ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

17/4/11

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ".

Κύριε Θεοδ. Κόλλιας της "ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ"

 Έχουν περάσει οκτώ ώρες από τότε που ανάρτησες το σχόλιο σου και δεν σου έχει απαντήσει κανένας. Αυτό σημαίνει μάλλον πως κανένας, δεν βρήκε κάτι που να τον αγγίζει ή δεν επιθυμούν να ασχολούνται μαζί σου. Είπα κι εγώ να μην ασχοληθώ, αλλά επειδή έχω σχέση με την ψυχιατρική, σκέφτηκα πως δεν είναι σωστό να μην έχεις μια απάντηση.
Σκέφτηκα πως θα ήταν μεγάλο τραύμα για κάποιον συμπολίτη μας, να μην ασχολείται κανένας μαζί του. Πολύ περισσότερο μάλιστα, όταν εκείνος ο πολίτης (δηλαδή εσύ) νομίζει πως είναι κάτι ιδιαίτερο. Δεν σας γνωρίζω αλλά ρώτησα κι έμαθα, πως έχετε καταγωγή από το Γιαννιτσοχώρι και έχετε σπουδάσει κάτι. Υποθέτω, από το γραπτό σας, πως πρέπει να είσθε οπαδός του Συνασπισμού ή του Κουβέλη. Διάβασα με προσοχή το γραπτό σας αναζητώντας την αιτία που το γράψατε και δεν βρήκα άκρη.
Ξαναρώτησα όμως (επειδή ρωτώντας πας στην πόλη) και έμαθα πως κάποτε είσαστε φανατικός οπαδός του Πανταζή. Επειδή όμως ο Πανταζής δεν ήθελε να γίνει μέλος του ΚΚΕ ή του Συνασπισμού και επειδή δεν ήθελε να σου οργανώσει την κτηνοτροφία, όπως εσύ ήθελες, τότε άρχισες να τον μισείς. Πάλι όμως κάτι μου έλειπε από την ορμή του κειμένου σου και ξαναρώτησα: Που το πάει αυτό το παλικάρι; Τότε έμαθα και την πάσα αλήθεια.
"Ο αριστερός αυτός, μου είπαν, είναι οπαδός του κυρίου Αλεξανδρόπουλου"
Έτσι έλυσα όλες τις τεχνικές απορίες μου για εσάς, αλλά μου έμεινε μία ακόμη. - Πώς είναι δυνατόν ένας συγγενής του Συνασπισμού (εσείς κύριε Κόλλια), του κόμματος που ρημάζει το ΠΑΣΟΚ στην αντιπολίτευση, να είσθε υποστηρικτής του ΠΑΣΟΚ στο χωριό σας; Διότι αν έχω ακούσει σωστά, ο κύριος Αλεξανδρόπουλος είναι μέρος του ΠΑΣΟΚικού μηχανισμού και μάλιστα είχε πάρει το χρίσμα στις Δημοτικές εκλογές.
 Από ό,τι όμως θυμάμαι, ο Συνασπισμός ήταν σε όλη τη χώρα αντίθετος από τα ΠΑΣΟΚ. Με την δική σας περίπτωση κύριε Κόλλια, δεν μπορώ να καταλάβω τι συμβαίνει. Στο σημείο αυτό η επιστήμη της ψυχολογίας και η ψυχιατρική σηκώνει ψηλά τα χέρια.
Τέλος πάντων κύριε Κόλλια, για το χατήρι σας θα τρέξω αύριο σε μια καλή καφετζού της Αθήνας και χαλάλι σας τα 200 ευρώ που θα πληρώσω.

 Ό,τι μου πει η καφετζού θα σου το γράψω αμέσως.

Καλημέρα σας κύριε Κόλλια και εύχομαι όταν επανέλθω να υπάρχουν δυο τρία σχόλια περί του προκειμένου για να έχουμε περισσότερο ενδιαφέρον.
Από το χρήστη Κακόβατος στις ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΝΟΜΟΥ ΗΛΕΙΑΣ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ την 17/4/2011

2 σχόλια:

  1. Ανώνυμος17/4/11, 11:57 π.μ.

    Επί της ουσίας ούτε μία λέξη, τις πολλαπλές καταδίκες, τις αργίες και την έκπτωση. Φαίνεται πως για κάποιους όλα αυτά είναι εύσημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος17/4/11, 1:13 μ.μ.

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΕΥΣΗΜΑ. ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΥΜΕΝΟΙ, ΤΑ ΘΕΩΡΟΥΝ ΕΥΣΗΜΑ.
    ΤΟΥΣ ΠΗΡΑΞΕ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΘΥΜΙΣΕ, ΤΙ ΕΙΠΕ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΡΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails