηφία (180 ψήφους( η δεν παίρνετε την επόμενη δόση οπότε η Ελλάδα βγαίνει εκ των πραγμάτων από το ευρώ.Αυτό τουλάχιστον υπαινίσσονται όλοι τους:Οι εκπρόσωποι της τρόικας,ο Ολι Ρεν,Τρισέ και Γιούνκερ.Ισως η τρόικα να μπλοφάρει.Και αν δεν μπλοφάρει τι γίνεται?
    Τρείς είναι οι λύσεις που μπορούν να επιτευχθούν:
    1.Το δημοψήφισμα.Τα αποτελέσματα του όμως είναι αβέβαια,το κόστος μεγάλο και δεν υπάρχει χρόνος.

    2.Να εμβολίσει ο Παπανδρέου το φιλελεύθερο στρατόπεδο της ΝΔ (π.χ Χατζηδάκης) τονίζοντας ότι υπάρχουν προτάσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης που του αρέσουν και τις υιοθετεί.Ετσι παίρνοντας το φιλελευθερο στρατόπεδο της ΝΔ,τη Μπακογιάννη και το Καρατζαφέρη να συγκεντρώσει κουτσά-στραβά τους 180 ψήφους,Το πρόβλημα όμως που γεννάται εδώ είναι αν ο Παπανδρέου μπορεί να συγκρατήσει τους ψήφους από το δικό του κόμμα.
    3.Η τρίτη καλλίτερη και η περισσότερο εφικτή λύση είναι η τρόικα να πείσει τον Σαμαρά,οπότε να βγεί και να πεί ότι η κυβέρνηση υιοθέτησε πολλές προτάσεις μας άντε θα υποχωρήσουμε και εμείς για το καλό της χώρας.Σε αυτή την περίπτωση θα δούμε πόσοι θα ακολουθήσουν τον Σαμαρά και πόσοι τον Παπανδρέου.
    Το σίγουρο είναι ότι το μεσοπρόθεσμο θα προκαλέσει ανακατατάξεις και στα δύο μεγάλα κόμματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος27/5/11, 1:01 μ.μ.

    Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΠΟΙΗΤΩΝ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΕΓΙΝΕ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΕΚΠΟΙΗΤΩΝ!!!!!!!!!!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος2/6/11, 7:57 μ.μ.

    Να "ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ" που διαψεύδεσαι συνεχώς όσο πιστεύεις τους προδότες. Καί ο Σαμαρας κλπ δεν αυτοκτόνησαν πολιτικά και τη δόση θα πάρουμε όπως είπε το αφεντικό σου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails