ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

27/5/11

ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΜΑΣ.

Μπουζούκια, δεν πήγαινα...Ρέματα δεν έκλεισα..Φακελάκι δεν έδωσα, αντίθετα... απαίτω την υγεία για την οποία χρυσοπληρώνουμε όλοι στα ταμεία.Δέν εχω να ξοδέψω χιλιάδες ευρώ για την παιδεία και ούτε θέλω... Ξέρεις ομως κάτι; Βαρέθηκα να περιμένω κάποιον να με πείσει οτι μπορεί να τα αλλάξει όλα. Γι αυτό θα κάνω ότι μπορώ για να το αλλάξω εγώ. Και ανακάλυψα ότι πάρα πολλοί νιώθουν όπως εγώ...
Από το χρήστη Ανώνυμος στις (Ανάρτηση Χωρίς Τίτλο) στις 11:08 πμ

31 σχόλια:

  1. Ανώνυμος27/5/11, 12:23 μ.μ.

    Ακόμα ένας που μόλις έφτασε στον Πλανήτη Γη...

    Εσύ δεν ψήφιζες πολιτικούς με βάση το επώνυμό τους; Εσύ δεν ψήφιζες βλαχοδήμαρχους που έπαιρναν αρχαίους ναούς και τους σαμάρωναν στην επικράτειά τους;
    Ποιος ψήφιζε σε ποσοστό μέχρι 80% τα δύο μεγάλα κόμματα; Ποιος θα τα ξαναψηφίσει αύριο, σε πολύ μικρότερο ποσοστό βέβαια, αλλά αρκετά περισσότερο από τα άλλα;
    Ποιος υποστήριζε σε ποσοστό 99,99% τους καλύτερους Ολυμπιακούς Αγώνες της ντόπας και της ξεφτίλας;
    Ποιος έπαιρνε δάνεια να αγοράζει αμάξια και διακοπές και μετά πίεζε τη ΔΕΚΟ του για να περισσότερες αυξήσεις;
    Τι παράγεις για να δικαιούσαι μετρό και Ελ Βενιζέλος και Εγνατία και άλλες υποδομές; Θα μου πεις πλήρωνες φόρους, αλλά τα λεφτά για το εισόδημά σου έρχονταν απέξω σαν δανεικά, αφού δεν είσαι ικανός για τίποτε...Κοίτα γύρω σου και πες μου αν υπάρχει κάτι που είναι made in Greece, είτε είδος, είτε ιδέα, είτε έργο τέχνης, είτε ποδοσφαιριστής, είτε..είτε... που να μπορεί να σταθεί διεθνώς...(ακόμα και η Παπαρίζου από τη κορυφή κατάντησε στη παραλιακή...)
    Ποιος αγόραζε φρεγάτες και υποβρύχια που γέρνουν και υποστήριζε επίσης σε ποσοστό 90% τις λεγόμενες αμυντικές δαπάνες που αποτελούν τη πιο μιζαδόρικη κομπίνα, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά παγκοσμίως;
    Εσύ δεν πίεσες τους ηγέτες σου να φτιάξουν νοσοκομείο και στο Πύργο και στην Αμαλιάδα, σε απόσταση 10' μεταξύ τους (λες και στην Αθήνα υπάρχουν νοσοκομεία τόσο κοντά χρονικά μεταξύ τους) και μετά διαμαρτυρεσαι ότι μπατήρησες;
    Εσύ δεν έτρεχες στις φιέστες επιχειρηματιών που είχαν μόνον έναν πελάτη: το Κράτος και δεν μπορούσαν να πουλήσουν ούτε βίδα στο εξωτερικό και μετά πανηγύριζες για τους Σισέ και Καρεμπέ
    που σου έφερναν;

    Θα μου πεις σε παράσυραν...Μάλλον, τότε, δεν είσαι ενήλικος! Πότε θα αναλάβεις τις ευθύνες σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος27/5/11, 12:52 μ.μ.

    Φίλε είσαι λεκτικά πολύ προκλητικός. Δέν παρασύρθηκα ποτέ από κανέναν και από τίποτα και ούτε πρόκειτε να παρασυρθώ και τις ευθύνες μου τις αναλαμβάνω πλήρως. Γνωρίζω τί κάνω και γιατί το κάνω. Γιαυτό κατάφερα να στέκομαι στα πόδια μου , να μήν φοβάμε αν αύριο δεν θα έχω να φάω. Δέν έτρεξα πίσω από πολιτικούς και ούτε θα τρέξω. Δέν έζησα και δεν ζώ με δανεικά. Είμαι ενήλικος με οικογένεια και δύο παιδιά επιστήμονες σπουδαγμένα στην Ελλάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος27/5/11, 1:03 μ.μ.

    ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ???
    ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΚΑΤΙ/?
    ΘΑ ΤΟΥΣ ΦΑΜΕ ΣΤΗ ΜΑΠΑ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΑΡΑΓΕ ΔΕΝ ΘΑ ΤΡΕΝΟΥΝ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΑΜΕ? ΜΑΛΛΟΝ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΜΕ ΜΕΤ' ΕΥΤΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤ ......... ΜΕΓΑΛΗΣ. ΓΟΥΔΙ ΝΑ ΣΤΗΘΕΙ ΑΜΕΣΩΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος27/5/11, 1:21 μ.μ.

    ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΝ ΔΙΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ; ΤΙ ΠΑΡΑΛΗΛΗΣΜΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ; ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΕΣΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ; ΜΑΘΕ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΓΟΥΔΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ27/5/11, 1:55 μ.μ.

    Συμφωνώ.Τα δύο μεγάλα κόμματα στο Γουδί αλλά και όσα άλλα προήλθαν από τα δύο μεγάλα αυτά κόμματα.
    Μπορούμε να ψηφίσουμε τα μικρά κόμματα π.χ ΣΥΡΙΖΑ,ΚΚΕ που έχουν παρουσιάσει ένα τέλειο πρόγραμμα σωστής διακυβέρνησης της χώρας και έχουν έτοιμη λύση για το οικονομικό πρόβλημα.Γιατί υποτίθεται ότι τα κόμματα διεκδικούν εξουσία.Επομένως αυτοί που διεκδικούν έχουν και προγράμματα για να μπορεί να κρίνει ο λαός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος27/5/11, 2:37 μ.μ.

    Αυτοί που μιλούν για γουδιά και γουδοχέρια, ποιους ακριβώς αντιπροσωπεύουν;

    Αν μετρηθούμε, πάλι μειοψηφία θα είναι...'Η αμφιβάλλουν;

    Βέβαια αυτοί θεωρούν όλους τους άλλους μαλάκες, αλλά καλύτερα να κοιταχτούν στον καθρέφτη!

    Η Δημοκρατία είναι ίσως κακό πολίτευμα, γιατί η πλειοψηφία μερικές φορές άγεται και φέρεται από τους επιτήδειους.

    Αλλά όπως η Ιστορία απέδειξε, δεν υπάρχει άλλο καλύτερο πολίτευμα. Όλα τα άλλα κατέρευσαν μέσα σε ποταμούς αίματος ή γκρεμίστηκαν με τα ερείπια του Τείχους, χωρίς να βρεθεί ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ να τα υπερασπιστεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ27/5/11, 6:00 μ.μ.

    O Σαμαράς είπε ΟΧΙ στη συναίνεση.Από παλιά είχε όνειρο να γίνει πρωθυπουργός.Θέλει να γίνει πρωθυπουργός ακόμη και αν πατήσει επί πτωμάτων.Ακόμη και αν το πτώμα αυτό λέγεται ΕΛΛΑΔΑ.Ας είναι ακόμη και ο πρωθυπουργός...της δραχμής.Για αυτό έθεσε και θέμα εκλογών.Δεν αποδέχθηκε ούτε κυβέρνηση προσωπικοτήτων.
    Ομως κύριε Σαμαρά δεν θα σου γίνει το χατίρι.Αφού δεν ήθελες να συναινέσεις με το καλό,για το καλό της χώρας,τότε υπάρχει και η λύση του εμβολισμού.Ας είναι καλά η Μπακογιάννη που θα βοηθήσει σε αυτό.Και εσύ κάθησε να μαζεύεις τα κομάτια του κόμματος σου για να συνθέσεις πάλι το παζλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος27/5/11, 6:17 μ.μ.

    καλά ρε Καλλικράτη η πόρωση σου δεν έχει όρια,είσαι καλά? τι Σαμαρά? ΓΑΠ?κ Μπακογιάννη μας τσαμπουνάς? Ποιο καλό της χώρας? συναίνεση απο ποιους κ γιατί? είδες καλό με το μνημόνιο κ με τα μέτρα ενα χρόνο τώρα για να δείς κ απο δω κ πέρα με χειρότερα μέτρα? ξέχασες το γνωστό ΄΄ΕΟΚ κ ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο΄΄που έλεγε ο σκατοψυχος πατέρας του σημερινού προδότη? Πάρε χαμπάρι οτι η πείνα δεν έχει όρια κ απο δώ κ πέρα οποιος κουνάει σημαία θα πρέπει μετά να κρύβεται,πάρε κ την Ντόρα που την αγαπήσατε ξαφνικά εσείς οι πρασινοφρουροι κ που μας έσωσε τόσα χρόνια στο υπουργείο που έκανε κ ο πρωθυπουργός σας κ κρυφτείτε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ27/5/11, 6:29 μ.μ.

    Η δική μου πόρωση η η δική σου?
    Σε κάποιο αλλο post είχα γράψει την εξέλιξη του χρέους από το 1981 μέχρι σήμερα,σύμφωνα με τα στοιχεία της τράπεζας της Ελλάδος.Αν ψάξεις στο blog θα την δείς.Και τότε θα διαπιστώσεις ότι αν εμείς πρέπει να κρυφούμε,εσείς πρέπει να πάτε να πνιγείτε και όχι να μιλάτε και από πάνω.Μη μιλας λοιπόν.Αφού είναι γνωστό σε όλους ότι όσες φορές έχει καταστραφεί αυτός ο τόπος πάντοτε η δεξιά ήταν υπεύθυνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος27/5/11, 7:05 μ.μ.

    για γράψε μου τι καταστροφή της δεξιάς όλα αυτά τα χρόνια που ζείς κ βλέπεις γύρω σου κ όχι με αυτά που γράφουν η εκάστοτε ΄΄ιστορικοι΄΄ που είναι κατευθυνόμενοι χειρότερα απο τους δημοσιογράφους (υπάρχει κ μια ιστορία με την Δαμανάκη που φώναζε ψωμί,παιδεία,ελευθερία,όπως σήμερα)? άκου φίλε αισθάνομαι πολύ μαλάκας όταν κάθομαι να μιλάω για αριστερους κ δεξιούς,αυτό είναι μια ανακάληψη του διαιρειν κ βασίλευε κ εγώ δεν συμφωνώ...δεν χρειάζεται να ανατρέξω σε κανένα μακρινό παρελθόν,κοιτάω το κοντινο κ σου λέω ότι όποιος συμφωνεί με την συγκεκριμένη πολιτική που ασκείται τα τελευταία χρόνια είναι η πορωμένος η ανώμαλος. Εσύ απ οτι βλέπω συμφωνείς με την αυξηση του ΦΠΑ στο 23% απο το 13% όταν η ανάλογη περσινή αυξηση έφερε το αντίθετο απο το προσδοκόμενο αποτέλεσμα,συμφωνείς με την αυξηση των εισφορών στα ταμεία όταν επαγγελματίες στην αγορά βάζουν καθημερινά λουκέτο,συμφωνείς με τις αποκρατικοποιησεις όταν θα πιάσουν ένα στόχο των 15 δισ(αν τα πιάσουν)που δεν φθάνουν ούτε για τους τόκους του 2012,συμφωνείς με την μείωση του αφορολόγητου γιατι τάχα την πάτησαν με τις αποδείξης οταν δεν έχει η μικρομεσαία ταξη να φάει,συμφωνείς με την μείωση συντάξεων κ μισθών όταν τα γερόντια δεν έχουν να πάρουν ούτε φάρμακα για την υγεια τους, συμφωνείς με την αυξηση του πετρελαιου θέρμανσης για να τουρτουρίζουμε όλοι το χειμώνα...μάλλον η δική σου η πόρωση είναι μεγαλύτερη φίλε μου,τέτοιες παρωπίδες μόνο βολεμένοι η χορτασμένοι έχουν,το κράτος του Πασοκ έφτιαξε πολλους τόσα χρόνια με τόσες θέσεις που μοίρασε(ΔΕΗ,ΟΤΕ,κ γενικά δημόσιο)...πρέπει να είναι πολλη πορωμένος κάποιος όταν του λένε οτι το χρέος απο το 152% που βρίσκεται αυτήν την στιγμή το 2014 θα είναι 170% κ με την χώρα όλη πουλημένη κ να μην το καταλαβαίνει...όσο για το post που γράφεις παραπάνω μαζί την είχαμε την αντιπαράθεση κ είχες συμφωνήση οτι ευθύνονται κ οι δύο κ μου είχες γράψει ότι θα προτιμούσες να γράψουμε για τον Πανταζή κ να τα αφήσουμε αυτά ΄΄χα χα χα΄΄...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ27/5/11, 7:24 μ.μ.

    Και πριν λίγο σου είχα γράψει ότι ευθύνονται και οι δύο.Δεν το διάβασες?Οταν εγω σου γράφω ότι αν εμείς πρέπει να κρυφτούμε εσείς θα πρέπει να πνιγείτε τι εννοώ?Οτι ευθύνονται και οι δύο αλλά το περισσότερο χρέος το συσσώρευσε η δεξιά όπως δείχνουν τα στοιχεία.Επομένως δεν μπορούν να μιλούν οι Νεοδημοκράτες και να κατηγορούν.Αν δεν προτιμούν να πάνε να πνιγούν τουλάχιστον να το βουλώνουν.
    Εγώ μίλησα για συναίνεση.
    Και φυσικά δεν συμφωνώ με τα μέτρα.Μόνο ένας ηλίθιος μπορεί να μη συμφωνήσει.Οι αρχαίοι όμως έλεγαν "το μη χείρον βέλτιστον¨".Ας προτείνει κάποιος μια αφικτή λύση για να μας δώσουν αυτή την γαμ..νη δόση γιατί τα ταμεία στραγγίζουν,και αν δεν πάρουμε αυτά τα μέτρα δεν μας τη δίνουν.Ο Σαμαράς δεν προτείνει καμμία λύση.Απλά κάνει προεκλογική ομιλία και τίποτε άλλο.Επαναδιαπραγμάτευση των όρων του μνημονίου δεν υπάρχει.Αυτό πρέπει να το βάλει καλά στο μυαλό του.Δεν την δέχονται.Μην κοροιδεύει λοιπόν το λαό.Δεν πείθει ούτε τους δικούς του.Και θα δείς την ενότητα του κόμματος του όταν θα ψηφίζεται το μεσοπρόθεσμο.ΘΑ δεις ποιος θα έχει τις περισσότερες διαρροές.Ενα είναι σίγουρο.Οτι το μεσοπρόθεσμο θα περάσει με τις ευλογίες αρκετών από την ΝΔ.Και ο Σαμαράς θα μαζεύει τα συντρίμμια.Ενώ μπορούσε να είχε επενδύσει πολλά πάνω στη συναίνεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος27/5/11, 8:32 μ.μ.

    δεν υπάρχει λύση υπέρ του λαού, αυτό που προτείνουν κ οι δύο είναι η αφαιμαξη του λαού. Κ να πάρεις την πέμπτη δόση δεν αποτελεί λύση,όσες δόσεις δίνουν είναι για τους δανειοδότες,δεν πάει τίποτα στις δαπάνες στους μισθούς κ στις συντάξεις,ετσι γραφει το μνημόνιο κ όλες τις γαμημένες δόσεις που παίρνουμε κ υποθεικεύουμε τον ορυκτό μας πλούτο πάνε στα χρηματωπιστοτικά ιδρύματα,στάση πληρωμών θα έχουμε ούτως ή άλλος το θέμα είναι μετά το πωλητήριο ή πρίν. Την να την κάνω την συναίνεση του πωλητηρίου, η λύση είναι αναδιάρθρωση κ κούρεμα,αυτό που έκαναν πολλές χώρες στην ιστορία τους κ δεν πούλησαν τον τόπο τους όπως η Γερμανία παλιότερα κ πρόσφατα η Ισλανδία κ άλλες πολλές. Η απειλή της Δαμανάκη της αγωνίστριας του πολυτεχνείου πρέπει να χρησιμοποιηθεί οχι ενάντια του λαού όπως εκανε αυτή αλλά κατά των χωρών που μας έχουν βυζάξει,δεν ξέρω αν γνωρίζεις πως μετά την δήλωση της ανέβηκαν έστω κ λίγο τα γερμανικά σπρέντ που είχαν μείνει ακούνητα κάτι χρόνια κ έτρεχε η Μέρκελ κ δεν έφτανε,αλλά που να τα μάθουμε, τα λένε τα ΜΜΕ αυτά. Τα συντρίμμια φίλε μου θα τα μαζεύουν όλοι σε λίγο καιρό δεν θα μείνει κανένας απ αυτούς που βλέπεις σήμερα στο πολιτικό προσκήνιο,η πολιτική του σου δίνω το δέντρο κ σου παίρνω το δάσος φτάνει σιγά-σιγά στο τέλος της...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος27/5/11, 10:46 μ.μ.

    Πολλοί μπαταξήδες μαζεύτηκαν εδώ!

    Να μπατιρήσουμε λοιπόν για να τιμωρήσουμε τους δανειστές που μας πίστεψαν και αγόρασαν ελληνικά ομόλογα!

    Γιατί δεν μας λες ότι το μεγαλύτερο μέρος του χρέους είναι σε ελληνικά ταμεία; Τι σύνταξη θα πάρουμε τότε; Τα παπάκια μας;

    Κι όσο για τον ορυκτό μας πλούτο και την ακίνητη περιουσία μας, όσο και να παρακαλάμε κανείς δεν πρόκειται να ρθει. Μακάρι να ρχόταν...Γιατί να μη πάνε στην Ισπανία ή στη Τουρκία; Ποιος θέλει να μπλέξει με το ελληνικό μπάχαλο;

    Επαναλαμβάνω: Μακάρι, αλλά δεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος28/5/11, 12:30 π.μ.

