ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

20/1/11

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΤΙΚΟΥΔΗ ΣΤΟ "NITRO"



Το sex symbol φωτογραφίζεται στο Nitro και δηλώνει συντηρητική (και ας μην της φαίνεται)..! «Είμαι από τη Θεσσαλονίκη, μισώ το ρουφιανιλίκι» δηλώνει η ίδια. Ποια είναι πραγματικά η Κατερίνα Στικούδη; «Δεν το παίζω “κουλτούρα” επειδή δεν αποκαλύπτω τα προσωπικά μου. Είναι απόφαση, είναι ο χαρακτήρας μου έτσι. Δε χρησιμοποιώ την ιδιωτική μου ζωή για να κερδίσω πόντους στη showbiz, την κρατάω εντελώς ανέπαφη. Ανοίγομαι μόνο στους δικούς μου ανθρώπους.Γιατί να ανακοινώσω κάτι δημόσια, ενώ δεν το γνωρίζει η οικογένειά μου; Η αλήθεια είναι ότι είμαι τύπος των κανονικών, των μεγάλων σχέσεων. Και νομίζω ότι οι σχέσεις είναι περίεργες, γενικά.
Μισώ το ρουφιανιλίκι, ποτέ δεν υπήρξα προδότης στη ζωή μου. Γενικά μιλάω, για το κουτσομπολιό, την υποκρισία, όλα αυτά που είναι παντού γύρω μας. Στην προσωπική μου ζωή δεν έχει χαλάσει κάτι εξαιτίας τρίτου προσώπου. Μπορεί όμως και να έχει γίνει χωρίς να το ξέρω».
«Τα πόδια μου τα έχω για να πατάω γερά και να κάνω μικρά βήματα στην καριέρα μου, όχι για να τα ανοίγω».



Μέσα σε έξι χρόνια ένα 19χρονο κορίτσι έχει μεταμορφωθεί σε μια εκθαμβωτική γυναίκα, νυν TV persona, και τραγουδίστρια. Κι όλα αυτά επειδή η Κατερίνα Στικούδη ξέρει πολύ καλά πώς να χρησιμοποιεί τα πόδια της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts with Thumbnails