    γιατί περιμένεις να πάρεις σύνταξη?ούτως ή άλλος μετα το 2014 θα είμαστε στο 170% στο χρέος απο 152% που είναι σήμερα οπότε...Δεν μας πείστεψε κανένας,μας κορόιδεψαν όπως κάνουν ακόμα,τα χρήματά τους είναι εξασφαλισμένα,εχεις ιδέα τι γίνετε με τα cds? το χρέος είναι παράνομο,μιλάμε για οικονομία του κύβου δηλ. του τζόγου (κύβος=ζάρι)...όσο για την περιουσία μας κ τον ορυκτό πλούτο μην ανυσηχείς έρχεται η ώρα που θα πλακώσουν,έχεις δεί κανέναν να αγοράζει όταν είναι όλα ανθηρά στην πείνα του τα παίρνεις του άλλου τζάμπα,έχεις δεί τη ωραία που ζούν οι κάτικοι των χωρών που υπάρχουν πετρέλαια? κοίτα κ πάρε μια γεύση πως θα ζούμε σε λίγα χρόνια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ28/5/11, 7:34 π.μ.

    Φίλε δεν είναι καλό να γράφεις ασυναρτησίες εξυπηρετώντας πολιτικές σκοπιμότητες.
    Γράφεις ότι το χρέος μας είναι παράνομο.Δηλαδή θεωρείς ότι το χρέος της Ελλάδας είναι επαχθές?
    Από που μέχρι πού?
    Το χρέος δημιουργήθηκε για να καλλύψει ελλείματα.Και το έλλειμα πρόερχεται όταν τα έσοδα είναι μικρότερα από τα έξοδα.
    Τα μειωμένα έσοδα οφείλονται στη φοροδιαφυγή και στην ανύπαρκτη ανάπτυξη χωρίς εξαγωγές και τα αυξημένα έξοδα στην σπατάλη του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα (εισαγωγές πολυτελών προϊόντων). Δεν φταίνε σε τίποτε οι δανειστές μας εάν τα χρήματα που μας δάνεισαν τα μοίραζαν οι κυβερνήσεις μας για ψηφοθηρικούς λόγους σε όποιον έκλεινε τους δρόμους. Είναι αποκλειστική ευθύνη της πολιτικής μας ηγεσίας η διόγκωση του κράτους με παράλληλη «ενοχοποίηση» της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Θα ήταν πολύ λιγότερες οι δαπάνες λειτουργίας των πανεπιστημίων (και η αδιαφανής διαχείριση των οικονομικών τους), εάν είχαμε επιτρέψει και την δημιουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων.
    Πολλά δισεκατομμύρια ευρώ μας κόστισε η εμμονή μας στην διατήρηση της Ολυμπιακής, του «εθνικού μας αερομεταφορέα» και των άλλων ζημιογόνων ΔΕΚΟ, η ιδιωτικοποίηση των οποίων μας γλύτωσε από τεράστια οικονομικά βάρη, αλλά και μας έδωσε καλύτερες αεροπορικές συγκοινωνίες και τηλεφωνικές υπηρεσίες.
    Όλοι θέλουμε δωρεάν το εθνικό σύστημα υγείας, και δικαιολογούμε τα τεράστια ελλείμματα των νοσοκομείων, αρνούμενοι να πληρώσουμε έστω και τα πέντε ευρώ στα εξωτερικά ιατρεία.
    Δεν πρέπει επίσης να παραβλέψουμε τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων, αλλά και τα τεράστια (και ενίοτε υπερτιμολογημένα) έργα υποδομής που δημιουργήθηκαν στην τελευταία δωδεκαετία, τα οποία άλλαξαν τη μορφή της χώρας.
    Όλα αυτά κόστισαν χρήματα, πολλά από τα οποία ήταν δανεικά, αλλά έπρεπε να κατασκευαστούν για το συμφέρον της χώρας και του ελληνικού λαού.
    Άφησα τελευταίο το «εθνικό» ζήτημα του ξέφρενου ανταγωνισμού με την Τουρκία για εξοπλισμούς (και μίζες), αλλά και την ανάγκη διατήρησης της πολεμικής ετοιμότητας των ενόπλων δυνάμεων της χώρας, που μας κόστιζε το 30% του ΑΕΠ κάθε χρόνο.
    Δε γνωρίζω ποιες από αυτές τις δαπάνες θεωρούνται επαχθείς, σίγουρα όμως δεν μας τις επέβαλαν οι δανειστές μας. Όταν όμως δανείζεις σε κάποιον χρήματα και αυτός τα τρώει ως νεόπλουτος στα λούσα, στον ιππόδρομο και στα σκυλάδικα, και από πάνω αρνείται να σου τα επιστρέψει, γιατί θεωρεί «επαχθείς» τις δαπάνες που ο ίδιος έκανε, τότε έχεις κάθε δικαίωμα να μη του ξαναδώσεις δραχμή και να του πάρεις και τα «σώβρακα» στα δικαστήρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΤΙ ΚΑΚΟ ΕΚΑΝΕ Η ΔΕΞΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.ΤΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΕΓΩ:ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΕ ΑΝΤΙ ΠΙΝΑΚΙΟΥ ΦΑΚΗΣ!!!ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΕ;ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.Σ'ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΙΣΤΕΥΕΙ,Η ΚΟΥΦΟΜΥΑΛΗ, ΠΩΣ ΘΑ ΛΥΣΕΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΔΗΜΙΟΡΓΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΕΙΤΑΙ!!!ΑΥΤΑ ΦΙΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος28/5/11, 2:04 μ.μ.

    ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ
    ΘΑ ΤΟ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ
    ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΜΙΑ ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ
    ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ (με οποιοδηποτε κοστος)
    ΝΑ ΚΑΠΗΛΕΥΤΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΣ
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    ΔΙΔΑΣΚΕΤΕ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
    ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ ΕΛΛΗΝΑΣ
    ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΨΗΛΟΤΕΡΑ
    ΑΠΛΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος28/5/11, 2:46 μ.μ.

    μάλιστα πούλησε η δεξιά τη χώρα κ το ΠΑΣΟΚ τη γλίτωσε,το ακούσαμε κ αυτό,Γιάννη όσο χρειάζεται να αλλάξουν τα γονίδια τους οι δεξιοί άλλο τόσο πρέπει να τα αλλάξουν οι αριστεροί κ οι κεντρώοι κ όλοι αυτοί που κούναγαν σαν μαλάκες τόσα χρόνια σημαίες,όσο περήφανος αισθάνεται ένας αριστερός άλλο τόσο αισθάνεται κ ο δεξιός κ ο κεντρόος,στον Έλληνα απ οτι βλέπω λείπει η υπερηφάνια που τοσα χρόνια τον πήδαγαν κ αυτός γέλαγε...Καλλικράτη όλα αυτά που γράφεις για το δάνειο ήταν μια συμφωνία μεταξύ των πολιτικών μας κ των δανειοδοτών μας,ήταν όλα σκόπιμα κ η ασυδοσία κ η ελειψη ευθύνης απο τους πολιτικούς,ηταν ενα σχέδιο για να φτάσει το πράγμα εδώ που έφτασε,γνώριζαν οτι το έλειμα μεγαλώνει(με τους τρόπους που αναφέρεις παραπάνω) άλλα δεν έκαναν τίποτα γι αυτό,συνέχιζαν να δανείζονται κ οι άλλοι να μας δανείζουν χωρίς να ζητούν στοιχεία.Τα παραποιημένα στοιχεία για την ένταξή μας στην ΟΝΕ δεν τα έφτιαξαν ο Σημίτης με την GOLDMAN ZACHS?δεν γνώριζε η Γερμανία? δεν γνώριζαν τα άλλα χρηματωπιστοτικά ιδρύματα?γιατί συναίνεσαν? Ακου πολιτικό παιχνίδι δεν παίζω γιατί εδώ κ χρόνια έχω πάψει να τρώω κουτόχορτο απο αριστερούς δεξιούς κ κεντρώους, εσύ τζάμπα προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα,το κοινό νόμισμα φτιάχτηκε για να παιχτούν κερδοσκοπικά παιχνίδια στην πλάτη χωρών που οι πολιτικοί τους ηταν διεφθαρμένοι κ αυτό φάνηκε στην πρώτη στραβή που δεν ξέρουν πως να αντιδράσουν,αν ήθελαν να σώσουν τις χώρες θα τις προστάτευαν,δεν γνωρίζουν ποιες είναι οι λεγόμενες αγορές?απροσωπες είναι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ28/5/11, 5:58 μ.μ.

    Φίλε,για να τελειώνουμε.Ετσι λειτουργούν παγκοσμίως οι αγορές.Οι δανειστές θέτουν τους όρους και όχι οι δανειζόμενοι.Ο δανειστής θέλει εγγυήσεις για τα χρήματα που δανείζει.Οποιες εγγυήσεις θέλει αυτός.Αν εσύ που δανείζεσαι δεν σου αρέσουν αυτοί οι όροι,τότε πολύ απλά δεν δανείζεσαι και ψάξε άλλους τρόπους να καλύψεις τις ανάγκες σου.Δεν σου έβαλε κανένας το μαχαίρι στο λαιμό για να δανειστείς.Είσαι μια ανοικτή οικονομία και επομένως θα υποκύψεις στους όρους της αγοράς.Αν δεν θέλεις να υποκύπτεις σε αυτούς τους όρους τότε δημιούργησε μια κλειστή οικονομία,ένα καβούκι δηλαδή και κλείσου μέσα σε αυτό.Αλλά ,οπως είδες,αυτές οι κλειστές οικονομίες,αυτά τα καβούκια έχουν αποτύχει παταγωδώς.Το μόνο καβούκι που έχει μείνει είναι η Βόρειος Κορέα και αυτό σιγά-σιγά αρχίζει να ανοίγει.Βέβαια σε κλειστές οικονομίες ζουν και κάτι φυλές στη Νέα Γουινέα,για να μη σου πω ότι και αυτές αρχισαν να γίνονται ανοικτές πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος28/5/11, 9:48 μ.μ.

    γιατί πιστεύεις εσύ ότι δε θα κλειστείς σε καβούκι? θα σε κλείσουνε κ θα πείς κ ένα τραγούδι,αλλά τι σου γράφω τώρα,εδω πιστεύεις ακόμα στον ΓΑΠ κ στους αριστερούς κ δεξιούς...ας υπήρχε ενας πατριώτης πρωθυπουργός κ θα σου ελεγα για ανοικτές κ κλειστές οικονομίες. Η επενδυση είναι τζόγος κ στον τζόγο υπάρχει κ η χασούρα, άλλα να μην είναι η σικέ παρτίδα. Όσο για την Νέα Γουινέα κοντεύουμε να την πιάσουμε παρ οτι έχουμε το ΄΄προνόμιο΄΄της ανοικτής οικονομίας που προσκυνάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ28/5/11, 11:28 μ.μ.

    Φίλε,
    Πριν από λίγο γυρνούσα σπίτι και ακούω από το διπλανό σπίτι μια σπαρακτική κραυγή σαν να σαφάζουν κάποιον.Τρόμαξα και επήγα στο δίπλα σπίτι να ρωτήσω τι συμβαίνει.
    -Τίποτε δεν έγινε,μου λένε,έβαλε γκολ η Μπαρτσελόνα.
    Κατάλαβες φίλε?
    Ενας Ελληνας πανηγύριζε λες και του έβαζαν το μαχαίρι στο λαιμό γιατί μια Ισπανική ομάδα έβαλε γκολ.Λες και ο Ισπανός θα έκανε το ίδιο αν μια Ελληνική ομάδα έβαζε γκολ σε μια ομάδα άλλης χώρας.
    Μπορείς να συνδέσεις αυτό το περιστατικό με όλα τα παραπάνω που συζητήσαμε περί κλειστής και ανοικτής οικονομίας?
    Πήγαινε εσύ και κλείσε τον Ελληνα στο καβούκι του.
    Ξέρεις πόσοι Ελληνες επήγαν στην Αγγλία για να παρακολυθήσουν το παιγνίδι δύο ξενων χωρών εν μέσω οικονομικής κρίσης?
    Τόσο μ...κες είμαστε.Το έχουν καταλάβει και οι ξένοι και για αυτό μας πηδάνε.Τους έχουμε δώσει εμείς το δικαίωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος28/5/11, 11:57 μ.μ.

    φυσικά κ τους δώσαμε το δικαίωμα, αφού κάναμε ανοικτές κοινωνίες κ οικονομίες χωρίς να γνωρίζουμε τα αποτελέσματα. Η Μέρκελ θέλει να περάσει νόμο κ να συμφωνήσουν όλοι οι εταίροι μετά το 2020 να μην δανείζοντε τα κράτη άλλα να καταναλώνουν ότι παράγουν εκτός βέβαια απο τα κράτη που θα χρωστούν κ θα είναι με μηχανική υποστίρηξη,ίσως φοβάται κ αυτή ότι θα ρθει κ η σειρά της χώρας της να μπλέξει μ αυτούς τους μαφιόζους της αγοράς κ πάει να να κλείσει την οικονομία της.Όσο για τους Έλληνες που γράφεις μάλλον δεν τους έχει πιάσει η κρήση, μπορεί να είναι κ μέλοι χρηματωπιστωτικών ιδρυμάτων. Το οτι είμαστε μαλάκες φένεται απο το τη ψηφίζουμε τόσα χρόνια, δεν χρειάζεται να ακούς κανέναν να φωνάζει για αγώνα, θα τους ακούς να φωνάζουν μόνιμα απο δώ κ πέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΓΡΑΨΑ Η ΔΕΞΙΑ ΤΗΝ ΠΩΛΗΣΕ!!!ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΑ; ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΦΡΑΣΕΟΛΟΓΑ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΕΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος29/5/11, 3:38 μ.μ.

    ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΡΕ ΓΙΑΝΝΗ;
    ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ. ΧΑΝΕΙΣ ΣΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ. ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΛΙ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ. ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙ ΝΔ ΚΑΙ ΓΙΑΥΤΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΕΛΗΣΕ ΚΑΤΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ,ΠΑΣΟΚ ΨΗΦΙΣΕ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕ ΣΕ ΟΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ............ ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΙΔΑΜΕ................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΜΑΖΙ ΜΙΛΑΜΕ, ΧΩΡΙΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΜΑΣΤΕ!ΤΟ ΙΔΙΟ ΛΕΩ ΚΙ ΕΓΩ!ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΕΙΝΑΙ ΔΕΞΙΑ!!!ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΑΛΛΩΣΤΕ, ΑΡΙΣΤΕΡΑ.ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΤΑ ΜΕΣΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ29/5/11, 8:54 μ.μ.

    Αυτή η αριστερά που λές Γιάννη είναι η παραδοσιακή αριστερά η οποία σαν σύστημα έχει αποτύχει παγκοσμίως και παταγωδώς.Η κοινωνία σήμερα στρέφεται προς την σύγχρονη αριστερά,ένα σύστημα που αποτελεί τον τρίτο δρόμο μεταξύ καπιταλισμού και υπαρκτού σοσιαλισμού.Είναι ο λεγόμενος δημοκρατικός σοσιαλισμός.Αυτό πρεσβεύει το ΠΑΣΟΚ.
    Στόχος είναι η καταστολή κάθε μορφής ανισοτήτων, η ενθάρρυνση της συμμετοχής στα κοινά, η ικανοποίηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων,ίση πρόσβαση στην παιδεία, την υγεία, την απασχόληση, τις κοινωνικές παροχές.
    Πιστέυω ότι το ΠΑΣΟΚ έχει κάνει σημαντικά βήματα στην πραγματοποίηση του παραπάνω στόχου.
    Η πλήρης επίτευξη του στόχου δεν είναι εύκολη και γίνεται με πολύ αργά βήματα γιατί όπως γνωρίζεις ζούμε και κινούμαστε μέσα σε ένα διεθνές και ισχυρό καπιταλιστικό σύστημα και είναι πολύ δύσκολο να απαγκιστωθείς από τις δαγκάνες του.Εδώ όπως βλέπεις έβαλε υπο τον έλεγχο του χώρες που ήταν παραδοσιακά προσηλωμένες στον υπαρκτό σοσιαλισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ29/5/11, 9:07 μ.μ.

    Εν τέλει τι θα κάνουμε?
    Αυτή η κουβέντα εδώ δεν βγάζει πουθενά και αρχίζει να γίνεται ανιαρή.
    Αντε να αρχίσουμε να ασχολούμαστε πάλι με τον Πανταζή γιατί πιστεύει ότι τον ξεχάσαμε και θα το πάρει επάνω του.
    χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος30/5/11, 9:42 π.μ.

    ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΡΝΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ. ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΕΤΑΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΜΕ ΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΤΡΟΠΟ. ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝ, ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΑ ΠΙΟ ΦΛΕΓΟΝΤΑ ΘΕΜΑΤΑ. ΓΙΝΑΜΕ ΡΕΖΙΛΙ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΜΩΜΑΤΑ ΤΟΥ. Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΗ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΑΜΑΡΩΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ. ΞΕΧΑΣΤΕΤΟΝ ΠΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ30/5/11, 10:21 π.μ.

    Και εμάς πως θα μας περνάει η ώρα?
    Σε κάθε χωριό έχουν ένα τρελλό για να τους περνάει η ώρα και αν δεν έχουν φτιάχνουν έναν.
    Εμείς εδώ που τον έχουμε και έτοιμο!!!
    Γιατί μη μου πεί κανένας ότι δεν είναι τρελλά πράγματα αυτά που κάνει,να θέλει με το ζόρι να είναι δήμαρχος αν και έκπτωτος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΛΑΜΠΡΟΥΙ11/6/11, 10:38 π.μ.

    ΓΙΑΝΝΗ ΒΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΤΑΛΩΤΗ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΑΡΕΑ ΓΙΤΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΕΡΧΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟ Κ.Κ.Ε ΚΑΙ ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΓΙΑ ΝΑ ΡΟΥΣΦΕΤΟΛΟΓΗΘΕΙΣ,ΟΠΩΣ ΕΚΑΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΤΑΖΗ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΒΓΗΚΕΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΤΩΡΑ.Ο ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΙΛΝΕΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ.ΟΙ ΥΓΙΕΙΣ ΞΕΣΗΚΟΘΗΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΛΑΜΠΡΟΥΙ11/6/11, 10:58 π.μ.

    ΦΙΛΕ ΤΗΣ 29/5/ ΚΑΙ ΩΡΑ 3.38ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΙΔΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗΣΤΟ ΚΑΦΕ ΑΡΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts with Thumbnails